Kasteel Château de Burnand

Kasteel Château de Burnand

9.7Fenomenaal

Frankrijk, Bourgogne, Burnand

9.7Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Château de Burnand voor je op een rij gezet:

Kasteel info

Meer kasteel info

58 reviews over Kasteel Château de Burnand

• 2018
    10Suzanne15-07-2018

Mooie beleving

Sprookjesachtig, magisch, alles klopt.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• Oude reviews

8I van der Sman26-07-2015

Prachtig kasteel en mooie rustige omgeving.

Wij hebben er 1 nachtje geslapen en hebben het heerlijk gehad. Mooi kasteel en de eigenaren waren zeer vriendelijk. Er is heerlijk voor ons gekookt en het ontbijt was ook zeer smakelijk. De kamer was groot en de bedden ook, lekker geslapen dus. De omgeving is prachtig, er heerst rust.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 10Sandra Lelieveld28-08-2013

Super tip!

Wij zijn hier nu voor de 2e keer geweest op de terugreis van zuid-frankrijk naar NL. Het is echt een geweldige plek. Prachtig authentiek kasteel. Heerlijk eten. Etc etc. Aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

• 9Melanie13-05-2013

Prachtig kasteel!

We hebben het heerlijk gehad op dit kasteel. Het is een fijne en romantische plek, met prachtige tuin en veel authentieke elementen in het interieur. Burnand is een heel klein plaatsje, maar er is een grotere plaats op 3 km met een supermarkt en andere winkels. Er is veel te bekijken en te doen in de omgeving. Ook voor kinderen, zoals een klimpark. Het personeel is erg gastvrij en vriendelijk en gemakkelijk te benaderen. Ze doen alles om het je naar de zin te maken. We hebben heerlijk gegeten aan de gezellige tafel met de andere gasten. Mijn kinderen voelden zich meteen thuis en konden overal heerlijk spelen.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2013

• 6Ef.davidrichard05-03-2013

Mooie plek, vanaf april andere beheerder

Let op per april 2013 nieuwe eigenaars!

Gereisd met partner in februari 2013

• 10karinhermens03-10-2012

Ontspanning en pure gastvrijheid

Wat een heerlijke plek! Wij zaten een week in de naastgelegen gite met ons dochtertje van 1,5. Ze kon heerlijk rondbanjeren op het enorme terrein, tussen het gras, de kippen en eekhoorntjes (op de veranda hadden we hekjes geplaatst die al klaarstonden in de gite). Fijne ontvangst en ontzettend gastvrij verblijf bij Mieke & Geert. Het eten in het kasteel (1x meegegeten) was heerlijk, uitgebreid en gezellig samen met de andere gasten. 's Avonds de allesbrander aan in de gite, want het werd dan wel erg koud binnen (2e helft september). Zo gezellig. Elke dag weer genieten van een ander ontbijtplekje in de zon, het uitzicht, het mooie kasteel, de rust, fijne wijn en een dochtertje die sliep als een roos.

Gereisd met jonge kinderen in september 2012

• 9Annechien Elsinga21-09-2012

Fantastische plek!

Heerlijk verblijf gehad in Chateau de Burnand! Een prachtig kasteel met veel sfeer en prima verzorging! Diner was super. Bedden lagen heerlijk. Alles was prima schoon. Aanrader!

Gereisd met partner in september 2012

• 8Michel15-09-2012

Op doorreis

Dit authentieke kasteel is prachtig. Wij hebben het gebruikt voor onze doorreis naar de Provence en op de terugweg naar Nederland. De gastvrijheid staat hoog in het vaandel. De sfeer is ongedwongen, en veel is bespreekbaar. Ontvangst is zeer hertelijk en het diner wordt geserveerd op intieme wijze. De Chambre Blue is een mooie ruime kamer met aangrenzend een ruime badkamer die samen met de andere gasten gedeeld kan worden. Als je 's morgens wakker bent en je staat op het bordes kijk je over het dal uit met de ochtend dauw. Mieke en Geerd weten wat ze willen, en zorgen ervoor dat het je aan niets ontbreekt. Wij komen zeker terug, al is het om het mysterie van het picknick tafeltje te ontrafelen!

Gereisd met partner in september 2012

• 9Saskia de jong04-09-2012

Helemaal leuk ... óók voor (jonge) kinderen!

Het is erg leuk om op doorreis naar het zuiden hier 1, 2 of zelfs 3 overnachtingen te boeken. Wij hebben een tripple arrangement geboekt en het was echt een fantastisch onderdeel van onze hoofdvakantie. In de buurt - half uurtje rijden- is een prachtig meer waar je heerlijk kunt zwemmen. Chateau de Burnand is een aanrader voor wie een gastvrij en zeer gemoedelijke overnachting of beter nog minivakantie aan de vakantie wil vastknopen. De kasteeldame en - heer zorgen voor een echte belevenis!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

• 9Marianne van den Heuvel03-09-2012

Een Toplocatie en voor herhaling vatbaar.

Wij, Jan en ik, waren er 4 dagen en zijn reuze enthousiast. Wij hebben heerlijke "bourgondische" dagen gehad. De gastvrijheid en enthousiasme welke Mieke en Geert uitstralen, is een genot voor de mens.Wij hopen van harte dat Mieke en Geert op deze voet verder kunnen gaan. Wij komen zeker terug om weer van alle goeds te genieten.

Gereisd met partner in januari 2012

Kasteel Château de Burnand info