Burnand

Reviews over Burnand

Mooie beleving

Suzanne,
    15-7-2018

Sprookjesachtig, magisch, alles klopt.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Prachtig kasteel en mooie rustige omgeving.

I van der Sman,
    26-7-2015

Wij hebben er 1 nachtje geslapen en hebben het heerlijk gehad. Mooi kasteel en de eigenaren waren zeer vriendelijk. Er is heerlijk voor ons gekookt en het ontbijt was ook zeer smakelijk. De kamer was groot en de bedden ook, lekker geslapen dus. De omgeving is prachtig, er heerst rust.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Super tip!

Sandra Lelieveld,
    28-8-2013

Wij zijn hier nu voor de 2e keer geweest op de terugreis van zuid-frankrijk naar NL. Het is echt een geweldige plek. Prachtig authentiek kasteel. Heerlijk eten. Etc etc. Aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

Prachtig kasteel!

Melanie,
    13-5-2013

We hebben het heerlijk gehad op dit kasteel. Het is een fijne en romantische plek, met prachtige tuin en veel authentieke elementen in het interieur.

Burnand is een heel klein plaatsje, maar er is een grotere plaats op 3 km met een supermarkt en andere winkels. Er is veel te bekijken en te doen in de omgeving. Ook voor kinderen, zoals een klimpark.

Het personeel is erg gastvrij en vriendelijk en gemakkelijk te benaderen. Ze doen alles om het je naar de zin te maken. We hebben heerlijk gegeten aan de gezellige tafel met de andere gasten.

Mijn kinderen voelden zich meteen thuis en konden overal heerlijk spelen.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2013

Ontspanning en pure gastvrijheid

karinhermens,
    3-10-2012

Wat een heerlijke plek! Wij zaten een week in de naastgelegen gite met ons dochtertje van 1,5. Ze kon heerlijk rondbanjeren op het enorme terrein, tussen het gras, de kippen en eekhoorntjes (op de veranda hadden we hekjes geplaatst die al klaarstonden in de gite). Fijne ontvangst en ontzettend gastvrij verblijf bij Mieke & Geert. Het eten in het kasteel (1x meegegeten) was heerlijk, uitgebreid en gezellig samen met de andere gasten. 's Avonds de allesbrander aan in de gite, want het werd dan wel erg koud binnen (2e helft september). Zo gezellig. Elke dag weer genieten van een ander ontbijtplekje in de zon, het uitzicht, het mooie kasteel, de rust, fijne wijn en een dochtertje die sliep als een roos.

Gereisd met jonge kinderen in september 2012
Burnand scoort een 9 uit 10, op basis van 2 reviews