Hotel De la Paix

8 reviews over Hotel De la Paix in het Nederlands

Geen goede ervaring

Annette Bonebakker
21-8-2013

Op grond van de beoordelingen en ligging leek dit ons een goede keus. Helaas is dit uitgelopen op een slechte ervaring. We hadden een familiekamer geboekt voor 4 personen. Dit bleek een te krappe kamer en zeer krappe badkamer, waar een soort opklapbed was bijgeplaatst in een soort apart huisje achter het hotel waar de deur van kapot was en niet op slot kon. De klink hing er half bij. Het vervelendste was echter dat er de hele avond en tot ver in de nacht geluidsoverlast was van buren die een feestje gaven en stomdronken waren. Omdat de deur niet dicht kon, was de herrie erg indringend. Toen we dit wilden melden bleek er na 23u niemand meer bij de receptie. De volgende dag geklaagd want weinig nachtrust. De reactie was dat zij daar niets aan konden doen en dat het normaal een rustige kamer is. En dan vind ik 221 euro wel veel geld voor wat we er voor kregen. Wij gaan hier nooit meer heen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

Heerlijk hotel

Redmar
11-9-2011

We konden de auto vlakbij gratis parkeren. Vervolgens werden we goed geholpen door de medewerkers die overigens goed engels spreken! Erg handig aangezien wij gebrekkig frans brabbelen..

Vervolgens kwamen we op de comfort room die we hadden gereserveerd. Een kamer met een echt 2 persoonsbed (niet 2 bedden tegen elkaar geschoven), en de kamer was uitgerust met: plasma tv, airco, een zonnescherm waardoor de kamer goed donker was, voldoende bergruimte, badkamer met bad.

De kamer was schoon evenals de badkamer.

Het hotel ligt in het centrum waardoor je zo bij allemaal restaurantjes bent en bij de bezienswaardigheden.

We hebben hier heerlijk geslapen en zijn goed bijgekomen om de volgende dag weer uitgerust achter het stuur te kruipen.

Zeker aan te raden dus!

Gereisd met partner in augustus 2011

prima hotel!!

andrea
10-8-2010

Wij overnachtten hier op de terugweg vanuit het zuiden terug naar Nederland... Wat een leuk hotel, en wat is Beaune een leuk plaatsje! We hadden een mooie ruime driepersoonskamer, met airco, ruime badkamer, goede bedden.... er is geen restaurant in het hotel, wel een leuke patio en een lounge waar je heerlijk glas Bourgogne kan gebruiken. Er zitten zoveel leuke restaurantjes in het mooie centrum van Beaune, dat je het restaurant niet mist..... Een heerlijk ontbijtje, niet echt het meest luxueuse, het was een Frans ontbijtje, maar wel goed.. op zondag verse warme croissantjes, een versgebakken nog warm broodje aan tafel geserveerd... Prima hoor. Wij komen hier zeker nog is terug, al was het alleen maar om iets meer tijd door te brengen in deze leuke en mooie omgeving!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

We hebben een aantal aanbieders voor De la Paix voor je op een rij gezet:

Fijn hotel om lekker uitgerust verder te reizen

mark.gerline
16-6-2009

Dankzij Zoover dit hotel van tevoren opgezocht om een tussenstop te maken richting Zuid-Frankrijk. We hebben hier heerlijk geslapen om een triple room waarbij ze nog een extra campingbedje hebben geplaatst. De ligging dicht bij het centrum is gunstig zodat je nog lekker iets kunt eten en drinken in het stadje. De volgende dag na een lekker ontbijtje weer uitgerust verder, heerlijk. Kamers zijn inderdaad onlangs gerenoveerd, zeer mooi.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2009

Goed hotel voor vriendelijke prijs

Max Sol
7-3-2009

Leuk hotel met een ('s nachts) afgesloten parkeerterreintje (tegen betaling). Kamers zijn recentelijk gerenoveerd. In het hotel is geen restaurant maar aangezien de hotel vlak bij het centrum ligt (met zijn vele restaurants) is dat geen bezwaar. Ontbijt is op zijn Frans (karig). Heel goede prijs-kwaliteitsverhouding. Zal er zeker nog terug komen.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2009
2008

Mooi hotel voor tussenstop

Cees van der Burg
15-9-2008

Eén nacht geslapen als tussenstop naar Zuid-Frankrijk in een "appartement". Dit zijn twee slaapkamers, een badkamer en een apart toilet. Ideaal voor een goede nachtrust, goede bedden en wij hadden zo geen "last" van de kinderen. Het gratis Wifi internet is een leuke extra.

Gereisd familie in september 2008

zeer goed hotel

suzanne
30-6-2008

Prima hotel. Mooie grote, schone familiekamers.

Goede service.

Gereisd familie in april 2008

Grote familiekamers

suzanne
6-5-2008

Grote familiekamers. Schoon en sfeervol

Gereisd familie in mei 2008

We hebben een aantal aanbieders voor De la Paix voor je op een rij gezet:

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De la Paix in Beaune (Côte d Or), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De la Paix zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.