Hotel Inter-Hotel Terminus Le Havre

Hotel Inter-Hotel Terminus Le Havre

8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Inter-Hotel Terminus Le Havre voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Inter-Hotel Terminus Le Havre in het Nederlands

Uitstekend hotel

Donna
27-8-2009

Goede ligging tegenover trein- en busstation en centraal tov het centrum. De vriendelijkheid van het personeel is opvallend, eten is goed en de kamers zijn aangenaam. Er is WiFi tegen betaling en een pc voor gratis gebruik in de lobby. Ik heb driesterren hotels gezien die het niveau van dit hotel niet halen, begrijp de twee sterren dan ook niet.

Gereisd met vrienden in augustus 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Inter-Hotel Terminus Le Havre in Beaune (Côte d Or), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Inter-Hotel Terminus Le Havre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.