Hotel De France Et Terminus

Kinderhotel, Kleine hotelsWeer vandaag28°15°
Hotel De France Et Terminus
6,5

We hebben een aantal aanbieders voor De France Et Terminus voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel De France Et Terminus in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Matig / voldoende: 5 - 7

Centraal en niet te duur

Stefan, 15-8-2012

Voor een niet al te hoge prijs een prima hotel. Het hotel ligt pal tegenover het station. De vierpersoonskamer was vrij ruim en voor een twee-sterren hotel erg goed. Met de ramen open hoor je 's nachts duidelijk een trein langsrijden maar met de ramen dicht is dit totaal niet storend te noemen. Het centrum is op tien minuten loopafstand. Het ontbijt is goed en genoeg te nuttigen.

In het hotel is er gratis WIFi aanwezig en bij de balie kan een code daarvoor gehaald worden. Wanneer je een zin in het Frans vraagt, ratelen ze aan een stuk door Frans. Onderbreken is hierbij amper mogelijk. Dus als je Frans niet al te goed is, begin in het Engels!

De hotelkamer was schoon. Wel zijn de vloeren en muren niet al te dik waardoor het vrij gehorig kan zijn. Er is rondom het hotel voldoende parkeergelegenheid. Het voor 9 euro reserveren van een speciale parkeerplaats raadt ik hierom af.

Niet te duur, en erg nette overnachting gehad!

Nooit meer!

jacqueline, 5-9-2011

Hotel ligt tegenover het treinstation, om de haverklap kwamen er treinen langsdenderen waardoor je echt wakker schrikt. De wanden zijn van "papier" dus alles hoor je. Inrichting is sober maar dat maakt me op zich niet uit, je hebt toch je ogen dicht. Receptioniste wilde met moeite uiteindelijk ons in het Engels te woord staan. Nadat ze haar hele verhaal in het Frans had afgerateld en wij haar met open mond aanstaarde, bleek ze prima Engels te kunnen praten.

Helaas geen hotel om aan te raden!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De France Et Terminus in Beaune (Côte d Or), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De France Et Terminus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel De France Et Terminus scoort een 6.5 uit 10 op basis van 2 reviews.