Hotel le Panorama

6 reviews over Hotel le Panorama in het Nederlands

Verrassen en sfeervol!!

Lity en Freerk.
15-9-2016

We werden prima ontvangen door de receptie en kregen uitleg over de kamer, ontbijt en de stad Beaune. We reden richting onze kamer, welk zich bevond in een gebouw los van het hotel. De eerste aanblik was triest. Het leek wel een houten barak. Onze kamer bevond zich op 1ste etage. We deden de deur open en werden erg verrast wat we zagen. Een gezellige ruime kamer met vloerbedekking en uitzicht over de wijnvelden. Groot bed met gezellig zitje en bureau. Deze kamer was wel een superieur kamer, maar het geld zeker waard. Goed WiFi en BVN tv. Er was een klein ijskastje aanwezig en daar stonden 2 flesjes water in. Ruime badkamer met bad. Redelijk ontbijt, niet echt luxe te noemen. Er was ook een zwembad aanwezig. We hebben daar geen gebruik van gemaakt, omdat het regende. Het hotel ligt dichtbij de route richting Nederland of het zuiden. Uitchecken ging vlot.

Gereisd met partner in september 2016

Ideaal voor 2 a 3 nachten

Beaunebezoekers
26-7-2016

Mooie ruime kamers, airco aanwezig en panoramisch uitzicht op de wijngaarden. Goede WiFi verbinding en heerlijk zwembad. Vrijwel alle gasten komen hier op doorreis, terwijl Beaune toch een leuk stadje is om te bezoeken en je hier heerlijk kunt relaxen bij het zwembad. Ontbijt is prima, diner toch best geprijsd. Ook in Beaune kun je vrijwel nergens betaalbaar dineren, erg jammer! Veel "rijke" Fransen komen op dit stadje af. Voor een glaasje wijn betaal je al snel €8 en ook een jus de oranje uit een flesje kost al snel €4. Fijn dat de hotelkamer een minibar heeft, zo kan je zelf je drinken koelen!

Gereisd met partner in juli 2016

Ideaal doorreis hotel

Andres De Rese
22-7-2015

Hotel ligt op 15 min wandelen van centrum. Is motel formuleert auto voor de deur. Zeer lekker ontbijt.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

fantastisch

jan
13-9-2012

mooie ligging van het hotel net buiten het centrum tussen de wijngaarden.

centrum ligt op 10 min. wandelen en de grote chateaus liggen allemaal tot een max. van een 30 min. rijden.hotel is gebasserd op motel dus auto kan voor de kamer geparkeerd worden, ontbijt is goed verzorgd en het restaurant is prima,

Gereisd alleenreizend in september 2012

Practisch en degelijk voor kort verblijf

guy.vds
9-10-2010

Ideaal als doorreis verblijfplaats. Gesloten parking is pluspunt .Gezellig en verzorgd ontbijt

Gereisd met partner in september 2010
2008

Hotel tussen wijngaarden aan de rand van Beaune

Rob & Mirjam
18-8-2008

In augustus 2008 zijn we voor het tweede jaar in dit hotel geweest op onze reis vanuit Zuid-Frankrijk terug naar Nederland. Het hotel ligt aan de rand van het prachtige stadje Beaune, tussen de wijngaarden. Dit jaar zijn we twee nachten gebleven om ook de gelegenheid te hebben Beaune te bekijken en dat is echt een aanrader!

Het hotel is goed, maar verder niets bijzonders. Groot voordeel vonden wij de mogelijkheid om twee kamers te hebben, die met een tussendeur verbonden zijn. Dit in verband met onze kleinere kinderen. Het hotel heeft een (onverwarmd) zwembad. Het ontbijt is goed verzorgd. Dit jaar niet gedineerd in het hotel (vorig jaar wel, was goed)

Gereisd familie in augustus 2008

We hebben een aantal aanbieders voor le Panorama voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel le Panorama in Beaune (Côte d Or), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel le Panorama zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.