Camping Les Cent Vignes

7Goed

Frankrijk, Bourgogne, Beaune (Côte d Or)

7Goed

• 7.6Eetgelegenheden
  • 7.8Staat v/h sanitair

Meer camping info

Camp Municipal Les Cent Vignes is een populaire doorreiscamping, maar ook zeker geschikt om langer te verblijven. Het sanitair is goed onderhouden en bij het restaurant is het eten lekker. Je kunt vers brood bestellen voor de volgende ochtend, zodat het voor je klaarligt. Breng eens een bezoekje aan de mooie stad Beaune.

80 reviews over Camping Les Cent Vignes

• 8Henk 70+02-08-2020

Prima!

Alles goed. Sanitair, ruime plekken, (gelukkig een met schaduw, daar zijn er niet veel van.) Prima restaurant.Aanrader.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2020

• 2019
    6Kersten12-10-2019

Voor ons de laatste keer

Met een kleine bus en onder de pensioengerechtigde leeftijd moet je hier niet zijn. Veel bakbeesten van campers met tv, een overkill aan Duitsers. Je krijgt met je busje de slechtste plekken toegewezen en als je "zelf mag kiezen" wordt je alsnog verplaatst omdat het gereserveerd is.

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met partner in oktober 2019

• 5Rudi18-08-2019

Tijgermuggen invasie

We hebben van 9 tot 17 augustus op plek 116 gestaan met onze grote tent. We kregen een plek onder bomen. Bij het uitpakken van de tent om 13u 's middags werden we al aangevallen door tientallen tijgermuggen die pijnlijk begonnen te steken. De Nederlands sprekende receptionist wist nergens van, hij had nog niet van een muggenprobleem gehoord. Enkele dagen later zagen we dat er een waarschuwing hing bij de receptie dat er tijgermuggen zitten. We moesten de dag na aankomst al meteen naar de apotheek om cortisonezalf voor de tientallen pijnlijke en jeukende bulten. We konden niet eens 's morgens buiten eten, we moesten onszelf opsluiten in de tent. Tijgermuggen steken ook gewoon overdag. Dag en nacht veel jeuk door de muggenbeten. Héél erg jammer, onze vakantie was één en al tijgermuggenhorror. De tijgermuggen zijn dragen van wel 20 virusziekten, dus niet zo onschuldig.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2019

• 7Diego08-08-2019

Prima doortrek camping

Prima camping voor 1 nacht. Goed bereikbaar vanaf de snelweg, betaalbaar en sanitair is prima en redelijk schoon. Gratis wifi. Alleen de dame aan de receptie is 1 brok chagrijn.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 929-06-2019

Een aanrader!

Gemakkelijk bereikbaar vanaf A6 en A31. Op 10 minuten loopafstand van centrum. Reserveringsformulier op website van de camping. Schoon en fraai sanitair. Restaurant met vriendelijk en ontspannen personeel. Menukaart met grote keuze.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    5Embee16-09-2018

Niet meer de kwaliteit van vroeger

Camping begint achteruit te gaan; sanitair niet schoon,miniem water uit de douche,restaurant heeft andere bezetting; niet meer de kwaliteit van vroeger. Bij onthaal diende paspoort ingeleverd te worden !! (terwijl gegevens al 30 jaar in computer staan. Volgende keer naar camping in de buurt.

• 6Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2018

• 8Marietje 1326-07-2018

Goede camping

Goede camping aan de rand van het centrum van Beaune. Veel gebruikt als doortrekcamping maar zeker ook goed voor een wat langer verblijf om o.a. Beaune te bezoeken. Goed sanitair en een prima restaurant, waar je 's morgens ook het bestelde brood op kunt halen.

Gereisd met partner in juli 2018

• 8Freverschraegen17-07-2018

Doorreiscamping

Eén nacht overnacht bij onze terugkeer van het zuiden. Ideale doorreiscamping want kort bij de afrit en makkelijk bereikbaar. Restaurantje ter plaatse is degelijk. Sanitair is proper en gratis wifi op de camping. Geen zwembad aanwezig. s Avonds loopt de camping vol en s morgens weer nagenoeg volledig leeg. Sluit alles goed af : de fiets van mijn zoon werd s morgens gestolen!

• 8Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 8Anja07-07-2018

Goede overnachtingsplek op weg naar het zuiden.

Voor een overnachting naar het zuiden is dit een prima camping. Beaune zelf is overigens een bezoek meer dan waard. Let op, als je helemaal aan de achterkant van de camping staat kun je last hebben van de plaatselijke jeugd. Deze hebben net buiten de camping een ontmoetingsplek en gaan door tot in de kleine uurtjes, niet echt bevorderlijk voor je slaap. Sanitair schoon en ruim voldoende.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2018

• Oude reviews

8Athos09-10-2017

Goede overnachtingscamping

Een prima overnachtingscamping, goed aan te rijden, vriendelijke ontvangst, sanitair niet super maar prima. De plaatsen waren zeer ruim, ruim genoeg voor onze redelijk grote caravan. Ik geloof dat de dame bij de receptie daar rekening mee houdt bij het toewijzen van een plaats. In het restaurantje heerlijk op het terras gegeten (na gereserveerd te hebben want het was toch best druk) lekker eten voor een prima prijs, vooraf namen we een salade (paysanne) die was verrukkelijk en vooral heel veel, eigenlijk best genoeg als hoofdmaaltijd. Broodjes 's ochtends waren heerlijk en hoefde je niet vooraf te bestellen. Het is niet één van de goedkoopste overnachtingscampings maar hé, we waren op vakantie.

Gereisd met partner in september 2017

Camping Les Cent Vignes info