Reviews over Chalmoux

Bart, Kim & Jake,
    25-8-2018

Een uitstekende chambre d’hotes, zeer ruime, veelzijdige tuin is blikvanger, knusse serre, mooie, origineel ingerichte kamers, sfeervol pand, lieve katten, geweldige gastheer en -vrouw.

Zeer gezellige avonden gehad met uitstekend eten van Lineke en interessante verhalen van Folkert over de voortreffelijke geserveerde wijnen. Leuk ook om in de buurt te fietsen. Wel een stukje rijden van de route du soleil, maar daardoor ook even echt in landelijk Frankrijk.

Hele fijne B&B!

RG,
    13-8-2018

Fijne confortabele en bovenal gezellige b&b. Goed eten, heel gemoedelijk en gezellig, ook voor kinderen. Kamers zeer schoon en verzorgd, heerlijk eten.

Geweldig mooie en fijne plek!

Vinkjes,
    29-8-2017

We hebben hier een geweldige tijd gehad. De B&B is echt schitterend, en je kunt er heerlijk relaxen in de prachtige tuin. Onze kinderen van 6 en 8 jaar oud hebben fijn gezwommen en gespeeld. Het eten & drinken en het ontbijt is er heerlijk. Kortom; een echte aanrader!!

Charmant, rustgevend verblijf met lekkere keuken

An Devriese,
    25-7-2017

Uiterst charmante chambre d'hôtes, zowel voor mensen die alleen tot rust willen komen, als voor gezinnen met kinderen. De tuin is groot, zodat iedereen wel een hoekje voor zichzelf vindt. De loslopende kippen en lieve poezen gaven voor ons een extra dimensie aan de op zich al prachtige, natuurlijke, rustgevende omgeving. Lineke en Folkert zijn een heel leuk en aangenaam koppel. Samen staan ze altijd klaar voor hun gasten, ook de allerkleinsten, zonder zich evenwel op te dringen. Ze kennen de regio goed en kunnen tips geven voor uitstappen. Lineke kookt zeer lekker - wij wisten niet dat Hollanders dat konden 😉 (Grapje!) - en waren echt onder de indruk. Ook van de drankenkennis van Folkert. Ook onze peuter van 2,5 at met veel smaak en was blij dat Lineke speciaal voor hem pannenkoeken bakte. Wij gaan normaal nooit twee keer naar hetzelfde vakantieadres maar nu kunnen we niet meer beloven van ons hier te blijven aan houden. Kortom, topadres!

Dit B&B heeft onze verwachtingen overtroffen!

Sonja van Neer-Teunissen,
    19-8-2016

Vrienden van ons hebben ons dit B&B aangeraden. De verwachtingen waren daarom hoog en niets is te veel gezegd.

Wat een prachtig B&B hebben Folkert eb Lineke. We werden gastvrij ontvangen, we hebben heerlijk gegeten en lekker van de wijn genoten. Mooie en vooral schone kamers. En niet te vergeten in een prachtige omgeving. Bedankt voor jullie gastvrijheid Folkert en Lineke, we komen volgend jaar zeker terug.

Chalmoux scoort een 8,8 uit 10, op basis van 5 reviews