Hotel Alesia

8,2

9 reviews over Hotel Alesia in het Nederlands

Vriendelijk personeel mooie kamer maar klein badkamer oké. Avondmaal zeer basic.

Oude reviews (archief)

Goede plek

retteketetjet
      24-9-2013

Hotel Alesia Beaune

Prima ligging vlakbij snelweg.

Goed hotel voor een overnachting.

Ongeveer 20 min. lopen naar het gezeliige oude

centrum van Beaune

Er is maar een nadeel, het hotel is nogal gehorig.

Tegenvaller!

Mertens Linda
      26-8-2013

Onvriendelijke ontvangst, gehorige kamers, wel netjes, maar zeer slechte bedden en drankjes serieus boven de prijs die je in andere hotels betaalt.

Bij ons vertrek was er wel een vriendelijke jongedame.

We hebben een aantal aanbieders voor Alesia voor je op een rij gezet:

beste tussenstop naar het zuiden

janssens danny
      30-8-2012

beste tussenstop op naar het zuiden te reizen.ongeveer halfweg en niet ver van de autostrade.rustige ligging goed onderhouden kamers en een zeer goed ontbijt(mits een meerprijs).zeer vriendelijke mensen en adviseerde ons om nog zeker een lunchpakket mee te nemen.prijs kwaliteit zeker in orde

Wij gaan hier nooit meer naar toe.

Hille
      6-6-2012

Voor te veel geld een klein dakkamertje, met klein badkamertje. Je kon amber 2 kleine koffers kwijt, veel verkeerslawaai. Geen lift.

Wel schoon. Wij gaan hier nooit meer naar toe.

Heel gezellig hotel

w_selling
      7-1-2012

Zeer leuk hotelletje vlakbij autoroute en niet ver van stadscentrum. Eigenaars heel aardig en behulpzaam. Prima ontbijt en zeer nette (onlangs gerenoveerde) kamers. Goede prijs/kwaliteits verhouding. Aan te raden voor zowel overnachting op doorreis alsook voor weekendje weg.

prima hotel dicht bij het centrum

Karen
      29-7-2011

leuk familiehotel waar je vriendelijk ontvangen wordt. Wij waren met 2 pubers en hadden een goede schone kamer. Het ontbijt is goed. Je zit op 10 minuten lopen van het mooie centrum van Beaune en het Hospital Diece.

een goed overnachtingshotel.

prima overnachtings hotel!

Allard
      14-3-2010

Perfect gehad bij dit hotel zeer aardige mensen die super hard werken voor hun geld! De kamers waren wel wat verouderd en klein maar echt goed schoon. De prijs van een kamer is dan ook zeer laag. We vroegen waar we s'avonds wat konden eten toen boden ze ons zelfs aan ons naar een restaurant te brengen waar maak je dat nog mee! Ook s'ochtends is er perfect voor ons gezorgt met croisants, stokbrood jus d'orange en koffie of thee (tegen betaling van 8 euro p.p.) Naast het hotel zit een supermarkt waar we nog wat drinken konden kopen voor de verdere reis.

Wat ons betreft een aanrader!

nog een echte patron

Rob
      1-9-2009

Echt familiehotel, waar de patron en zijn vrouw de ontvangst doen en uiterst voorkomend zijn. Prima kamer, uitstekend ontbijt, redelijk geprijsd. De volgende ochtend word je uitgezwaaid door de patron!

We hebben een aantal aanbieders voor Alesia voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alesia in Beaune (Côte d Or), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alesia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Alesia scoort een 8.16 uit 10 op basis van 14 reviews.