Kasteel
Kleine hotelsWeer vandaag19°-1°
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Hostellerie du Château de Bellecroix voor je op een rij gezet:

2 reviews over Kasteel Hostellerie du Château de Bellecroix in het Nederlands

Mooi gelegen chateaux

paul
5-7-2015

Perfecte locatie voor een tussenstop (op 6 uur van maastricht). Mooie ruime kamer, erg authentiek en mooie omgeving tussen de meest bekende wijngaarden. Alleen niet dineren, ondanks de michelin vermelding is de kwaliteit slecht en de prijs te hoog (een kindermenu ad 30 euro met een hamburger die kwaliteit schoenzool had). Ontbijt daarentegen was erg goed.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2015
2007

De website van het Chateau belooft veel goeds

Gerard van der Kraan
23-9-2007

De website van het Chateau belooft veel goeds. Het restaurant wekt qua menukaart en prijs de verwachting van een sterrenrestaurant, maar het heeft wat ons betreft die belofte en verwachting niet kunnen waarmaken. De kwaliteit van het diner en het ontbijt was zeer matig en de prijs zeer fors. Een glas wijn (gewone Aligote)als aperatief kostte 7 euro.

Gereisd met partner in september 2007

Kasteel info

• Aantal personen2 tot 4

Overweeg je om een verblijf te boeken in Kasteel Hostellerie du Château de Bellecroix in Chagny (Saone et Loire), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Kasteel Hostellerie du Château de Bellecroix zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.