Kasteel Chateau de Poussignol

Kasteel Chateau de Poussignol

8.9Fantastisch

Frankrijk, Bourgogne, Blismes

8.9Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Chateau de Poussignol voor je op een rij gezet:

Kasteel info

• Kinderopvang
Meer kasteel info
Tonen op kaart

9 reviews over Kasteel Chateau de Poussignol

• 10joke25-09-2016

uniek verblijf op een prachtige plek.

gastvrij, ontspannen verblijf, ruim appartement en heerlijk eten, voor herhaling vatbaar!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 10Tvonne01-07-2016

Schitterende locatie

Gastvrij, vriendelijk, relaxt en heerlijk eten. Zowel het ontbijt, de picknick en het diner met de wijn.

Gereisd met partner in januari 2016

• 8jan18-09-2012

Geweldig locatie

De beste manier om de Morvan te ontdekken is door gebruik te maken van het arrangement " Ontdek de Morvan"waarbij je in een ontspannen sfeer kunt genieten van de omgeving en de culinaire verassingen die worden geserveerd. Een geweldige beleving bij de gastvrije eigenaren Margreet en Hans die je echt "ontzorgen"

Gereisd met partner in januari 2012

• 9Jan-Chris en Greta25-08-2011

Het was fantastiche, wat een mooi plekje.

Door de geweldige gastvrije ontvangst hebben we een super verblijf gehad. Zeker voor herhaling vatbaar. Bedankt Hans en Margreet.

Gereisd met partner in augustus 2011

• 8iris18-08-2010

Sfeervol, gemoedelijk en gastvrij

We hebben deze zomervakantie een week doorgebracht in Kasteel de Poussignol. Het kasteel is eigendom van een Nederlandse familie met 5 kinderen, waarvan 2 kleintjes. Ze zijn het kasteel flink aan het opknappen, want het was erg vervallen. De meeste ruimtes zijn al gerestaureerd en erg sfeervol geworden. Wij vonden het verblijf in het kasteel erg gezellig, vooral de gastvrouw doet erg veel om het je naar je zin te maken. 's Avonds met zijn allen aan een grote tafel eten vonden wij een bijzondere ervaring, steeds weer andere mensen (kleinschalig) en andere verhalen, lang natafelen met goede wijn en lekkere kaasjes. Onze kids hadden het erg naar hun zin met de kinderen, de ruimte en de lieve honden. Het eten is ook erg lekker. Nadeel vonden wij dat de omgeving nogal verlaten is. Wel mooie meren in de omgeving, maar niet echt leuke plaatsjes. Om iets te ondernemen moest je, bij minder weer, altijd ver rijden. Wat ons betreft dus een aanrader voor een wat korter verblijf.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

• 7Dick en Anneke15-09-2009

Geweldige omgeving en je komt lekker tot rust.

Chateau de Poussinol een heerlijk verblijf waar je heel gastvrij ontvangen wordt. Dit chateau wordt door een Nederland echtpaar gerund en hebben de ruimtes die gebruikt worden goed maar sober ingericht. De omliggende gebouwen zijn in slechte staat en worden niet gebruikt. Alleen een klein kerkje op welke ook bij dit chateau hoort en in de tuin staat is geweldig om te zien en wordt af en toe voor een concert gebruikt. De kamers zijn heel ruim en goed ingericht, badkamer is ook prima voor elkaar. De warme maaltijd kregen wij in de tuim opgediend en met elkaar aan een ruime lange tafel, de wijn zit bij de prijs in en werd ruim geschonken. De eigenaren koken zelf en zijn heel gastvrij, heel bijzonder om mee te maken. De omgeving leent zich prima om lekker te toeren en te zwemmen in een van de vele meertjes.

Gereisd met partner in augustus 2009

• 0Zwebo06-08-2009

leven als god in Frankrijk

Heerlijk relaxed en ongedwongen vakantie vieren. Het kasteel ligt in het prachtige natuurgebied Morvan (Bourgogne). De Hans en Margreet hebben zich helemaal aangepast aan het Franse leven en daar mag iedereen van meegenieten. Wij hebben in ieder geval geweldig genoten.

Gereisd met partner in juli 2009

• 10Fam van de Wetering23-07-2009

Geweldig gastvrij vakantieadres

Bijzonder gastvrij ontvangst door Hans en Margreet (de eigenaren). Kinderen en huisdieren zijn meer dan welkom. Bourgondische levensstijl. De kookkunst van Margreet is onovertroffen. De omgeving is heel stil, echt een plek waar je volledig gaat ontspannen. Er is een tennisbaan aanwezig. In de enorme achtertuin is een golfbaan aangelegd. Het kasteel ligt midden in de Morvan, in de omgeving is veel gelegenheid voor mooie wandelingen. Op tien minuten rijden met de auto ligt een groot meer waar je lekker kunt zwemmen. Onze vakantie was heerlijk en we gaan er zeker terug.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2008

• ZwembadBuitenzwembad, Verwarmd

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Balkon / terrasAanwezig
      • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
      • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Koffie en thee, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• Op het terreinBibliotheek, Kapel, Terras, Tuin
      • Overige servicesHanddoeken(service)