Hotel Hostellerie Le Cedre

Kleine hotelsWeer vandaag13°-1°
Hotel Hostellerie Le Cedre
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Hostellerie Le Cedre voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Hostellerie Le Cedre in het Nederlands

Luxe **** hotel met chique restaurant.

Nathalie-op-reis
11-2-2011

Overnachting in Hotel 'Le Cèdre' **** i.v.m. doorreis naar het zuiden.

Prima hotel, nette kamers, douche in badkamer was krap. Ons zoontje van 1,5 jaar oud sliep bij ons op de kamer in het meegenomen campingbedje.

Heerlijk gegeten in het chique restaurant van hotel. Dat gaat pas vanaf 19.00 uur open en ging prima, kinderstoel aanwezig. Keurige, zeer vriendelijke bediening en heerlijk diner!.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2009

heerlijke ontdekking

pierre verstraete
9-9-2009

goede ligging tegenover centrum stad. Eigen parkeergarage.

Zeer vriendelijk personeel. Fantastische keuken, gastronomisch.

Wijn nogal prijzig.

Gereisd met partner in augustus 2009

Mooi hotel

Lisanne
18-8-2009

Een mooi hotel om te overnachten als je op doorreis bent van Nederland naar Zuid-Frankrijk of andersom. Mooie inrichting, goede service, lekker ontbijt, maar toch niet heel speciaal. Eindje lopen naar het centrum van Beaune, de restaurantjes zitten voornamelijk aan de andere kant van de stad.

Gereisd met partner in juli 2009

Geweldig hotel

Marc Boscha
20-7-2009

Op loopstand van het centrum gelegen hotel. Je voelt je er echt thuis door de prettige inrichting en de geweldige bediening. De kamers zijn redelijk ruim terwijl de badkamers wat verouderd aandoen. Het terras en de tuin zijn geweldig. Het ontbijt is één van de beste die ik heb meegemaakt.

Gereisd met partner in april 2008
2006

Wat een keurig, rustig hotel met een mooi terras/restaurant. Wij zijn er eind juli geweest en vonden het een prima plek om de eerste overnachting van onze vakantie door te brengen. De familiekamer heeft een 2 pers. bed (+extra bed) en via een trap naar boven kom je op een vide waar nog een 2 pers. bed staat. Mooie badkamer, vriendelijk personeel en op loopafstand van het centrum.

Gereisd anders in augustus 2006

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hostellerie Le Cedre in Beaune (Côte d Or), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hostellerie Le Cedre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.