Camping Du Pont de Bourgogne

Frankrijk, Bourgogne, Chalon-sur-Saône

6.7Voldoende

• 5.3Eetgelegenheden
  • 8.1Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Du Pont de Bourgogne voor je op een rij gezet:

Meer camping info

39 reviews over Camping Du Pont de Bourgogne

• 8petrus19-10-2020

Een aanrader

goede ontvangst, camping ligt vlakbij Chalon sur Saone, (5 fietsminuten) goed sanitair, en schoon!, Perfecte camping om enkele dagen tot rust te komen

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2020

• 2019
    5Paul29-09-2019

Niet goed voor je nachtrust

Ruime plekken maar ga niet aan de kant van de weg staan, veel overlast van voorbij razende auto's, zeker als je vroeg gaat slapen!!

• 3Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2019

• 2018
    9Gerrie20-08-2018

Nette camping op loopafstand van mooie plaats

Leuke camping aan de rivier de Saône en op 3-4 min fietsen van de prachtige plaats Chalon sur Saône

Gereisd met partner in juni 2018

• 8Cathy06-08-2018

Top doorreis camping!

Op de bonnefooi naar deze camping gekomen, op doorreis naar het zuiden! Zeer vriendelijk ontvangst (beheerser deed erg goed zn best om Engels te praten!) en we mochten zelf een plekje uitkiezen! Gezien het 13/7 was en alles gesloten was ivm 14/7, hebben we een hapje in de bar gegeten. Geen hoogstaand culinair iets, maar het feit dat het er kon, vonden wij erg fijn! Dat onze vrienden, die in een b&b verderop zaten, aanschoven was geen enkel probleem! Het sanitair op deze camping is fantastisch, kan menig camping wat van leren! De ligging aan het water (de Saône) wordt helaas verpest door een industrie terrein aan de overkant van de camping. Vroeg in de ochtend stond ons gereserveerde ontbijtje al klaar in de bar, en konden we fris en fruitig onze reis hervatten!

• 7Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 5En. Bolk-Tavenier05-08-2018

Niet voor herhaling vatbaar.

Als doortrekcamping is het hier wel te doen. Niet al te ver van de snelweg. Sanitair was nauwelijks bruikbaar omdat het zo vies was, nu was het ook erg druk ivm een groot festival aan de overkant van het water. De plekken zijn ruim genoeg en men kan aangekoppeld blijven staan. Een volgende overweeg ik de volgende camping te bezoeken.

• 5Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2018

• 5Kees M27-07-2018

Nooit meer

Autos rijden met ongeveer 50 kmph over het terrein. Slecht eten en spreken slecht of nauwelijks Engels. Drukke weg direct langs de camping, de afscheiding bestaat uit een dunne heg.

• 4Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 7Moon25-04-2018

Goede doortrekcamping

Prima doortrekcamping volgend jaar gaan we weer! Heel eenvoudig, vriendelijke mensen, grote plek waar je aangekoppeld kunt blijven staan. Schoon sanitair en verse baguette kun je bestellen voor smorgens. Je kunt in de kantine eten krijgen maar dat vonden wij niet echt bijzonder maar ze hadden wel een lekker koel drankje. Op korte afstand rijden zijn genoeg restaurants.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• Oude reviews

7john en tineke28-09-2017

passanten camping

Camping heeft maar 2 sterren dus een zwembad moet je ook niet verwachten. De ligging verdient ook geen extra ster. Op de heen en zowel op de terugweg deze camping aangedaan. Zelf plek uitzoeken. Aangekoppeld blijven staan. Dus s'morgens weer op tijd kunnen vertrekken. Het is een echte passantencamping en ik begreep dan ook de Duitse meneer niet die om half 8 de caravan kwam "uitgevlogen" en begon te schreeuwen dat hij en zijn vrouw nog wat wilden slapen. Die waren wakker geworden van startende auto's en de boormachientjes die de pootjes opdraaien en pratende mensen die druk bezig zijn met aankoppelen van hun caravan. Ik zou zeggen....Ga daar dan ook niet tussen staan. Dan moet je niet op deze camping wezen. En het was al voorbij 7 uur. Schoon sanitair. Pizza in het restaurant is inderdaad een diepvries pizza maar geen slechte kwaliteit. De Boeuf bourguignon had wat veel vetrandjes maar de smaak was oké . Dit geserveerd op een rechthoekig kartonnen bord. Een restaurant kun je het dan ook niet noemen. Je kunt er iets te eten krijgen voor als je na het lange reizen geen zin meer hebt om de stad in te lopen of zelf iets klaar te maken.

• 6Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2017

• 7Lia Grooters30-06-2017

Prima camping voor kort oif langer verblijf

Prima camping voor kampeerder en gasten in stacaravan. Wij verbleven in een stacaravan. Die was keurig ingericht. Klein, maar dat weet je van te voren. Alles zat er op en er aan.Camping ligt aan de Saone, vanaf terras hadden we daar zicht en inderdaad ook op het industrieterrein aan de overkant. You can't have it all. Als oud-kampeerders ook het parkeerterrein gezien. Dat zag er keurig uit met deels beschutte plekken. Sanitair was ook netjes. Receptie vriendelijk. Wij zaten er in juni 2017 toen het snik- en snikheet was. NAdeel was dat er geen airco in de caravans is en de terrassen pal in de zon liggen en er geen beschutting van bomen was. Maar we kregen wel gelijk een extra parasol. De camping ligt op een paar minuten fiets van de gezellige binnenstad. Ook is er op een paar minuten rijden een golfbaan.

• 5Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2017

• 7RuudH22-09-2016

Perfecte doorreis camping

Mooi santair in een gebouw op een terp . Heerlijk groen gras en gaan staan waar je wilt Het restaurant zal niet Top zijn maar na 10 minuten lopen (vanaf de camping na een paar honderd meter rechts, de brug over barst het van de leuke restaurantjes Geen clochards gezien en ook geen enkele oude seizoen caravan gezioen. Wij betaalden met Acsi card ik geloof €18,00 voor 2 personen met caravan en stroom. Aan de andere kant van de camping op ca 5 autominuten bevindt zich een zeer groot Center Commercial waar je ook kunt tanken. Geen camping om lang te staan maar wel om Chalon te verkennen of te overnachten, wat ons betreft .

Gereisd met partner in juli 2016

Camping Du Pont de Bourgogne info