Camping Les Cent Vignes

Weer vandaag13°-1°
Camping Les Cent Vignes
8,1

Omschrijving
Camp Municipal Les Cent Vignes is een populaire doorreiscamping, maar ook zeker geschikt om langer te verblijven. Het sanitair is goed onderhouden en bij het restaurant is het eten lekker. Je kunt vers brood bestellen voor de volgende ochtend, zodat het voor je klaarligt. Breng eens een bezoekje aan de mooie stad Beaune.

69 reviews over Camping Les Cent Vignes in het Nederlands

Niet meer de kwaliteit van vroeger

Embee,
16-9-2018

Camping begint achteruit te gaan; sanitair niet schoon,miniem water uit de douche,restaurant heeft andere bezetting; niet meer de kwaliteit van vroeger. Bij onthaal diende paspoort ingeleverd te worden !! (terwijl gegevens al 30 jaar in computer staan. Volgende keer naar camping in de buurt.

Gereisd met partner in september 2018

Goede camping

Marietje 13,
26-7-2018

Goede camping aan de rand van het centrum van Beaune. Veel gebruikt als doortrekcamping maar zeker ook goed voor een wat langer verblijf om o.a. Beaune te bezoeken. Goed sanitair en een prima restaurant, waar je 's morgens ook het bestelde brood op kunt halen.

Gereisd met partner in juli 2018

Doorreiscamping

Freverschraegen,
17-7-2018

Eén nacht overnacht bij onze terugkeer van het zuiden. Ideale doorreiscamping want kort bij de afrit en makkelijk bereikbaar. Restaurantje ter plaatse is degelijk. Sanitair is proper en gratis wifi op de camping.

Geen zwembad aanwezig.

s Avonds loopt de camping vol en s morgens weer nagenoeg volledig leeg. Sluit alles goed af : de fiets van mijn zoon werd s morgens gestolen!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

We hebben een aantal aanbieders voor Les Cent Vignes voor je op een rij gezet:

Voor een overnachting naar het zuiden is dit een prima camping. Beaune zelf is overigens een bezoek meer dan waard. Let op, als je helemaal aan de achterkant van de camping staat kun je last hebben van de plaatselijke jeugd. Deze hebben net buiten de camping een ontmoetingsplek en gaan door tot in de kleine uurtjes, niet echt bevorderlijk voor je slaap. Sanitair schoon en ruim voldoende.

Gereisd met partner in juni 2018

Goede overnachtingscamping

Athos,
9-10-2017

Een prima overnachtingscamping, goed aan te rijden, vriendelijke ontvangst, sanitair niet super maar prima. De plaatsen waren zeer ruim, ruim genoeg voor onze redelijk grote caravan. Ik geloof dat de dame bij de receptie daar rekening mee houdt bij het toewijzen van een plaats. In het restaurantje heerlijk op het terras gegeten (na gereserveerd te hebben want het was toch best druk) lekker eten voor een prima prijs, vooraf namen we een salade (paysanne) die was verrukkelijk en vooral heel veel, eigenlijk best genoeg als hoofdmaaltijd. Broodjes 's ochtends waren heerlijk en hoefde je niet vooraf te bestellen. Het is niet één van de goedkoopste overnachtingscampings maar hé, we waren op vakantie.

Gereisd met partner in september 2017

Prima doorreiscamping

De hezerkes,
5-8-2017

Prima camping ,alles goed geregeld,mooie ruime plaatsen,zeer lekker en goedkoop gegeten in restaurant op camping,kortom een aanrader,stadje beaune is ook de moeite waard om te bezoeken,wij gingen per fiets .

Gereisd met partner in juli 2017

zeer goede doorreis camping

luc vc,
10-7-2017

goede plaatsen voor campers en een heel goed restaurant prima sanitair de ligging is niet ver van het centrum

Gereisd met partner in juni 2017

Mooie camping aan de autoroute

Lia & Hans,
9-7-2017

Mooie camping in de stad Beaune . Schoon sanitair ruime plaatsen , goede doortrekcamping.

Gereisd met partner in juli 2017

Fijne camping voor doorreis en om te blijven!

Marie-Cécile,
4-7-2017

Fijne ligging, dicht bij de autosnelweg. Bij het centrum van Beaune, maar toch rustig. Mooie plekken, goed onderhouden, voldoende en mooi sanitair. Fijne ontvangst, snel en goed geregeld. In het hoogseizoen zeker reserveren. Loopt aan het einde van de dag vol en de volgende ochtend leeg. Maar het is zeker ook een camping voor een langer verblijf. Prachtige omgeving, goed fietsklimaat. Ook fijn restaurantje met prima kaart. Wij komen zeker terug!

Gereisd met partner in juni 2017

Nette camping, goede ligging

Jan,
23-6-2017

Wij hebben de camping bezocht als doorreis camping. Heel vriendelijk ontvangen. Fijne afgebakende plaatsen. Alles keurig in orde.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

We hebben een aantal aanbieders voor Les Cent Vignes voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Cent Vignes in Beaune (Côte d Or), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Cent Vignes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.