Bed and Breakfast
Weer vandaag15°-2°

37 reviews over Bed and Breakfast Le Bonnet de Nuit in het Nederlands

Bart, Kim & Jake,
25-8-2018

Een uitstekende chambre d’hotes, zeer ruime, veelzijdige tuin is blikvanger, knusse serre, mooie, origineel ingerichte kamers, sfeervol pand, lieve katten, geweldige gastheer en -vrouw.

Zeer gezellige avonden gehad met uitstekend eten van Lineke en interessante verhalen van Folkert over de voortreffelijke geserveerde wijnen. Leuk ook om in de buurt te fietsen. Wel een stukje rijden van de route du soleil, maar daardoor ook even echt in landelijk Frankrijk.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Hele fijne B&B!

RG,
13-8-2018

Fijne confortabele en bovenal gezellige b&b. Goed eten, heel gemoedelijk en gezellig, ook voor kinderen. Kamers zeer schoon en verzorgd, heerlijk eten.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Geweldig mooie en fijne plek!

Vinkjes,
29-8-2017

We hebben hier een geweldige tijd gehad. De B&B is echt schitterend, en je kunt er heerlijk relaxen in de prachtige tuin. Onze kinderen van 6 en 8 jaar oud hebben fijn gezwommen en gespeeld. Het eten & drinken en het ontbijt is er heerlijk. Kortom; een echte aanrader!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Charmant, rustgevend verblijf met lekkere keuken

An Devriese,
25-7-2017

Uiterst charmante chambre d'hôtes, zowel voor mensen die alleen tot rust willen komen, als voor gezinnen met kinderen. De tuin is groot, zodat iedereen wel een hoekje voor zichzelf vindt. De loslopende kippen en lieve poezen gaven voor ons een extra dimensie aan de op zich al prachtige, natuurlijke, rustgevende omgeving. Lineke en Folkert zijn een heel leuk en aangenaam koppel. Samen staan ze altijd klaar voor hun gasten, ook de allerkleinsten, zonder zich evenwel op te dringen. Ze kennen de regio goed en kunnen tips geven voor uitstappen. Lineke kookt zeer lekker - wij wisten niet dat Hollanders dat konden 😉 (Grapje!) - en waren echt onder de indruk. Ook van de drankenkennis van Folkert. Ook onze peuter van 2,5 at met veel smaak en was blij dat Lineke speciaal voor hem pannenkoeken bakte. Wij gaan normaal nooit twee keer naar hetzelfde vakantieadres maar nu kunnen we niet meer beloven van ons hier te blijven aan houden. Kortom, topadres!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Dit B&B heeft onze verwachtingen overtroffen!

Sonja van Neer-Teunissen
19-8-2016

Vrienden van ons hebben ons dit B&B aangeraden. De verwachtingen waren daarom hoog en niets is te veel gezegd.

Wat een prachtig B&B hebben Folkert eb Lineke. We werden gastvrij ontvangen, we hebben heerlijk gegeten en lekker van de wijn genoten. Mooie en vooral schone kamers. En niet te vergeten in een prachtige omgeving. Bedankt voor jullie gastvrijheid Folkert en Lineke, we komen volgend jaar zeker terug.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Mooie B&B! Zeer nette kamers. Fantastisch dat je in de avond aan kan schuiven voor het diner: geen restaurant zoeken , niet rijden. Daarna nog even gezellig natafelen met Lineke, Folkert en eventueel andere gasten. Daarna kon het nog verder bij het kampvuur.

Lineke kookt echt heel goed met eerlijke producten. Behalve dat het erg lekker is, is het ook zeer verantwoord. Iets wat in veel restaurants vaak te wensen overlaat. Kinderen hebben gewoon met ons meegegeten en vonden het allemaal erg lekker. Omdat ze met meerdere kinderen aan tafel zaten, stimuleerden ze elkaar ook om nieuwe gerechten te proberen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Een geweldige plek om even tot rust te komen

Sander, Monica & Rebecca
28-7-2016

Een prachtige B & B, gelegen op een mooi stille plek. Veel ruimte en een heerlijke tuin om in te ontspannen. Je wordt hartelijk welkom geheten en de sfeer is geweldig. Het eten en ontbijt is erg goed en de avond afsluiten rond het vuur met een glaasjewijn geeft je een heerlijk vakantiegevoel

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Romantisch, ontspannend en zeer gastvrij

Manon Liest
20-7-2016

Super gastvrouw en gastheer. Heerlijk zwembad. Alleen kunnen ontspannen of gezelligheid opzoeken, het kan allemaal. Uitmuntende gerechten. De dag afsluiten met een kampvuurtje. Vakantie zoals ons past.

Gereisd met partner in juli 2016

Top dagen gehad!

Staffan
14-7-2016

Super gezellig met Folkert en Lineke! Mooie kamers, geweldig eten en F en L doen echt alles om het je naar de zin te maken. Aanrader! Kom zeker weer terug!

Gereisd met partner in juli 2016

Voor mij was dit alweer de vierde keer (3 keer in februari en 1 keer in september), dat ik een bezoek bracht aan deze B&B. Elke keer was het weer heerlijk. Ik kom hier voor de rust en de mooie omgeving.

Je wordt gastvrij ontvangen door Lineke en Folkert en 's avonds kun je genieten van een heerlijke maaltijd.

De kamers zijn ruim en mooi en de grote tuin biedt voor een ieder de mogelijkheid om even heerlijk te relaxen of een duik te nemen in het zwembad.

's Morgens een lekker ontbijtje met een eitje van de scharrelkippen.

Deze B&B is een aanrader voor ieder, die een paar dagen wil ontspannen.

Gereisd alleenreizend in februari 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Le Bonnet de Nuit in Chalmoux, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Le Bonnet de Nuit zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.