Kasteel Chateau de Challanges

Kasteel
Kleine hotelsWeer vandaag17°4°
Kasteel Chateau de Challanges
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Chateau de Challanges voor je op een rij gezet:

3 reviews over Kasteel Chateau de Challanges in het Nederlands

Heerlijk hotel met prima ligging.

rob
7-10-2010

Wij hebben in dit hotel een paar heerlijke dagen gehad. Netjes en zeer correcte behandeling. Wat ons betreft zeker aan te bevelen.

Gereisd met partner in september 2010
2008

Chateau de Challanges

A. Meijer
6-7-2008

Mooi landhuis in grote tuin. Zeer

vriendelijk personeel, prachtig

ingerichte ruime kamer (in het

bijgebouw). Per auto is het

mooie Beaune snel te bereiken.

Gereisd met partner in juni 2008
2007

Prachtige locatie

veronica
22-3-2007

Prachtige locatie.Wel wat afgelegen.Niet echt een vriendelijk ontvangst.Hele kleine kamer.Helaas kan je er niet dineren.Wel gezellig lunchen op het terras.Weinig aandacht voor de gasten.Mooi zwembad met een mooie tuin.Beaune zelf is een heel leuk plaatsje.In het hotel zelf hangt geen sfeer,maar samen hebben wij er toch een aantal fantastische dagen gehad.Geen lift aanwezig dus zelf sjouwen naar zolderverdieping.

Gereisd met partner in augustus 2005

Kasteel info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Kasteel Chateau de Challanges in Beaune (Côte d Or), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Kasteel Chateau de Challanges zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.