We hebben een aantal aanbieders voor Bèze voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Bèze voor je op een rij gezet:

Reviews over Bèze

Mooi, sfeervol, terug in de tijd

Tanja,
    25-8-2014

We hebben dit hotel geboekt als overnachtingshotel op weg naar Spanje. Het was een heel sfeervol, mooi hotel in een prachtige omgeving! We kwamen echt in de vakantiestemming. Het lijkt of je in een museum loopt of terug in de tijd wordt gezet. De kamer was klein, het tweepersoonsbed was ook klein, maar voor een nacht wel te doen. De kinderen sliepen op een soort balkonnetje op de kamer. Het was er verder wel netjes, douche en toilet waren op de kamer, gescheiden van elkaar.

We hebben er niet gegeten. We hebben een heerlijke pizza gegeten bij een klein pizzatentje in een zijstraatje en 's ochtends croissantjes en baguettes gehaald bij de bakker op het hoekje bij het pleintje.

Het is een mooi dorpje om doorheen te wandelen, heerlijk even tot rust komen na een aantal uren in de auto te hebben gezeten.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

400 jaar terug in de tijd!

erik,
    4-8-2014

Leuk hotel op de terugweg vanuit Spanje. 400 jaar oud!! Familiekamer met bovenverdieping waar de kinderen sliepen. Karig ontbijt maar wel goed verzorgd! Hotel personeel deed er alles aan om zich verstaanbaar te maken in het Engels. Vriendelijk ook. Hotel staat in een stadje waar de tijd heeft stil gestaan..sprookje lijkt het wel..

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Erg leuk!

Suzanne,
    26-7-2011

Wij hebben hier 1 nacht overnacht onderweg naar Zuid Frankrijk. Heel erg leuk om je lange reis in 2 stukken te hakken en hier te overnachten. Je kan hier heel lekker eten, wel n beetje duur. Maar het is een leuke plek om een nachtje te overnachten en lekker ontspannen op vakantie te gaan.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

prima overnachting op weg naar het zuiden

GT,
    17-8-2010

Op weg naar Spanje hebben wij in een van de familiekamers overnacht. Een leuke ervaring en je hebt meteen vakantiegevoel. Het is een authentieke herberg en dat betekent slapen in bedstedes en hemelbedden. Het is net een museum. Het ontbijt stelt inderdaad niet heel veel voor, maar is wel keurig verzorgd met een verse croissant, stukje stokbrood en zelf gemaakte aardbeienjam.

Het plaatsje Beze moet prachig zijn. Hier hebben we helaas weinig van gezien omdat we laat aankwamen en 's ochtends weer vroeg vertrokken.

Aan te raden als overnachtingsplaats langs de route du Soleil, circa 13km van de snelweg. Voor de familiekamer incl. ontbijt betaalden wij €117,-.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

Sfeervolle inrichting!

Marion,
    8-8-2010

Het plaatsje Béze is fantastisch!

Om er een overnachting te doen zit je daar prima. Het lijkt of de tijd er heeft stil gestaan.

Het hotel is beneden enorm sfeervol ingericht. En je waant je terug in de tijd. De kamer viel wel wat tegen, het ontbijt stelde niet veel voor. Voor ons was het een overnachtingshotel en wij vonden het leuk om door Béze heen te kuieren. Het lijkt daar of de postkoets/dilichance zo langs kan komen. Voor één nacht/dag is het heel leuk!!

Gereisd met partner in juli 2010
Bèze scoort een 8,7 uit 10, op basis van 3 reviews