Kinderhotel, Kleine hotelsWeer vandaag12°-1°
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor La Closerie Quality Hôtel voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel La Closerie Quality Hôtel in het Nederlands

2008

Bij aankomst in hotel was de eerste indruk goed. Wij hadden een familiekamer geboekt, deze bleek in een chalet in de tuin te zijn ondergebracht. Deze chalet was een heel verouderd gebouw, met een muffe geur en echt aan een opsmukbeurt toe. De kamer bleek was helemaal geen 3 sterren waard : vuil kamerbreed tapijt, slechte bedden met stoffige dekens en ook hier weer een muffe geur. De badkamer had een bad, zonder douchegordijn en een rare toilet die heel veel lawaai maakte (soort mixer). Wij waren van plan om 2 nachten te blijven, maar zijn na een verzorgd ontbijt toch maar naar huis gegaan na een slapeloze nacht. Als er iemand van plan is om naar dit hotel te gaan, overigens voorzien van een mooi zwembad en op een 20tal minuten van Beaune centrum, boek dan GEEN familiekamer!

Gereisd familie in februari 2008
2007

De kamers waren ruim genoeg, proper en redelijk rustig (achterkant hotel geeft op de velden uit).

Mooi, redelijk groot zwembad.

Ruime - door nachtreceptionist afgesloten - parking aan de voorkant van het hotel.

Ontbijtbuffet: koffie/thee, croissant, chocoladebroodje, stokbrood, kaas, kookworst, yoghurt, fruit.

De kamers waren net volledig vernieuwd.

Gereisd met vrienden in juli 2007
2006

Wij hebben hier 1 nachtje verbleven begin september. Onze kamer was beetje gehorig, maar voor de rest prima in orde (net!!)

Hotel ligt op wandelafstand van het centrum. Beaune is trouwens een superleuke stad.

Het ontbijtbuffet was klein, maar toch prima verzorgd (broodjes, croissants, kaas,...)

Dit hotel heeft ook een mooi verzorgd openluchtzwembad.

Als ik ooit opnieuw een tussenstop maak in Beaune, dan kies ik opnieuw voor dit hotel.

Gereisd anders in november 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Closerie Quality Hôtel in Beaune (Côte d Or), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Closerie Quality Hôtel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.