8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Ibis Styles Beaune Centre voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Ibis Styles Beaune Centre in het Nederlands

Het hotel ligt in centrum. Garage eronder, dus vol bepakte auto staat veilig!

Prima kamers. Lekker ontbijt (geen warme gerechten) alles vers. Terras om buiten te ontbijten. Water en thee zelf te pakken in lobby. Zwembad is een uit de kluiten gewassen jacuzzi met stroom versnelling. Kids vonden het super!

Beaune is mooi stadje. Park is op loopafstand. Ik stad zijn veel resataurants. Ongeveer 15 min vanaf snelweg maar zeer de moeite waard. Wij verbleven er 2 nachten zodat je tijd had om stadje te bezoeken.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Modern en nieuw hotel. Snel te bereiken vanaf de snelweg en direct grenzend aan het oude centrum van Beaune. Hôtel Dieu is nog geen 5 minuten lopen! Parkeren konden we in de openbare garage t.o. het hotel voor €8,-. Het ontvangst was erg gastvrij. De kleine kamer was erg modern en praktisch ingericht. Prima bed, airco en nette badkamer. Het ontbijtbuffet was redelijk royaal voor franse begrippen. Al met al een prima hotel voor een kort verblijf in Beaune of als je door reis bent van- of naar het Zuiden.

Gereisd met partner in augustus 2013

ideale tussenstop

geert
2-8-2013

Wie een tussenstop voorziet naar/van het zuiden vindt hier een zeer goede oplossing. Op enkele minuten van de autoroute en palend aan het historische centrum van de stad heeft dit hotel alles je wil: ruime kamer en badkamer, zeer comfortabel bed, veilige ondergrondse parking (8 euro extra) en zelfs een fitness en spa gedeelte. De prijs is redelijk, we betaalden € 199 voor een kamer, inclusief ontbijtbuffet. Leuk is ook dat het historische centrum slechts twee minuten stappen is.

Gereisd met partner in juli 2013

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibis Styles Beaune Centre in Beaune (Côte d Or), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibis Styles Beaune Centre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.