Hotel Belle Epoque

5 reviews over Hotel Belle Epoque in het Nederlands

Heel fijn

tcjvandijk
20-8-2015

Op doorreis naar de Vaucluse kwamen we uit in Beaune. Dit hotel is erg geluidsdicht en op de kamers is airo (erg fijn!). Het is een stijlvol gebeuren en de eigenaars/receptionisten zijn vriendelijk, behulpzaam en spreken Engels. Het ontbijt 's ochtends was ook prima verzorgd (verse jus!). Voor ons zeker een aanrader en we komen vast nog eens terug.

Gereisd met partner in juli 2015

goed maar geen 3-sterren waard

bruno
14-6-2013

We zijn hier 2 nachten geweest, geen zwembad, enkel ontbijt mogelijk, wel een parking mits betaling. Kamers zijn net en ruim maar ik heb geen lift gezien... dicht bij t centrum gelegen aan drukke straat. Geen 3 sterren waard.. iets te duur dus.

Gereisd met partner in januari 2013

Perfect overnachtingshotel

Denise
5-2-2012

Erg charmant hotel. Verbleven hier 1 nachtje op doorreis naar de Alpen. Auto veilig op een afgesloten binnenplaats. Wij verbleven in een familiekamer, met twee verdiepingen. Ontbijt simpel (croissant, stokbrood, koffie/thee/jus) maar lekker! Gratis wifi :) Ik zou hier in de toekomst zeker terugkomen!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

We hebben een aantal aanbieders voor Belle Epoque voor je op een rij gezet:

Mooie familiekamer en veilige parkeerplek.

Familie Voortman
26-8-2011

Op doorreis naar het zuiden van Frankrijk hebben we overnacht in dit hotel. We zijn een gezin met 5 personen en zochten daarbij een veilige parkeerplaats voor de auto en aanhanger met kampeerspullen. Dit hotel in hartje Beaune is een goed adres voor overnachting. De ambiance van het hotel geeft direct het gevoel van vakantie. Personeel spraak goed engels en we sliepen in een mooie en keurige familiekamer met bedden voor 5 personen. De auto met aanhangwagen stond 's nacht veilig op de afgesloten binnenplaats van het hotel. Het ontbijt 's morgens vroeg was eenvoudig maar goed.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011
2006

Buitengewoon charmant hotel

Erik van der Voort
3-10-2006

Buitengewoon charmant hotel. Zeer vriendelijk personeel. Kamer was ingericht met klassieke meubelen (ik denk dat geen kamer hetzelfde is in dit hotel, dus geen ibis/van der valk oid). Smakelijke ontbijt en overdekte afgesloten parkeergelegenheid.

Eén nacht verbleven op doorreis naar het zuiden.

Gereisd anders in oktober 2006

We hebben een aantal aanbieders voor Belle Epoque voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Belle Epoque in Beaune (Côte d Or), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Belle Epoque zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.