Hotel La Villa Fleurie

Huisdieren toegestaan
Speeltuin
Kinderopvang

2 reviews over Hotel La Villa Fleurie in het Nederlands

Prachtig hotel in oude stadsvilla waar we hebben genoten van een mooie ruime kamer met airco. De eigenares is servicegericht, spreekt uitstekend Engels en is vriendelijk. Het ontbijtbuffet was voor ons ruim voldoende en van goede kwaliteit. Bij mooi weer kun je lekker in de tuin zitten.

Het hotel, dat gemakkelijk is te bereiken vanaf de péage, ligt in de buurt van het station, fietsenverhuur en zwembad én op ca. 10 minuten lopen van het oude centrum van Beaune.

Enige minpunt: ligging langs een enigszins doorgaande weg (verkeerslawaai bij open raam).

Gereisd met partner in juni 2016

Super!

Rohaert Meena
16-5-2010

Een fantastisch hotel, vriendelijk personeel, mooie kamers, lekker ontbijt,...

Gereisd met vrienden in juli 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Villa Fleurie in Beaune (Côte d Or), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Villa Fleurie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.