Bed and Breakfast Le Bonnet de Nuit

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

40 reviews over Bed and Breakfast Le Bonnet de Nuit

• 9Brouwer29-01-2020

Heerlijke en zeer gastvrije B&B. We hebben enorm genoten en zijn echt tot rust gekomen. Mooi ingerichte kamers, prachtige tuin, lekker zwembad voor de kids. En dan het avondeten..... heerlijk!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 2018
    10Bart, Kim & Jake25-08-2018

Een uitstekende chambre d’hotes, zeer ruime, veelzijdige tuin is blikvanger, knusse serre, mooie, origineel ingerichte kamers, sfeervol pand, lieve katten, geweldige gastheer en -vrouw. Zeer gezellige avonden gehad met uitstekend eten van Lineke en interessante verhalen van Folkert over de voortreffelijke geserveerde wijnen. Leuk ook om in de buurt te fietsen. Wel een stukje rijden van de route du soleil, maar daardoor ook even echt in landelijk Frankrijk.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 10RG13-08-2018

Hele fijne B&B!

Fijne confortabele en bovenal gezellige b&b. Goed eten, heel gemoedelijk en gezellig, ook voor kinderen. Kamers zeer schoon en verzorgd, heerlijk eten.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• Oude reviews

10Vinkjes29-08-2017

Geweldig mooie en fijne plek!

We hebben hier een geweldige tijd gehad. De B&B is echt schitterend, en je kunt er heerlijk relaxen in de prachtige tuin. Onze kinderen van 6 en 8 jaar oud hebben fijn gezwommen en gespeeld. Het eten & drinken en het ontbijt is er heerlijk. Kortom; een echte aanrader!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 10An Devriese25-07-2017

Charmant, rustgevend verblijf met lekkere keuken

Uiterst charmante chambre d'hôtes, zowel voor mensen die alleen tot rust willen komen, als voor gezinnen met kinderen. De tuin is groot, zodat iedereen wel een hoekje voor zichzelf vindt. De loslopende kippen en lieve poezen gaven voor ons een extra dimensie aan de op zich al prachtige, natuurlijke, rustgevende omgeving. Lineke en Folkert zijn een heel leuk en aangenaam koppel. Samen staan ze altijd klaar voor hun gasten, ook de allerkleinsten, zonder zich evenwel op te dringen. Ze kennen de regio goed en kunnen tips geven voor uitstappen. Lineke kookt zeer lekker - wij wisten niet dat Hollanders dat konden 😉 (Grapje!) - en waren echt onder de indruk. Ook van de drankenkennis van Folkert. Ook onze peuter van 2,5 at met veel smaak en was blij dat Lineke speciaal voor hem pannenkoeken bakte. Wij gaan normaal nooit twee keer naar hetzelfde vakantieadres maar nu kunnen we niet meer beloven van ons hier te blijven aan houden. Kortom, topadres!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 10Sonja van Neer-Teunissen19-08-2016

Dit B&B heeft onze verwachtingen overtroffen!

Vrienden van ons hebben ons dit B&B aangeraden. De verwachtingen waren daarom hoog en niets is te veel gezegd. Wat een prachtig B&B hebben Folkert eb Lineke. We werden gastvrij ontvangen, we hebben heerlijk gegeten en lekker van de wijn genoten. Mooie en vooral schone kamers. En niet te vergeten in een prachtige omgeving. Bedankt voor jullie gastvrijheid Folkert en Lineke, we komen volgend jaar zeker terug.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 10Joris19-08-2016

Fantastisch plekje met uitmuntende gastvrouw/heer

Mooie B&B! Zeer nette kamers. Fantastisch dat je in de avond aan kan schuiven voor het diner: geen restaurant zoeken , niet rijden. Daarna nog even gezellig natafelen met Lineke, Folkert en eventueel andere gasten. Daarna kon het nog verder bij het kampvuur.

Lineke kookt echt heel goed met eerlijke producten. Behalve dat het erg lekker is, is het ook zeer verantwoord. Iets wat in veel restaurants vaak te wensen overlaat. Kinderen hebben gewoon met ons meegegeten en vonden het allemaal erg lekker. Omdat ze met meerdere kinderen aan tafel zaten, stimuleerden ze elkaar ook om nieuwe gerechten te proberen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 9Sander, Monica & Rebecca28-07-2016

Een geweldige plek om even tot rust te komen

Een prachtige B & B, gelegen op een mooi stille plek. Veel ruimte en een heerlijke tuin om in te ontspannen. Je wordt hartelijk welkom geheten en de sfeer is geweldig. Het eten en ontbijt is erg goed en de avond afsluiten rond het vuur met een glaasjewijn geeft je een heerlijk vakantiegevoel

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 9Manon Liest20-07-2016

Romantisch, ontspannend en zeer gastvrij

Super gastvrouw en gastheer. Heerlijk zwembad. Alleen kunnen ontspannen of gezelligheid opzoeken, het kan allemaal. Uitmuntende gerechten. De dag afsluiten met een kampvuurtje. Vakantie zoals ons past.

Gereisd met partner in juli 2016

• 9Staffan14-07-2016

Top dagen gehad!

Super gezellig met Folkert en Lineke! Mooie kamers, geweldig eten en F en L doen echt alles om het je naar de zin te maken. Aanrader! Kom zeker weer terug!

Gereisd met partner in juli 2016

Bed and Breakfast Le Bonnet de Nuit info