Beaune (Côte d Or)

We hebben een aantal aanbieders voor Beaune (Côte d Or) voor je op een rij gezet:

vakanties Beaune (Côte d Or)

Reviews over Beaune (Côte d Or)

Prima overnachtingsplek midden in centrum

Ellen,
    2-5-2016

In het centrum, parkeren op 5 min afstand op een gratis oppenbare parkeerplaats. Onze kamer was klein maar prima. Babybedje stond klaar bij binnenkomst echter zonder deken.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2016

Prima voor doorreis

Rogier,
    12-8-2015

Dit hotel ligt ongeveer 4 minuten rijden van de A6. Toch hoor je de snelweg niet en ben je helemaal buiten. Het centrum van Beaune is goed te bereiken. Met de auto sta je binnen 10 minuten in het centrum. Kortom, prima hotel voor onderweg naar het zuiden van Frankrijk, of als je Beaune wilt ontdekken. Prima kamers. Gastvrije ontvangst. Ook geschikt om met kinderen te overnachten. Ontbijt kan wel iets beter. Met name de croissants waren erg klein.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Hotel in Barokstijl

Marcel,
    9-8-2013

Voor de terugweg vanuit Zuid-Frankrijk hier neergestreken. Simpel maar schoon hotel in Barok-stijl. Erg sfeervolle inrichting. Vriendelijke eigenaren.

Hotel is 900 meter lopen van Beaune, dus prima te wandelen. Geen diner mogelijk. Ontbijt is simpel maar voldoende. Kamers zijn netjes. Zeker voor een aantal dagen vakantie in Beaune (en omgeving) wel een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

Wijnstreek verkennen

Stefan,
    10-11-2012

Dit Hotel ligt net buiten het oude stadscentrum van Beaune. De kamers zijn er verzorgd en voorzien van tv en koelkast. Het ontbijtbuffet is zeer compleet. Het aanvullen van het brood liet af en toe al eens na.

De afgesloten ondergrondse garage is zeker een pluspunt.

De bar en kleine binnenkoer is ideaal om je dag voor te bereiden of een gezellige babbel met vrienden.

Het internet is er gratis en het personeel is er behulpzaam, zelfs in het zoeken van een restaurant.

Gereisd met vrienden in oktober 2012

Centraal en niet te duur

Stefan,
    15-8-2012

Voor een niet al te hoge prijs een prima hotel. Het hotel ligt pal tegenover het station. De vierpersoonskamer was vrij ruim en voor een twee-sterren hotel erg goed. Met de ramen open hoor je 's nachts duidelijk een trein langsrijden maar met de ramen dicht is dit totaal niet storend te noemen. Het centrum is op tien minuten loopafstand. Het ontbijt is goed en genoeg te nuttigen.

In het hotel is er gratis WIFi aanwezig en bij de balie kan een code daarvoor gehaald worden. Wanneer je een zin in het Frans vraagt, ratelen ze aan een stuk door Frans. Onderbreken is hierbij amper mogelijk. Dus als je Frans niet al te goed is, begin in het Engels!

De hotelkamer was schoon. Wel zijn de vloeren en muren niet al te dik waardoor het vrij gehorig kan zijn. Er is rondom het hotel voldoende parkeergelegenheid. Het voor 9 euro reserveren van een speciale parkeerplaats raadt ik hierom af.

Niet te duur, en erg nette overnachting gehad!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012
Beaune (Côte d Or) scoort een 8 uit 10, op basis van 66 reviews