Hotel Central

Kinderhotel, Kleine hotels, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag17°2°
Hotel Central
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Central voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Central in het Nederlands

2008

heel schoon

Nicoleta
9-10-2008

een prima hotel voor het overnachten op weg naar Zuid Frankrijk.

Het ligt in het hart van Beaune. Beaune ligt zelf op het midden van het afstand tussen Nederland en Zuid Frankrijk.

Onze familie kamer was heel schoon, ruim genoeg voor 4 personen, met een groot en nieuw badkamer en een aparte ruimte voor de WC.

Voor 4 personen hebben wij 97 euro betaald.

De vloerbedekking en de deuren zijn wat oud en lelijk, maar het valt mee.

Voor zondag nacht hebben wij een parkeerplaats in de straat gevonden....anders denk ik kun je bij het hotel een parkeerplaats aanvragen.

Gereisd familie in oktober 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Central in Beaune (Côte d Or), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Central zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.