Hotel Buitenhotel Les Nourrits

Hotel Buitenhotel Les Nourrits

9Fenomenaal

Frankrijk, Bourgogne, Boeurs-en-Othe

Op vakantie geweest naar Buitenhotel Les Nourrits?

9Fenomenaal

• Sauna
Tonen op kaart

2 reviews over Hotel Buitenhotel Les Nourrits

• 10Ida Baas10-08-2016

Wat een verwennerij

Er staan 4 blokhutten op het vriendelijke groene terrein die redelijk ver uit elkaar geplaatst staan. Blokhutten zijn goed uitgerust. Voelt als luxe kamperen. Eigen douche en toilet op het terrein. Zwembad en kleine sauna. Eigenaar Joost doet alles om je er thuis te laten voelen. Ik ben er 8 dagen geweest en heb 8 dagen fantastisch lekker gegeten. En in de ochtend wordt een heerlijk ontbijt bij je blokhut gebracht. Een plek om de rust te zoeken of juist gezelschap van andere gasten tijdens de heerlijke avonden vol goed eten lekkere wijn en fijne gesprekken. Ook voor stiltezoekers een fijne plek.

Alleen gereisd in juli 2016

• 8E & K04-08-2011

lekkere luxe kamperen

Heerlijke vakantie gehad! de eigenaren Joost & Barbara waren erg vriendelijk en je voelt je er meteen thuis! er staan totaal 4 tenten geheel ingericht met een boxspring en klamboe een koelkastje en keukengerei. op het terrein heb je ook een eigen badkamer dit is heel erg fijn! Joost zorgde op woensdag voor een heerlijke maaltijd. wij hebben het heerlijk gehad. als je wat van de omgeving wil zien is het leuk om naar Beaune te gaan, troyes dagje parijs en in de nabije omgeving leuk om naar de wijnboertjes te gaan. wij hebben optimaal gebruik gemaakt van onze vakantie in bourgogne en raden het iedereen aan! ook is het leuk om een weekend naar hun toe te gaan alleen al om de wijntjes en het eten te proeven!

Gereisd met vrienden in juli 2011

0 tips over Hotel Buitenhotel Les Nourrits