Hotel Auberge de la Quatr'heurie

HotelKleine hotelsWeer vandaag22°8°
Hotel Auberge de la Quatr'heurie
6,3

We hebben een aantal aanbieders voor Auberge de la Quatr'heurie voor je op een rij gezet:

7 reviews over Hotel Auberge de la Quatr'heurie in het Nederlands

Met jonge kinderen

Kamer 28 geboekt. Bij komst geen boeking bekend.Konden een andere kamer krijgen €80.00. Diverse lampen stuk.Overal heel stoffig op de tv dikke laag.Douchekop schimmel vieze bruine drap kwam ook een heel raar straaltje uit.Goed voor legionella.Bedden storten nog net niet in elkaar wel beiden rugpijn de volgende ochtend.Het beddengoed dekbed zat vol vlekken.Het is ieder jaar slechter geworden.Wij gaan nu echt niet meer heen.Wifi heeft het nog nooit gedaan al zeggen ze dat te hebben.Evenals de Engelse taal snappen ze absoluut niet het staat wel aangegeven bij de receptie.Toen ik vroeg naar de WiFi ,omdat hij het niet deed werd de man zelfs pissig en zei op een narrige toon WiFi WiFi WiFi.

Mooi, sfeervol, terug in de tijd

Tanja
25-8-2014

We hebben dit hotel geboekt als overnachtingshotel op weg naar Spanje. Het was een heel sfeervol, mooi hotel in een prachtige omgeving! We kwamen echt in de vakantiestemming. Het lijkt of je in een museum loopt of terug in de tijd wordt gezet. De kamer was klein, het tweepersoonsbed was ook klein, maar voor een nacht wel te doen. De kinderen sliepen op een soort balkonnetje op de kamer. Het was er verder wel netjes, douche en toilet waren op de kamer, gescheiden van elkaar.

We hebben er niet gegeten. We hebben een heerlijke pizza gegeten bij een klein pizzatentje in een zijstraatje en 's ochtends croissantjes en baguettes gehaald bij de bakker op het hoekje bij het pleintje.

Het is een mooi dorpje om doorheen te wandelen, heerlijk even tot rust komen na een aantal uren in de auto te hebben gezeten.

400 jaar terug in de tijd!

erik
4-8-2014

Leuk hotel op de terugweg vanuit Spanje. 400 jaar oud!! Familiekamer met bovenverdieping waar de kinderen sliepen. Karig ontbijt maar wel goed verzorgd! Hotel personeel deed er alles aan om zich verstaanbaar te maken in het Engels. Vriendelijk ook. Hotel staat in een stadje waar de tijd heeft stil gestaan..sprookje lijkt het wel..

Veel te duur voor wat het is!

Peter
22-8-2012

- Zeer mooi gelegen, zeer mooi stadje.

- Ontbijt niet inbegrepen in prijs: 9 EUR per persoon voor fruitsap uit brik, enkele stukjes stokbrood, koffie en confituur

- avondeten: ordinair, bijna snackfood, veel te duur

Erg leuk!

Suzanne
26-7-2011

Wij hebben hier 1 nacht overnacht onderweg naar Zuid Frankrijk. Heel erg leuk om je lange reis in 2 stukken te hakken en hier te overnachten. Je kan hier heel lekker eten, wel n beetje duur. Maar het is een leuke plek om een nachtje te overnachten en lekker ontspannen op vakantie te gaan.

Op weg naar Spanje hebben wij in een van de familiekamers overnacht. Een leuke ervaring en je hebt meteen vakantiegevoel. Het is een authentieke herberg en dat betekent slapen in bedstedes en hemelbedden. Het is net een museum. Het ontbijt stelt inderdaad niet heel veel voor, maar is wel keurig verzorgd met een verse croissant, stukje stokbrood en zelf gemaakte aardbeienjam.

Het plaatsje Beze moet prachig zijn. Hier hebben we helaas weinig van gezien omdat we laat aankwamen en 's ochtends weer vroeg vertrokken.

Aan te raden als overnachtingsplaats langs de route du Soleil, circa 13km van de snelweg. Voor de familiekamer incl. ontbijt betaalden wij €117,-.

Sfeervolle inrichting!

Marion
8-8-2010

Het plaatsje Béze is fantastisch!

Om er een overnachting te doen zit je daar prima. Het lijkt of de tijd er heeft stil gestaan.

Het hotel is beneden enorm sfeervol ingericht. En je waant je terug in de tijd. De kamer viel wel wat tegen, het ontbijt stelde niet veel voor. Voor ons was het een overnachtingshotel en wij vonden het leuk om door Béze heen te kuieren. Het lijkt daar of de postkoets/dilichance zo langs kan komen. Voor één nacht/dag is het heel leuk!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Auberge de la Quatr'heurie in Bèze, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Auberge de la Quatr'heurie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.