Camping Les Cent Vignes

7Goed

Frankrijk, Bourgogne, Beaune (Côte d Or)

7Goed

• 7.6Eetgelegenheden
  • 7.8Staat v/h sanitair

Meer camping info

Camp Municipal Les Cent Vignes is een populaire doorreiscamping, maar ook zeker geschikt om langer te verblijven. Het sanitair is goed onderhouden en bij het restaurant is het eten lekker. Je kunt vers brood bestellen voor de volgende ochtend, zodat het voor je klaarligt. Breng eens een bezoekje aan de mooie stad Beaune.

80 reviews over Camping Les Cent Vignes

• 8ergens21-12-2015

ideaal op doorreis / bezoek Beaune

Ideaal voor een bezoek aan Beaune (hotel Dieu) en leuk stadje, of gewoon op doorreis van/naar het zuiden. Nette door heggen gescheiden staanplaatsen, deels geschikt om aangekoppeld te staan, wel vroeg zijn of reserveren, anders vol! Sanitair niet nieuw maar wel netjes en schoon. Brood in de ochtend bij het restaurantje. speeltuin en voetbalveldje. Lopen naar het centrum ca 10 minuten. Vlak bij de snelweg, maar geen last van.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 8Ad Beers05-10-2015

Goede stadscamping

We zijn twee nachten gebleven om het levendige en mooie Beaune te bezoeken. Camping ligt op loopafstand van centrum. Goede ontvangst, behoorlijke plekken soms op grind soms op gras. Sanitair keurig, waarbij de tip de plaats van het depot voor chemisch toilet te verplaatsen. Wifi is gratis, werkte de ene dag prima, de andere dag minder goed. En een waterkraan in de buurt van de plek is handiger dan uitsluitend bij toiletgebouw. Maar zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in oktober 2015

• 8Kaat27-08-2015

Aangename camping

Camping ideaal gelegen voor doorreis, maar ook leuk om Beaune te bezoeken (10 min te voet). Mooi en voldoende sanitair, maar wordt maar 1x per dag gekuist. Wij waren blij dat we ons gewassen hadden bij aankomst in de namiddag en niet de ochtend van vertrek want dan lag het er niet echt proper bij. Heel gemakkelijk te bereiken plaatsen. Zeker op voorhand reserveren.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 8holtdijk13-08-2015

Prima doorreiscamping!

Prima camping voor doorreis naar het zuiden. In stadje, op loopafstand heerlijk rondgelopen en gegeten. S'ochtends verse broodjes en in de avond een kleine kaart. Sanitair prima. Gratis wifi met alleen bereik in de buurt van het restaurantje. Niet te laat komen want het staat snel vol.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 8Prima camping10-08-2015

Prima camping

Prima camping die wij als dooreis camping bezochten, maar waar we ooit nog voor een langer verblijf terugkeren.

Vriendelijke ontvangst, mooie plek, met name de kampeerplekken zijn goed, de echte dooreis plekken voor caravans zijn steentjes. Sanitair is voldoende en zeer schoon, in restaurant op camping kun je goed en tegen redelijke prijs eten. Wifi werkte niet toen wij er waren, mogelijk overbelast?

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 8Henk05-07-2015

Fijne camping

Fijne camping om Beaune te bezoeken. Het centrum is op loopafstand. Het sanitair is ruim voldoende en wordt goed schoongemaakt. Wifi werkt ook goed. Het restaurant bij de camping geen gebruik van gemaakt dus geen mening. Begin juni stond de camping 's avond vol, dus als je laat zou arriveren is reserveren noodzakelijk. Mooi vanaf de camping door de Bourgogne gefietst naar Santenay.

Gereisd met partner in mei 2015

• 10j.oskam4608-09-2014

Wat een voorbeeldige service!

Daar arriveerde ik: na 100 km fietsen door heuvelachtig landschap totaal uitgewoond. Kreeg plek 100 (sic!) toegewezen, dicht bij het toiletgebouw. De volgende dag zou ik een rustdag nemen en o.a. de was doen en Beaune bezoeken. Met die was ging het dus helemaal mis; ik kreeg de machine maar niet aan de praat. De mevrouw van de receptie heeft met schier eindeloos geduld mij geholpen: met waspoeder, met tot drie keer toe een nieuw jetonnetje, met ten slotte hulp ter plekke en ja, toen was de machine aan de praat. Ik kreeg zelfs nog een jetonnetje voor de wasdroger, zo maar, voor niets. Ook mocht ik in de receptie steeds de computer gebruiken; ook al zomaar voor niets. Ik bewaar aan deze camping verreweg de beste herinnering van mijn hele fietstocht.

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Alleen gereisd in augustus 2014

• 8familie van kampen30-07-2014

perfecte doorreis camping

Mooie camping, vlak naast de route naar het zuiden. Ruime plaatsen, schoon sanitair, en verse broodjes in de ochtend. Centrum op loopafstand. Leuke winkels, eetgelegenheden en een heel mooi oud centrum.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

• 6yvette07-06-2014

prima voor overnachting, maar geen acsi tarief!

Camping is eenvoudig, de plekken zijn ruim en je krijgt gratis wifi. Voor kinderen is er een klein speeltuintje, maar dat heeft wel de beste tijd gehad. Nog iets wat tegenviel was dat ze adverteren in de acsi gids, maar je krijgt geen korting. Als je er om vraagt zijn ze in een keer niet meer zo vriendelijk. Beetje jammer.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juni 2014

• 7Gijs en Jodi12-03-2014

Fijne camping voor een paar dagen

Fijne camping om Beaune te bezoeken. Het centrum is op loopafstand. Het sanitair is ruim voldoende en wordt goed schoongemaakt. Wifi werkt ook goed. Het restaurant bij de camping is prima en veel goedkoper dan in Beaune. Wat we erg jammer vonden is dat de camping elke middag/avond vol stroomde en dat iedereen 's morgens in file de camping afreed. Daardoor zat je de uitlaatgassen in te ademen. Er werd met plaatsen toewijzen geen rekening gehouden met mensen die 1 nacht of meerdere nachten bleven. Eind augustus stond de camping iedere avond nog vol, dus als je later arriveert is reserveren noodzakelijk.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2013