Camping La Montgarnie

Met jonge kinderen

Gewéldig

Nienke
9-8-2018

Na een aantal keer in 1 van hun huizen gelogeerd te hebben, deze keer voor het eerst op de camping.

Het was heel erg aangenaam. Rustig en toch heel gezellig! Alle lof voor Bert en Jacinta. Tot snel weer😃

Geweldig!

Valentijn
14-7-2018

Wat een heerlijke, rustige plek. Voor het vijfde jaar op rij bezoek ik La Montgarnie, en ieder jaar is het weer thuis komen. Ongedwongen sfeer, heerlijke speciaalbiertjes en twee keer in de week overheerlijk eten opneemt terras. Bert & Jacintha doen er alles aan de gast een fijne reis te bezorgen. Op naar volgend jaar!

Een camping zoals wij prefereren. Ruim, rustig, voldoende privacy en uitzicht vanaf je plek.

De honden waren er zeer welkom. De door Bert uitgezette korte wandeling onder aan de heuvel op de camping was van grote meerwaarde. De honden konden veilig rennen en hun energie kwijt. Wandelen (en wielrennen) buiten de camping kan over de mooie landweggetjes, er is heel weinig verkeer. Wij waren er met warm weer waardoor het asfalt voor de honden veel te warm was om op te lopen, dat was wel jammer.

Een geweldige plek

Mirjam
18-8-2017

Een hele fijne, ruime, rustige camping. Hele vriendelijke eigenaren, lekkere lokale biertjes. Echt een plek om tot rust te komen. Twee keer in de week is er de mogelijkheid op de camping te eten.

Mooi uitzicht

CvdH
14-8-2017

Op de heuvel met prachtig uitzicht. Ruimte. Sanitair wel erg open, we misten privacy. Geen echt speeltuintje voor kids. Kleintje van vier verveelde zich. Groten van 9 en 11 amuseerden zich. Wij waren blij met speciaalbier uit de omgeving.

Fijne, rustige plek!

Anneloes
23-12-2016

La Montgarnie is een hele rustige camping met een super fijne sfeer. Wij verbleven in een gite, deze was eenvoudig ingericht, maar dat vonden wij prima. Het uitzicht vanaf het terras is fantastisch. De bbq en de pizza avond zijn gezellig, alles verloopt gemoedelijk en rustig. Leuke andere gasten.Voor onze kleine kindjes was het jammer dat we net buiten het hoogseizoen zaten, er waren niet zoveel andere kindjes meer. Ondanks dat vonden ze het erg leuk in het zwembad en vermaakten ze zich prima. Je hebt wel echt de auto nodig om de omgeving te verkennen. Bert heeft ons enorm goed geholpen toen onze auto kapot ging tijdens de vakantie. Heel bijzonder!

Kortom: een fijne plek, vooral voor mensen die houden van rust en natuur in het mooie Frankrijk!

Geweldige rustieke camping!

Happycampers
21-8-2016

We hebben een heerlijke week doorgebracht op La Montgarnie. De kampeerplekken zijn supergroot en hebben allemaal een prachtig uitzicht op de heuvels, rust en privacy gegarandeerd. Bert en Jacinta zijn heel gastvrij en zorgen voor een fijne en ontspannen sfeer op de camping. Voor wie houdt van rustiek kamperen is La Montgarnie een absolute aanrader!

Heerlijk uitzicht en fijne mensen

S&S
19-8-2016

Camping op een helling met een heerlijk uitzicht op de weides op de andere heuvel.

Plekken zijn vlak en ruim. De meeste plekken hebben vanaf de middag schaduw.

Sanitair is eenvoudig en meer dan voldoende.

Leuk terras bij zwembad met picknickbanken, ligstoelen en zitjes. Fijn dat je bij het informele barretje wat te drinken en ijsjes kan kopen. Door dit terrasje ontmoet je snel de andere campinggasten. Zwembad is rond, soms aardig fris, maar fijn om even te spelen en af te koelen.

Erg aardige en eigenwijze eigenaar, die de camping runt zoals hij zelf zou willen kamperen. En dat is wat ons betreft zeer geslaagd!

Wij hadden een heerlijke week. Hebben echt gekampeerd, genoten van het groene uitzicht, de leuke buren op de camping, het zwemmen in de Loire, de mooie plaatsjes en de heerlijke rustige nachten.

Prima camping!

1sttimecamping
13-8-2015

heerlijk rustig, buitengewoon veel ruimte. Zeer prettig ontvangen door Bert, Jacinta en team. Gezellige bar/terras. Goed verzorgde pizza en bbq. Schoon sanitair. Bar/terras/zwembadje ligt wat verder van de kampeerplaatsen, zodat je daar niet gestoord wordt.

Heerlijk genieten in de Bourgogne

Rob de Vries
4-8-2015

La Montgarnie is een prachtige camping in de Bourgogne, we hebben genoten van deze prachtige plek. Mooie, ruime kampeerplekken met een prachtig uitzicht. Zwembad is erg fijn om lekker te kunnen afkoelen. In de bar is een ruim assortiment aan heerlijke wijnen een een uitgebreide bierkaart met lokale speciaalbieren. Verder was het erg fijn om drie keer in de week te kunnen aanschuiven tijdens het eten, Bert zorgt er samen met zijn vrouw Jacintha voor dat je een fijne tijd tegemoet gaat en doen er alles aan je verblijf zo optimaal mogelijk te maken. Deze service zie je niet gauw op andere campings. Aanrader voor de rustieke kampeerder!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Montgarnie in Bourbon-Lancy (Saone et Loire), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Montgarnie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.