Camping Les Cent Vignes

7Goed

Frankrijk, Bourgogne, Beaune (Côte d Or)

7Goed

• 7.6Eetgelegenheden
  • 7.8Staat v/h sanitair

Meer camping info

Camp Municipal Les Cent Vignes is een populaire doorreiscamping, maar ook zeker geschikt om langer te verblijven. Het sanitair is goed onderhouden en bij het restaurant is het eten lekker. Je kunt vers brood bestellen voor de volgende ochtend, zodat het voor je klaarligt. Breng eens een bezoekje aan de mooie stad Beaune.

80 reviews over Camping Les Cent Vignes

• 7elandenburg09-09-2013

vond 't een fijne overnachtingscamping

Wij kwamen op een dinsdag middag aan. Dachten even lekker eten in het restaurant, wat denk je, restaurant elke dinsdag gesloten! In het hoogseizoen, wat een afknapper. Ik bellen voor de overnachting op de terug weg nemen ze geen telefonische reserveringen aan, niet erg maar moeten ze niet om 5 's middags de poort al sluiten. Nee sorry ik vond het een fijne overnachtings camping maar hebben nu een betere gevonden in Pont Du Vaux, gerund door Nederlanders helemaal top!

• 6Eetgelegenheden

• 8jgmorsink30-08-2013

Ideale camping om Beaune wandelend te ontdekken

Prettige camping, schoon. Uitstekend sanitair. Restaurant is goed, brede kaart. Value for money.

Reserveren noodzakelijk ivm passanten, meestal na 15.00 uur 'complet'

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2013

• 8juffie197514-08-2013

Prima overnachtingscamping

Goede plek om te overnachten. Sanitair is prima in orde, lekkere warme douches. Op loopafstand van het centrum. Leuk om doorheen te lopen en te eten. Ook restaurants om mee te nemen, al is het op de camping ook goed te doen. 's Morgens vers brood om op te halen en mee te nemen, maar ook de mogelijkheid om te eten bij het restaurant. Aardig personeel, spreekt ook een klein woordje Nederlands. Helpt graag en is vriendelijk. Reserveer of kom op tijd, wij waren er rond 1600 uur en een half uur later was het vol. Helaas geen zwembad....

• 8Monique Moonen07-08-2013

Fijne doorreiscamping

We zijn hier op de heenreis en terugreis blijven slapen voor 1 nacht...prijs/kwaliteit is prima! Ik zou er zo weer terug gaan. Wij hebben overigens wel gereserveerd...staat rond de klok van 17.00 uur altijd een rij te wachten...en de camping was erg vol...zelfs door de week.

• 8John08-07-2013

Geweldige doorreis camping

Je moet niet al te laat zijn, anders is het "Complet"! leuke camping bija in het centrum van Beaune. Je kunt er heerlijk vanaf de camping het dorp in wandelen, en er allerlei winkels en wijn proeverijen bekijken, en meemaken. Echt een aanrader voor de Z-FR gangers! Toiletten zijn eind van de avond niet schoon meer, maar ja als de gebruikers er een zooi van maken, wat kan de beheerder dan doen? Smorgens is alles weer prima schoon!

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2012

• 8PS.27-06-2013

Gewoon een goede overnachtingscamping!

Vorig jaar voor het eerst hier overnacht. Gereserveerd en bij aankomst bleek alles prima geregeld. Nette schone plek, sanitair is meer dan voldoende voor een camping als deze. We hebben verder prima gegeten in een alleraardigst restaurantje op de camping. Voor 2013 op tijd gereserveerd voor de heen- en terugreis.

Gereisd met partner in juli 2012

• 8HJJBrouwer15-06-2013

Erg mooie stadscamping

Mooi stadscamping, ruime plaatsen. Makkelijk om Beaune lopend te verkennen. Op de fiets is geen aanrader aangezien het centrum over veel "kinderkopjes" beschikt. Daarnaast is het ook een mooie camping om de regio te bezoeken met de vele wijn chateaus. Het wordt ook veel gebruikt als doortrekcamping dus indien je naar deze camping wil komen, kom op tijd of reserveer.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2013

• 7Marc26-10-2012

Zeer geschikt voor bezoek aan Beaune

Op loopafstand van Beaune. Geschikt als doorgangscamping of voor langer verblijf. Gratis internet. Minpunten: -zeer administratief personeel. Om 18 uur zit de dagtaak erop, sluiten ze de boeken en kom je niet meer op de camping. Ook niet als er nog een aantal plaatsen beschikbaar zijn. Zorg er dus voor dat je ruim voor sluitingstijd aanwezig bent. -Camping telefonisch zeer moeilijk te contacteren. Vermoedelijk wordt de telefoon op drukke momenten gewoon afgelegd. -meeste plaatsen zijn aan de kleine kant en met een caravan is het zeer moeilijk manouvreren, ook als je over een mover beschikt.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in januari 2012

• 10wal.lib10-10-2012

Goede camping

Zijn voor de zevende en achtste maal op deze goede camping geweest, telkens op doorreis, enkel de laatste maal hebben we daar enkele dagen gestaan om de mooie oude stad te verkennen.Alles was prima, enkel vonden wij dat dit jaar het sanitair niet net genoeg was, andere jaren was de onderhoud veel beter. Eten op de camping is een aanrdader. We komen natuurlijk zeker terug, men moet wel op tijd aankomen, anders heb je geen plaats.

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2012

• 8Isabella21-09-2012

Goede overnachtings camping

Deze camping hebben wij bezocht op de terugreis. Mooie camping voor een spotprijs en goede sanitair. Alleen wij hebben 2 kleine kinderen en wilde ze daar in het badje doen ( zijn mooie kinderbadjes) hadden alleen maar koud water de warm water deed het gewoon niet. Wij bewaren deze camping zeker ons systeem. Wat ook fijn is ze kunnen goed engels. En voor vertrek lekker vers brood mee dat je in het restaurant kan halen.

Gereisd met jonge kinderen in september 2012

Camping Les Cent Vignes info