Hotel Abbaye de Maizieres

Kleine hotelsWeer vandaag18°3°
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Abbaye de Maizieres voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Abbaye de Maizieres in het Nederlands

Ik vond het zeer gezellig

Eline-Alice Brys
5-3-2017

Ik vond het zeer gezellig. Baune is ook een zeer gezellige middeleeuwse stad. Ik zou zeker en vast nog eens terug willen komen!

Gereisd anders in maart 2017

Prachtig authentiek hotel!

Familie Bastiaans te Waalre
30-6-2011

Dit hotel bezit echt alle authentieke aspecten en straalt veel sfeer uit. De kamers zijn schoon en netjes, de eigenaren zijn zeer gastvrij, lief en vriendelijk! Voor het ontbijt betaal je maar een tientje en krijg je, zeker voor Franse standaarden, meer dan waar voor geld; stokbroodjes, croissants, ham, kaas, diverse soorten jam, koffie, thee, melk met 2 soorten cornflakes en versgeperste sinaasappelsap.

De bedden sliepen prima maar waren aan de korte kant.

Wij hadden een duplexkamer op de 3e etage; zeer sfeervol met rustieke muren en balken - wel 89 treden naar boven om er te komen :)

Gereisd met partner in juni 2011
2007

Het hotel is fantastisch gelegen, naast het centrum van Beaune. De kamer was klein, maar wel schoon. Het ontbijt was prijstechnisch een lachertje, een typisch frans ontbijt voor een groot bedrag. Dit kan beter!

Gereisd met partner in september 2007

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Abbaye de Maizieres in Beaune (Côte d Or), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Abbaye de Maizieres zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.