Bed and Breakfast Ravière

BedAndBreakfast
Bed and Breakfast Ravière
9,3

48 reviews over Bed and Breakfast Ravière in het Nederlands

Geweldig verblijf! Een aanrader!

Dick en Mieke
22-10-2017

We hebben hier genoten van een heerlijk lang weekend. Een schitterende kamer met een prima bed.

Als het aan het eind van de middag kouder werd, zorgde Simon ervoor dat de open haard werd aangemaakt, waardoor het heerlijk warm was in de mooie en ruime zit- en eetkamer. Een hele grote tuin met veel dieren ( 2 lieve honden, de ganzen, de schapen, de pony en de kippen met kuikens) en het schitterende uitzicht bij het zwembad, kortom, je hoeft je geen moment te vervelen.

Voor het avondeten hoef je niet altijd op pad, de gerechten van de kleine kaart (met daarbij een heerlijke salade) smaken prima.

Het ontbijt was erg lekker en heel uitgebreid. Simon en Marijke, bedankt voor jullie gastvrijheid!

Een echte aanrader, gastvrij onthaal

Blom
27-8-2017

Met onze twee dochters hebben we hier vier nachten gelogeerd. We voelden ons direct op ons gemak, mede door het gastvrij onthaal van de eigenaren en de heerlijk ontspannen omgeving. Marijke kookt heerlijke gerechten en Simon staat je bij met raad en daad. Een prachtige omgeving, rustig maar ook met genoeg activiteiten om te ondernemen met de kinderen. Heerlijke bedden en het zwembad heeft ook nog eens een prachtig uitzicht. Een echte aanrader wat ons betreft!

Heerlijke en rustige plek!

Alfred
23-7-2017

Wat een heerlijk verblijf is la Raviere. Mooie rustige plekjes om te luieren, een prima zwembad en rustige omgeving. Er zit veel werk en liefde in van de eigenaren en dat zie je! Ook top om 2 nachtjes te verblijven als je op doorreis bent naar het zuiden!

Twee heerlijke dagen gehad

cvervaet
20-7-2017

Rust, ruimte, ontspanning en bijzonder prettige gastheer en gastvrouw.

Aanrader!!

Oude reviews (archief)

Super plek om te onthaasten met top service

Stephan Peters
17-9-2016

Uitmuntende Bed & Breakfast met Gite zwembad jacuzzi in een schitterende omgeving

Paradijsje!

Ton en Edith
29-8-2016

Voor de 2e keer een fantastisch verblijf gehad op Raviere.

Marijke en Simon zijn zeer gastvrije mensen die voor iedereen klaar staan.

Een waar paradijsje in een mooie, rustige omgeving.

De gezamelijke maaltijden (4-gangen menu door Marijke klaargemaakt) zijn heerlijk en supergezellig.

Wij komen zeker nog een keer.

Heerlijke vakantie!

J.R. en T.N. van Z.
29-8-2016

Raviere is een van die plekken die je niet snel vergeet: gastvrije mensen, heerlijke maaltijden, prachtige, lieflijke omgeving. We hebben nog nooit een zwembad gezien dat zo mooi gelegen was, met een schitterend uitzicht op de omliggende landerijen.

Marijke en Simon zijn de perfecte gastvrouw/heer. We komen zeker terug.

een sprookjes vakantie!

a
31-7-2016

ben je op zoek naar iets unieks, speciaals, kleinschalig, rust en verwennerij.. dan is dit DE plek. Het is eigenlijk niet te beschrijven, net thuis van ons tweede bezoek en zeker niet de laatste. Ik ga de avond onder de sterrenhemel nooit meer vergeten. Simon en Marijke, jullie zijn geweldig!

Een lot uit de loterij !

Wim en Bettina
27-7-2016

De gastvrijheid, unieke sfeer, ruimte en uitstekende verzorging

Er is een zwembad aanwezigheid, diverse dieren en veel speel ruimte voor kinderen

Marijke en Simon doen er alles aan om het de gasten naar het zin te maken, dit alles op een plezierige, ontspannen wijze

Het is een feest om op deze plek te zijn.

Vanwege ons 45-jarig huwelijksjubileum met de hele familie geboekt.

Onze kleinkinderen zijn dol op Simon en de haan Arie.

Marijke kookt verrukkelijk.

Voor elke vraag kun je bij hen terecht.

De accommodatie is zeer verzorgd..

Kortom: wanneer kunnen we weer?

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Ravière in Bouhy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Ravière zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Ravière scoort een 9.33 uit 10 op basis van 48 reviews.