Camping Les Cent Vignes

7Goed

Frankrijk, Bourgogne, Beaune (Côte d Or)

7Goed

• 7.6Eetgelegenheden
  • 7.8Staat v/h sanitair

Meer camping info

Camp Municipal Les Cent Vignes is een populaire doorreiscamping, maar ook zeker geschikt om langer te verblijven. Het sanitair is goed onderhouden en bij het restaurant is het eten lekker. Je kunt vers brood bestellen voor de volgende ochtend, zodat het voor je klaarligt. Breng eens een bezoekje aan de mooie stad Beaune.

80 reviews over Camping Les Cent Vignes

• 9De hezerkes05-08-2017

Prima doorreiscamping

Prima camping ,alles goed geregeld,mooie ruime plaatsen,zeer lekker en goedkoop gegeten in restaurant op camping,kortom een aanrader,stadje beaune is ook de moeite waard om te bezoeken,wij gingen per fiets .

Gereisd met partner in juli 2017

• 9luc vc10-07-2017

zeer goede doorreis camping

goede plaatsen voor campers en een heel goed restaurant prima sanitair de ligging is niet ver van het centrum

Gereisd met partner in juni 2017

• 10Lia & Hans09-07-2017

Mooie camping aan de autoroute

Mooie camping in de stad Beaune . Schoon sanitair ruime plaatsen , goede doortrekcamping.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2017

• 9Marie-Cécile04-07-2017

Fijne camping voor doorreis en om te blijven!

Fijne ligging, dicht bij de autosnelweg. Bij het centrum van Beaune, maar toch rustig. Mooie plekken, goed onderhouden, voldoende en mooi sanitair. Fijne ontvangst, snel en goed geregeld. In het hoogseizoen zeker reserveren. Loopt aan het einde van de dag vol en de volgende ochtend leeg. Maar het is zeker ook een camping voor een langer verblijf. Prachtige omgeving, goed fietsklimaat. Ook fijn restaurantje met prima kaart. Wij komen zeker terug!

Gereisd met partner in juni 2017

• 8Jan23-06-2017

Nette camping, goede ligging

Wij hebben de camping bezocht als doorreis camping. Heel vriendelijk ontvangen. Fijne afgebakende plaatsen. Alles keurig in orde.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

• 8Ingmar12-09-2016

Fijne doorreis camping

We stonden hier op onze weg huiswaards maar kwamen er al snel achter dat we hier een dag extra moesten blijven. Beaune is namelijk geweldig om te bezoeken. (zeker voor de wijnliefhebbers) camping is mooi. en op loopafstand van Beaune

• 8Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2016

• 9Mooie camping voor de doorreis26-08-2016

Mooi voor de doorreis

Erg vriendelijk bij de receptie! Mooie camping, ruime plaatsen, schoon sanitair en heerlijk eten in het restaurant. Ligt midden in het centrum maar op de camping merk je hier niks van.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 7Willem12328-07-2016

Goed verzorgde doorreiscamping

Nette camping en ideaal om Beaune te bezoeken dat zeker de moeite waard is.

• 4Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 9Nelly22-05-2016

Geweldige camping, een ontdekking.

Geweldige doorgangscamping, maar ook een om langer te blijven staan. Wij zijn een dag extra gebleven. Camping ligt tegen het leuke centrum van Beaune. Zeer goed verzorgd. Grote gras- en grindplaatsen. Veel en goed schoon sanitair. Personeel behulpzaam en spreekt Engels. Wij komen beslist nog eens terug, ook om te fietsen in de Bourgogne.

Gereisd met partner in mei 2016

• 9Wout Brands02-02-2016

Bestaat de perfecte camping? Jazeker!

Deze gemeentecamping ligt in een buitenwijk van de stad en is duidelijk bewegwijzerd en goed aan te rijden. Met een overnachtingsprijs van € 21,- is het niet de goedkoopste-, maar wel een van de mooiste campings die we dit voorjaar (2015) bezochten. De opstelplaatsen zijn of op gras, of op gravel, maar allemaal mooi vlak en behoorlijk ruim. Overal op de camping is Wifi en het gebruik is in de campingprijs inbegrepen. De twee toiletgebouwen zijn voorzien van modern en heel goed onderhouden sanitair. Er is geen zwembad, maar wel een tennisbaan en een barbecueplaats. De ontvangst aan de receptie is vriendelijk en de conversatie kan in het Engels. Er is een restaurant, dat op dinsdag gesloten is, precies op de dag dat wij daar waren. De camping is een goede uitvalsbasis voor een bezoek aan het oude en interessante stadscentrum, waar je veilig naartoe kunt fietsen. Opmerkelijk dat de camping, die dicht bij de Péage ligt, niet staat vermeld in de campingbrochures die wij steeds raadplegen. De receptioniste vertelde dat daar bewust voor gekozen is, omdat alle plaatsen altijd goed bezet zijn. Dus: kom vroeg in de middag!

• 8Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair