Kasteel Chateau de Challanges

Kasteel
Kleine hotelsWeer vandaag17°-4°
Kasteel Chateau de Challanges
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Chateau de Challanges voor je op een rij gezet:

8 reviews over Kasteel Chateau de Challanges in het Nederlands

Aanrader

Ouwerkerksteven
12-8-2015

Erg mooie locatie, ideaal voor een doorreis naar het zuiden of weer terug. Prima formaat kamers en alles ziet er goed onderhouden uit. Er zijn gratis fietsen beschikbaar om naar het centrum van Beaune te fietsen of andere restaurants in de buurt

Gereisd met vrienden in augustus 2015

Wij hebben 1 nacht in 1 vd 2 tuinhuisjes (2 x 4pers kamers) geslapen. Luxe kamers met airco, tv, 2x 2pers bed en minibar. Terras met parasol bij iedere kamer. Luxe badkamer met stortdouche. Wij keken uit op een prachtige tuin + heerlijk zwembad. Een luxe begin van onze vakantie dus en echt genoten. Ontbijt werd 's morgens op ons eigen terras bezorgd. Niet voor grote eters maar voor ons en de kinderen was het prima! Zelfs iemand om bagage naar je kamer te brengen. Verder geen gebruik van hun diensten gemaakt, diner is er niet mogelijk. Wel restaurantjes in nabije omgeving. Snelweg ligt op zo'n 2 minuten rijden, je hoort het in de tuin maar zeker niet storend. Wij hebben van een luxe start van onze vakantie genoten en raden het iedereen aan een nachtje te blijven.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

tegenvaller !!

arnold sulkers
18-8-2011

op het eerste oog een prachtig kasteel maar een erg teleurstellend verblijf. geen enkele afspraak werd nagekomen, de kamer die geboekt was bleek niet voor handen,

na uren wachten kwam er een slechter alternatief tegen een hogere prijs. aangezien je in het hoogseizoen geen kant op kunt hebben we het na hevige protesteren uiteindelijk geacepteerd. nog nooit zo onfatsoenlijk voor het blok gezet als daar, wat een ongelofelijke arrogantie .....als je het niets vind rot je toch op..sta je dan met drie kleine kinderen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Wij verbleven hier drie nachten in een schitterend ingerichte suite. Alle kamers in het hotel zijn anders ingericht, maar allen zeer smaakvol.

Het ontbijtbuffet is uitgebreid en van hoge kwaliteit. En het zwembad heeft een zeer aangename temperatuur. Een prima plek om een aantal dagen te verblijven en het mooie stadje Beaune te verkennen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

Heerlijk hotel met prima ligging.

rob
7-10-2010

Wij hebben in dit hotel een paar heerlijke dagen gehad. Netjes en zeer correcte behandeling. Wat ons betreft zeker aan te bevelen.

Gereisd met partner in september 2010

Gereisd familie in juli 2008

Chateau de Challanges

A. Meijer
6-7-2008

Mooi landhuis in grote tuin. Zeer

vriendelijk personeel, prachtig

ingerichte ruime kamer (in het

bijgebouw). Per auto is het

mooie Beaune snel te bereiken.

Gereisd met partner in juni 2008
2007

Prachtige locatie

veronica
22-3-2007

Prachtige locatie.Wel wat afgelegen.Niet echt een vriendelijk ontvangst.Hele kleine kamer.Helaas kan je er niet dineren.Wel gezellig lunchen op het terras.Weinig aandacht voor de gasten.Mooi zwembad met een mooie tuin.Beaune zelf is een heel leuk plaatsje.In het hotel zelf hangt geen sfeer,maar samen hebben wij er toch een aantal fantastische dagen gehad.Geen lift aanwezig dus zelf sjouwen naar zolderverdieping.

Gereisd met partner in augustus 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Kasteel Chateau de Challanges in Beaune (Côte d Or), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Kasteel Chateau de Challanges zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.