19 vragen over Camping Yelloh! Village Le Domaine de Louvarel (Glamping)

• M Donker, 17-03-2019

Accomodatie

Heeft er iemand in een sweet coco verbleven? Hoe was dit? En hoe zag het er uit?

• Prins, 05-07-2018

plattegrond

Weet iemand de nummers van de plekken die aan het water staan?

• monique, 28-01-2018

muggen

hallo, mijn zoon is allergisch voor muggen. En omdat deze camping bij een meer ligt vroeg ik me af of er veel muggen zijn. Ik hoor het graag

• ME2, 22-01-2018

Hondvriendelijk?

iemand ervaring met een hond op deze camping? Is de camping hondvriendelijk?

We hebben een aantal aanbieders voor Yelloh! Village Le Domaine de Louvarel (Glamping) voor je op een rij gezet:

Yelloh! Village
    Yelloh! Village

• Es, 15-05-2017

WiFi kosten

Weet iemand of er wifi op de kampeerplek is en wat hij kost? Dat kan ik op geen enkele site vinden.

campinggast, 30-07-2017

Wifi bij het restaurant is een half uur per dag gratis. Verder diverse soorten wifi pakketten te verkrijgen. Wij betaalden 15 euro per week. Je mag dan 2 apparaten aanmelden doch niet tegelijkertijd gebruiken. Tipje indien je wifi belangrijk vindt: neem een laptop mee met windows 10 en maak met 1 klik uw hotspot voor de gehele familie. Werkt perfect!

• [email protected], 28-10-2016

vakantie

wij houden van zon .zijn er zonnige plekken . en is de supermarkt dichtbij

• Susan, 07-08-2016

Wat voor dekens in de Declick?

Kan iemand mij vertellen of er op het tweepersoonsbed twee enkele, of een 2-pers. dekbed/deken ligt?

• ajhpschepers, 12-04-2016

Honden mee

We willen graag met onze 2 honden hier een week verblijven in een stacaravan. Nu lees ik dat huisdieren zijn toegestaan maar niet hoeveel per accommodatie. Heeft iemand enig idee? Alvast bedankt!

• Mhageman, 18-03-2015

Bezetting voorseizoen

Weet iemand hoe de bezetting is in de maand mei op deze camping? Ben van plan met 2 kinderen van 5 en 8 heen te gaan en weet dat het overal wel rustig zal zijn maar als de camping leeg is..............

• Dominique, 15-11-2014

springkussen

weet iemand of het springkussen en trampoline ook al in juni klaar staan voor de kinderen?