Tijdelijk €25 aanbetaling

Du Pont de Bourgogne

We hebben de beste aanbieders voor Camping Du Pont de Bourgogne voor je op een rij gezet:

7.3GoedScore uit 44 reviews
+18

7.3GoedScore uit 44 reviews
  • 7.6Staat v/h sanitair
  • 6.9Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

44 Reviews over Du Pont de Bourgogne

• 7Pieter25-08-2022

Prima doorreiscamping

Nette camping, grote plaatsen. Net sanitair met toiletpapier. Als mensen zeggen het sanitair was te doen dan weet ik niet waar ze vandaan kwamen. Wij kwamen van een 3 sterren camping in de Cote d'azur, daar was dit sanitair een luxe bij. Prima prijs. Goed alternatief voor camping Macon.

• 6Pieter18-08-2022

Super doorreiscamping

Verrassend nette camping. Sanitair super netjes (ben 14 dagen Frankrijk gewend😁). Goede prijs. Zelf plek uitzoeken. Zeker voor herhaling vatbaar. 7 km van de snelweg.

• 8Elise30-07-2022

Zeer geschikte doorreis camping

We stonden 1 nacht op deze camping. Prijs-kwaliteitverhouding prima. Het is geen charme camping, maar dit kun je ook niet verwachten van een camping aan de rand van een stad. In de avond liepen we echter wel via een idyllisch park richting een pittoresk straatje waar verschillende restaurants gevestigd zijn om een lekker hapje te etentje te eten in de Franse avondzon. Kortom, wij gaan deze camping onthouden voor een volgende trip op de Route Soleil!

• 7Lonneke03-07-2022

goede doorreiscamping

Wij hebben hier 2 nachten gestaan. Vlak bij de snelweg maar niet te merken. Leuke stad vlakbij. Je kunt een hapje eten op de camping maar hebben wij niet gedaan. Aardige en behulpzame man bij de receptie. Wifi is redelijk. Je mag bij aankomst zelf je plek uitzoeken. Sommigen laten de caravan gewoon aangekoppeld staan. 2 sanitair gebouwen. Sanitair is best te doen. Je kunt goed fietsen in de omgeving. Wandelen langs het water. Prima als doorreiscamping of iets langer.

• 9cadance10-08-2021

Mooie door reiscamping me een leuk stadje

Cadance op deze camping op 11-06- 2021. Verblijf: 3 overnachtingenPlaats: Chalon sur SaoneCamping: Du Pont de Bourgonge / Ons cijfer: 8Reisgezelschap: Pensionado’s met caravan Prijs: ACSI/CC € 18Ontvangst: Frans talig. Hartelijke ontvangstWiFi: €3.00 p/d maar omdat we maar 2 dagen bleven FreePaden: Verhard asfaltStaanplaats: Op mooi grasSanitair: Mooi met papierInkopen/ brood: NVTRestaurant: aanwezig maar niet gebruiktGeluid: Een stille rustige campingMinpunten: De opgang bij het achterste toiletgebouw is te steil voor mensen die wat minder goed te been zijn. Ook een opgang met traptreden zou welkom zijn. En wat meer verlichting die brandt.Eind oordeel: Een mooie rustige camping met deels afgebakende plaatsen. Schotel op stelling is geen probleem. Achter op het veld is er niets afgebakend en kun je eventueel de auto aangekoppeld laten. Men kan er 24/h. vrij uitrijden. Er zijn wat bomen voor event. Schaduw. Naar de stad r

• 8petrus19-10-2020

Een aanrader

goede ontvangst, camping ligt vlakbij Chalon sur Saone, (5 fietsminuten) goed sanitair, en schoon!, Perfecte camping om enkele dagen tot rust te komen

• 9Staat v/h sanitair
  • 5Paul29-09-2019

Niet goed voor je nachtrust

Ruime plekken maar ga niet aan de kant van de weg staan, veel overlast van voorbij razende auto's, zeker als je vroeg gaat slapen!!

• 3Eetgelegenheden
  • 9Gerrie20-08-2018

Nette camping op loopafstand van mooie plaats

Leuke camping aan de rivier de Saône en op 3-4 min fietsen van de prachtige plaats Chalon sur Saône

• 9Staat v/h sanitair
  • 8Cathy06-08-2018

Top doorreis camping!

Op de bonnefooi naar deze camping gekomen, op doorreis naar het zuiden! Zeer vriendelijk ontvangst (beheerser deed erg goed zn best om Engels te praten!) en we mochten zelf een plekje uitkiezen! Gezien het 13/7 was en alles gesloten was ivm 14/7, hebben we een hapje in de bar gegeten. Geen hoogstaand culinair iets, maar het feit dat het er kon, vonden wij erg fijn! Dat onze vrienden, die in een b&b verderop zaten, aanschoven was geen enkel probleem! Het sanitair op deze camping is fantastisch, kan menig camping wat van leren! De ligging aan het water (de Saône) wordt helaas verpest door een industrie terrein aan de overkant van de camping. Vroeg in de ochtend stond ons gereserveerde ontbijtje al klaar in de bar, en konden we fris en fruitig onze reis hervatten!

• 10Staat v/h sanitair
  • 5En. Bolk-Tavenier05-08-2018

Niet voor herhaling vatbaar.

Als doortrekcamping is het hier wel te doen. Niet al te ver van de snelweg. Sanitair was nauwelijks bruikbaar omdat het zo vies was, nu was het ook erg druk ivm een groot festival aan de overkant van het water. De plekken zijn ruim genoeg en men kan aangekoppeld blijven staan. Een volgende overweeg ik de volgende camping te bezoeken.

• 5Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair