Tijdelijk €25 aanbetaling

8.1FantastischScore uit 26 reviews
  • 8.6Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

26 Reviews over Municipal de Sous Roche

• 9Ron Brinkman24-09-2019

Fantastisch en genoten

Wij een prima vakantie gehad op deze camping. We huurde voor 14 dagen een heerlijk schoon en goed onderhouden chalet, met het plan om de Morvan te kunnen verkennen. Dat is ons enorm goed bevallen. Wat eerder gezegd is in de reviews, over de beheerder en het personeel, klopt inderdaad, behulpzaam en vriendelijk. De camping is netjes, terwijl in onze periode het komen en gaan van de campers avonds (tot 19.00 uur) en ochtends flink was werd een ieder netjes naar hun plaats begeleid. De rust en netheid was hierdoor gegarandeerd.

• 8PaulP27-09-2018

Mooie camping een aanrader

Voor een municpal camping alle lof .

Schone en verwarmde toiletten en douches .Personeel is wel oplettend ,maar niet vervelend . Ze houden de boel wel goed bij, en letten ook op misbruik maken van de geboden faciliteiten, en dat is goed. Een winkeltje is aanwezig en brood kan men bestellen . Een pizza kan men ook bestellen en er warm eten . Er is een verwarmd buitenzwembad , en voldoende sanitair. Indien gewenst kan je een droogrekje krijgen voor je was , wasmachine ,droger en een strijkplank zijn aanwezig . Er staat een ijskastje voor de mensen met een tent ter beschikking . Een speeltuintje voor de kleintjes is er ook aanwezig . De campers staan los van de caravans op de andere zijde van de camping . Er zijn ook dingen te huur chalets en andere cabanes (hutjes) Ik mis wat water tappunten op de camping die zouden iets meer mogen zijn ,maar dat is ook erg persoonlijk. Wij komen gegarandeerd terug .

• 8Staat v/h sanitair
  • 8Peet& Juud31-08-2018

Mooie, schone camping met zwembad !

Wij stonden hier voor 1 nachtje op doorreis naar huis. Naast het zwembad, dus perfect voor de kids. Ruime plekken, schoon en goed sanitair. Mooie gelegen tussen de heuvels met veel groen. 's avonds door het bos naar Avallon gelopen. Dat valt tegen aangezien het dorp 200 meter hoger ligt. Dus veel klimmen via een smal paadje met losliggende stenen.

• 7Staat v/h sanitair
  • 9Frank Swinkels19-08-2018

1 week ipv twee dagen.

Camping ligt mooi, is niet druk, helft blijft wat langer en andere helft doorreis vnl campers. Geen last van. Zwembad is klein maar fijn. Overzichtelijk en niet druk. Lac de crescent op 15 km. Is een prachtig meer dat niet gecommercialiseerd is. Heerlijk zwemmen. Avallon is een flinke plaats met genoeg restaurants. Kunt goed wandelen in de omgeving. Zijn er uiteindelijk een week gebleven en heel tevreden. Het was zo warm Overal dat we niet verder naar het zuiden wilden. Moesten voor 5 mensen ca €25 betalen per nacht. Dat was lang geleden dat we zo goedkoop hebben gestaan. Voorzieningen en schoonmaak waren ook beter dan normaal op drie sterren camping.

• 9Louise vd Berg02-08-2018

compact, groen, heerlijk Frans

Erg fijne camping, mooi gelegen, goed onderhouden en super uitvalsbasis voor bezoek aan de streek. Perfect voor een weekje of langer.

• 9M. Kruijver01-09-2017

Perfecte camping, gastvrij, prachtige omgeving

Prachtige plek bij een prachtig dorp op loopafstand. Prachtige plekken, uitstekende gastheer en gastvrouw, prima zwembad, héél schoon sanitair, leuke live muziek op zaterdagen met foodtruck, om 10 uur muisstil, kortom een prima camping, ook voor een langere periode , of misschien wel júist voor een langere periode. Uitstekende restaurants in het dorp, goede pizza op de camping. Omgeving de moeite waard. Vezelay, Geudelon, en Avallon. We huurden een "Canedienne" tent, helemaal goed. Ook pods, huisjes, tent plekken, caravan plekken en speciale plekken voor campers, alles even netjes en verzorgt!

• 9Yvonne22-08-2017

Prima camping op mooie locatie

Een verrassend complete municipal met schoon en modern sanitair, een verwarmd zwembadje, veel extra's, ruime plaatsen en onder de voet van het prachtige stadje avallon. Mooi wandelgebied, ook vanaf de camping. Veel mensen blijven er maar kort, waarschijnlijk op doorreis. Wij bleven er een week.

• 10Astrid15-08-2015

Rustige camping. Ligt in een schitterend wandelgebied en 4,5 km van Avallon. Grote emplacementen, zowel op het vlakke gedeelte als op de terrassen voor tenten. Overal mogelijkheid van schaduw en zon op de plek. Superschoon sanitair. Gehandicaptenvoorzieningen. Wifi, maar zoals op veel plekken in Frankrijk niet erg stabiel. 's avonds kun je brood voor de volgende dag bestellen in het winkeltje. Uitzonderlijk vriendelijk en behulpzaam beheerders echtpaar. Wij waren van plan om 1 nacht te blijven. Dat werden er 7 omdat de verzorgde camping zo'n heerlijke uitvalsbasis was voor allerlei uitstapjes en wandelingen.

• 9Pascal06-08-2015

Beau camping municipal

Bien placé, un peu en retrait de la route ...à 20 minutes à pieds du centre ville ( belle grimpette à prévoir ) Les gérants sont à l'écoute et au service des campeurs et proposent un peu d'épicerie de dépannage ( pain le matin sur commande ) et un petit service de restauration ...

Trés bien entretenu et fréquenté essentiellement par des hollandais ( je dirais : 90% mais 70%, dixit l'accueil - la moyenne baisse grâce aux campeurs de passage ... lol. )( ouf ! majoritairement sans enfants ) donc très calmes. Les sanitaires sont très propres et agréables. Des emplacements ombragés ou ensoleillés ( au choix )

• 9Joke26-07-2015

Geweldige camping👍

Wij hebben een geweldige week gehad op deze camping. Erg schoon sanitair👍👍 Vriendelijk personeel. Zeker een aanrader voor campeerders.

Camping Municipal de Sous Roche info

Camping-informatie