Beaune (Côte d Or)

We hebben een aantal aanbieders voor Beaune (Côte d Or) voor je op een rij gezet:

Reviews over Beaune (Côte d Or)

Erg gezellig stadje voor wijnliefhebbers

Julia,
    3-2-2018

Erg gezellig stadje, wel helemaal gericht op het toerisme. Maar zeker de moeite waard om te bezoeken voor de vele wijnkelders/proeverijen. Bij verschillende restaurants gegeten. Was steeds erg goede kwaliteit, redelijke prijzen en heel gastvrij. Het oude ziekenhuis is ook erg de moeite waard om te bekijken.

Gereisd met partner in augustus 2017

Aardig stadje

Marieke vd Lek,
    20-2-2017

Wij waren hier alleen op doorreis (in een verschrikkelijk vies hotel bleek bij aankomst) dus niet lang in Beaune geweest. Maar het is een gezellig stadje, prima voor een tussenstop. Maar dan wel in een beter hotel...

Gereisd met jonge kinderen in september 2015

Geweldig leuke toeristische stad

Anita,
    13-11-2015

Beaune bezocht op onze terugreis uit Spanje.

Erg gezellige plaats met mooie oude gebouwen en een keur aan wijnkelders en winkels. Gezellige terassen en eetgelegenheden.

Kortom, absoluut de moeite waard om een bezoekje aan te brengen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Fraai, heel fraai!

j.oskam46,
    8-9-2014

Tijdens een rustdag heb ik 's middags op mijn dooie akkertje Beaune doorgewandeld, het centrum dus. Heel mooi. Straatmuzikanten, terrasjes te kust en te keur, een mooie basiliek, en ja, het Hotel Dieu. Dat is werkelijk een fenomenaal gebouw in combinatie met het verhaal en de link met de wijngaarden.

Gereisd alleenreizend in augustus 2014

Stad met een geschiedenis

Piet,
    10-9-2013

De omgeving is prachtig midden tussen de wijngaarden.

De Cremant de Bourgogne smaakte prima maar ook de andere wijnsoorten zijn erg goed.

Het stadje zelf is gezellig en voldoende gelegenheid om in de avond fijn te dineren.

Maar ook een bezoek aan het Hospice het ziekenhuis in het verleden is de moeite waard.

Alles is te belopen en de prijzen vallen ook mee.

Gereisd met partner in augustus 2013
Beaune (Côte d Or) scoort een 8 uit 10, op basis van 66 reviews