Kasteel
Kleine hotelsWeer vandaag16°5°
9,9

We hebben een aantal aanbieders voor Château de Burnand voor je op een rij gezet:

58 reviews over Kasteel Château de Burnand in het Nederlands

Mooie beleving

Suzanne,
15-7-2018

Sprookjesachtig, magisch, alles klopt.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Prachtig kasteel en mooie rustige omgeving.

I van der Sman
26-7-2015

Wij hebben er 1 nachtje geslapen en hebben het heerlijk gehad. Mooi kasteel en de eigenaren waren zeer vriendelijk. Er is heerlijk voor ons gekookt en het ontbijt was ook zeer smakelijk. De kamer was groot en de bedden ook, lekker geslapen dus. De omgeving is prachtig, er heerst rust.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Super tip!

Sandra Lelieveld
28-8-2013

Wij zijn hier nu voor de 2e keer geweest op de terugreis van zuid-frankrijk naar NL. Het is echt een geweldige plek. Prachtig authentiek kasteel. Heerlijk eten. Etc etc. Aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

Prachtig kasteel!

Melanie
13-5-2013

We hebben het heerlijk gehad op dit kasteel. Het is een fijne en romantische plek, met prachtige tuin en veel authentieke elementen in het interieur.

Burnand is een heel klein plaatsje, maar er is een grotere plaats op 3 km met een supermarkt en andere winkels. Er is veel te bekijken en te doen in de omgeving. Ook voor kinderen, zoals een klimpark.

Het personeel is erg gastvrij en vriendelijk en gemakkelijk te benaderen. Ze doen alles om het je naar de zin te maken. We hebben heerlijk gegeten aan de gezellige tafel met de andere gasten.

Mijn kinderen voelden zich meteen thuis en konden overal heerlijk spelen.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2013

Mooie plek, vanaf april andere beheerder

Ef.davidrichard
5-3-2013

Let op per april 2013 nieuwe eigenaars!

Gereisd met partner in februari 2013

Ontspanning en pure gastvrijheid

karinhermens
3-10-2012

Wat een heerlijke plek! Wij zaten een week in de naastgelegen gite met ons dochtertje van 1,5. Ze kon heerlijk rondbanjeren op het enorme terrein, tussen het gras, de kippen en eekhoorntjes (op de veranda hadden we hekjes geplaatst die al klaarstonden in de gite). Fijne ontvangst en ontzettend gastvrij verblijf bij Mieke & Geert. Het eten in het kasteel (1x meegegeten) was heerlijk, uitgebreid en gezellig samen met de andere gasten. 's Avonds de allesbrander aan in de gite, want het werd dan wel erg koud binnen (2e helft september). Zo gezellig. Elke dag weer genieten van een ander ontbijtplekje in de zon, het uitzicht, het mooie kasteel, de rust, fijne wijn en een dochtertje die sliep als een roos.

Gereisd met jonge kinderen in september 2012

Fantastische plek!

Annechien Elsinga
21-9-2012

Heerlijk verblijf gehad in Chateau de Burnand! Een prachtig kasteel met veel sfeer en prima verzorging! Diner was super. Bedden lagen heerlijk. Alles was prima schoon. Aanrader!

Gereisd met partner in september 2012

Op doorreis

Michel
15-9-2012

Dit authentieke kasteel is prachtig. Wij hebben het gebruikt voor onze doorreis naar de Provence en op de terugweg naar Nederland. De gastvrijheid staat hoog in het vaandel. De sfeer is ongedwongen, en veel is bespreekbaar. Ontvangst is zeer hertelijk en het diner wordt geserveerd op intieme wijze. De Chambre Blue is een mooie ruime kamer met aangrenzend een ruime badkamer die samen met de andere gasten gedeeld kan worden. Als je 's morgens wakker bent en je staat op het bordes kijk je over het dal uit met de ochtend dauw. Mieke en Geerd weten wat ze willen, en zorgen ervoor dat het je aan niets ontbreekt. Wij komen zeker terug, al is het om het mysterie van het picknick tafeltje te ontrafelen!

Gereisd met partner in september 2012

Helemaal leuk ... óók voor (jonge) kinderen!

Saskia de jong
4-9-2012

Het is erg leuk om op doorreis naar het zuiden hier 1, 2 of zelfs 3 overnachtingen te boeken. Wij hebben een tripple arrangement geboekt en het was echt een fantastisch onderdeel van onze hoofdvakantie. In de buurt - half uurtje rijden- is een prachtig meer waar je heerlijk kunt zwemmen. Chateau de Burnand is een aanrader voor wie een gastvrij en zeer gemoedelijke overnachting of beter nog minivakantie aan de vakantie wil vastknopen. De kasteeldame en - heer zorgen voor een echte belevenis!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

Een Toplocatie en voor herhaling vatbaar.

Marianne van den Heuvel
3-9-2012

Wij, Jan en ik, waren er 4 dagen en zijn reuze enthousiast. Wij hebben heerlijke "bourgondische" dagen gehad. De gastvrijheid en enthousiasme welke Mieke en Geert uitstralen, is een genot voor de mens.Wij hopen van harte dat Mieke en Geert op deze voet verder kunnen gaan. Wij komen zeker terug om weer van alle goeds te genieten.

Gereisd met partner in januari 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Kasteel Château de Burnand in Burnand, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Kasteel Château de Burnand zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.