Reviews over Bitry

Sfeervol en Relaxed

Fam. Schot,
    3-9-2015

Mooi opgezet en netjes onderhouden, alles is schoon.

Ook zijn Marco en Gabrielle erg gastvrij.

Leuk om te verblijven!

Heerlijk "thuiskomen"

Corine,
    26-8-2015

De ontvangst door Marco en Gabriëlle zorgt ervoor dat je je meteen thuis voelt. Naast het Maison hebben ze een kleine camping. Als campinggast kun je ook aanschuiven op de avonden dat er overheerlijk gekookt wordt door Gabriëlle. En Marco zorgt elke morgen voor vers brood, op de ontbijttafel of bij de tent. In de omgeving is voldoende te doen en Marco en Gabriëlle staan altijd klaar om leuke ideeën aan de hand te doen.

Mooie locatie met luxe kamers en lekker eten

Jeroen fischer,
    7-7-2013

Aanrader voor als je heerlijk tot rust wil komen in een mooie omgeving.

De uitstekende gastvrouw en gastheer zorgen ervoor dat je kunt genieten van heerlijk eten en lekkere wijntjes.

leuke rustgevende plaats

p.warmerdam,
    20-6-2013

fijne mensen een goede sfeer plekje om graag weer naar toe te gaan.

Heerlijk eten en slapen

rob sasburg,
    10-5-2013

Een geweldige chambres d'hotes. Marco en Gabriëlle hebben zowel oog voor details en zorgen tegelijkertijd ook voor een gezellige en relaxte sfeer. Erg lekker gegeten en wakker worden in de mooie kamers met dito uitzicht maakt het helemaal af.