Hotel Le Home

Hotel Le Home

We hebben een aantal aanbieders voor Le Home voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Le Home in het Nederlands

Hotel in Barokstijl

Marcel
9-8-2013

Voor de terugweg vanuit Zuid-Frankrijk hier neergestreken. Simpel maar schoon hotel in Barok-stijl. Erg sfeervolle inrichting. Vriendelijke eigenaren.

Hotel is 900 meter lopen van Beaune, dus prima te wandelen. Geen diner mogelijk. Ontbijt is simpel maar voldoende. Kamers zijn netjes. Zeker voor een aantal dagen vakantie in Beaune (en omgeving) wel een aanrader.

matig

LH
25-8-2009

vriendelijke ontvangst. Personeel steeds met de glimlach. Ligging perfect: op 10 min wandelen van het centrum Beaune. kamers niet spectaculair, wel goed koel in de zomer omwille van zonneluiken. ontbijt een ramp, niet doen. je betaalt veel te veel voor wat je maar krijgt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Home in Beaune (Côte d Or), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Home zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Le Home scoort een 7 uit 10 op basis van 2 reviews.