Hotel Le Clos du Colombier

Kleine hotelsWeer vandaag13°-1°
Hotel Le Clos du Colombier

We hebben een aantal aanbieders voor Le Clos du Colombier voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Le Clos du Colombier in het Nederlands

perfecte overnachtingsplek

Simon en Inez
27-9-2011

Dit hotel geboekt voor èèn overnachting op weg naar de Drome. Perfecte plek om even te verblijven.

We werden hartelijk onthaald.

Mooie, smaakvol ingerichte kamers. Hotel ligt erg mooi midden in de wijngaarden. Ontbijt en service erg goed! Een plek om nog eens terug te komen en dan de mooie omgeving wat beter te ontdekken.

Gereisd met partner in augustus 2011

Temidden van de wijn!

Paulusma
11-9-2011

Geweldig hotel temidden van de wijngaarden van Meursault, Pommard, Rully en de mooiste wijnen van de Bourgogne. Bijna elk restaurant in de omgeving kookt heerlijk tegen aantrekkelijke prijzen. De wijgaarden liggen in de zon,

Zeer vriendelijke ontvangst door prettige Fransen die de benen uit de kont lopen om het naar je zin te maken. Heerlijk nagenieten van de zon in de heerlijke tuin, glas wijn erbij en een lokaal hapje.

Kortom een toplocatie voor een redelijke prijs.

Gereisd met partner in september 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Clos du Colombier in Beaune (Côte d Or), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Clos du Colombier zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.