Kasteel Chateau de Poussignol

Kasteel
Kleine hotelsWeer vandaag24°11°
Kasteel Chateau de Poussignol
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Chateau de Poussignol voor je op een rij gezet:

8 reviews over Kasteel Chateau de Poussignol in het Nederlands

uniek verblijf op een prachtige plek.

joke
25-9-2016

gastvrij, ontspannen verblijf, ruim appartement en heerlijk eten, voor herhaling vatbaar!

Schitterende locatie

Tvonne
1-7-2016

Gastvrij, vriendelijk, relaxt en heerlijk eten. Zowel het ontbijt, de picknick en het diner met de wijn.

Geweldig locatie

jan
18-9-2012

De beste manier om de Morvan te ontdekken is door gebruik te maken van het arrangement " Ontdek de Morvan"waarbij je in een ontspannen sfeer kunt genieten van de omgeving en de culinaire verassingen die worden geserveerd.

Een geweldige beleving bij de gastvrije eigenaren Margreet en Hans die je echt "ontzorgen"

Het was fantastiche, wat een mooi plekje.

Jan-Chris en Greta
25-8-2011

Door de geweldige gastvrije ontvangst hebben we een super verblijf gehad.

Zeker voor herhaling vatbaar.

Bedankt Hans en Margreet.

Sfeervol, gemoedelijk en gastvrij

iris
18-8-2010

We hebben deze zomervakantie een week doorgebracht in Kasteel de Poussignol. Het kasteel is eigendom van een Nederlandse familie met 5 kinderen, waarvan 2 kleintjes. Ze zijn het kasteel flink aan het opknappen, want het was erg vervallen. De meeste ruimtes zijn al gerestaureerd en erg sfeervol geworden. Wij vonden het verblijf in het kasteel erg gezellig, vooral de gastvrouw doet erg veel om het je naar je zin te maken. 's Avonds met zijn allen aan een grote tafel eten vonden wij een bijzondere ervaring, steeds weer andere mensen (kleinschalig) en andere verhalen, lang natafelen met goede wijn en lekkere kaasjes. Onze kids hadden het erg naar hun zin met de kinderen, de ruimte en de lieve honden. Het eten is ook erg lekker. Nadeel vonden wij dat de omgeving nogal verlaten is. Wel mooie meren in de omgeving, maar niet echt leuke plaatsjes. Om iets te ondernemen moest je, bij minder weer, altijd ver rijden. Wat ons betreft dus een aanrader voor een wat korter verblijf.

Geweldige omgeving en je komt lekker tot rust.

Dick en Anneke
15-9-2009

Chateau de Poussinol een heerlijk verblijf waar je heel gastvrij ontvangen wordt.

Dit chateau wordt door een Nederland echtpaar gerund en hebben de ruimtes die gebruikt worden goed maar sober ingericht. De omliggende gebouwen zijn in slechte staat en worden niet gebruikt. Alleen een klein kerkje op welke ook bij dit chateau hoort en in de tuin staat is geweldig om te zien en wordt af en toe voor een concert gebruikt.

De kamers zijn heel ruim en goed ingericht, badkamer is ook prima voor elkaar. De warme maaltijd kregen wij in de tuim opgediend en met elkaar aan een ruime lange tafel, de wijn zit bij de prijs in en werd ruim geschonken.

De eigenaren koken zelf en zijn heel gastvrij, heel bijzonder om mee te maken.

De omgeving leent zich prima om lekker te toeren en te zwemmen in een van de vele meertjes.

leven als god in Frankrijk

Zwebo
6-8-2009

Heerlijk relaxed en ongedwongen vakantie vieren. Het kasteel ligt in het prachtige natuurgebied Morvan (Bourgogne).

De Hans en Margreet hebben zich helemaal aangepast aan het Franse leven en daar mag iedereen van meegenieten.

Wij hebben in ieder geval geweldig genoten.

Geweldig gastvrij vakantieadres

Fam van de Wetering
23-7-2009

Bijzonder gastvrij ontvangst door Hans en Margreet (de eigenaren). Kinderen en huisdieren zijn meer dan welkom. Bourgondische levensstijl. De kookkunst van Margreet is onovertroffen. De omgeving is heel stil, echt een plek waar je volledig gaat ontspannen. Er is een tennisbaan aanwezig. In de enorme achtertuin is een golfbaan aangelegd. Het kasteel ligt midden in de Morvan, in de omgeving is veel gelegenheid voor mooie wandelingen. Op tien minuten rijden met de auto ligt een groot meer waar je lekker kunt zwemmen. Onze vakantie was heerlijk en we gaan er zeker terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Kasteel Chateau de Poussignol in Blismes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Kasteel Chateau de Poussignol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.