Hotel B&B Beaune Sud (1) Palais des Congrès

Hotel B&B Beaune Sud (1) Palais des Congrès

Kleine hotelsWeer vandaag14°-1°

We hebben een aantal aanbieders voor B&B Beaune Sud (1) Palais des Congrès voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel B&B Beaune Sud (1) Palais des Congrès in het Nederlands

Goed hotel voor overnachting

nienke87
1-8-2011

Wij verblijven, wanneer we naar zuid Frankrijk op vakantie gaan, heen en terug bijna altijd in B&B sud 1. Sud 2 ligt een paar honderd meter verderop en is een aantal jaar geleden overgenomen door B&B (ook daar hebben we weleens overnacht, Sud 1 vonden wij betere kamers hebben). De kamers zijn niet groot, maar netjes. Kamers hebben verwarming/airco, tv en internet. Er zijn automaten voor wat te eten of drinken. Het ontbijt 's ochtends is netjes, er is een buffet met een aantal soort broodjes, ontbijtgranen en drinken. Je bent vanuit het hotel snel weer op de snelweg maar ook in het centrum ben je zo.

Gereisd met partner in januari 2011

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel B&B Beaune Sud (1) Palais des Congrès in Beaune (Côte d Or), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel B&B Beaune Sud (1) Palais des Congrès zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.