Hotel Holiday Inn Dijon

3 reviews over Hotel Holiday Inn Dijon in het Nederlands

Perfect tijdens retourrit vanuit Zuid-Frankrijk

HP
20-7-2014

Tijdens ons verblijf waren het zwembad en de wellness nog niet in gebruik wegens verbouwingswerken. Kamers al modern gerenoveerd. Kregen een suite ipv een 4-pers.kamer met slaapbank. Knappe Starck badkamer met bubbelbad. Ligging perfect. Naast nieuw shoppingcentrum en tramhalte. Op 15 min gratis naar Dijon centrum met tram. Zeker voor herhaling vatbaar. Maar dan voor een weekendje!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2014

Prima locatie voor doorreis

broost
25-10-2009

Prima locatie voor doorreis, relatief dicht bij de snelweg en goede prijs kwalityeit verhouding. Goede bedden, rustige omgeving, al is het busstation soms lawaaierig als chauffeurs tijdens de stop hun moter laten draaien. Naast het hotel een shopping centre waarin heel veel soorten restaurtants zitten: voor elk wat wils. Ontbijt op z'n frans: erg karig.

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2009
2008

goed overnachtingshotel

vandenberghe
25-8-2008

comfortabele, gerenoveerde kamer met 2 tweepersoonsbedden. ontbijt was nogal chaotisch georganiseerd, maar wel ruime keuze. goeg hotel om te overnachten op weg naar het zuiden. wel nogal onpersoonlijk omdat het groot is en de meeste gasten niet lang blijven.

Gereisd Familie in Fri Aug 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Holiday Inn Dijon in Baigneux Les Juifs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Holiday Inn Dijon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.