Hotel Des Remparts

Kleine hotels

We hebben een aantal aanbieders voor Des Remparts voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Des Remparts in het Nederlands

absolute aanrader

mimi
24-10-2016

zo wordt reizen echt een feest; ontvangen worden, met aandacht en vriendelijkheid. sfeervolle inrichting en karaktervol.

Gereisd met partner in oktober 2016

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Des Remparts in Beaune (Côte d Or), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Des Remparts zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.