Hotel Le Relais Fleuri

Hotel Le Relais Fleuri
8,5

6 tips over Hotel Le Relais Fleuri

Bart Schalembier, 14-7-2012
Zeker de moeite waard om even te bezoeken als je in de streek bent: de grotere kunststeden Auxerre (aanrader) en Dijon (nogal druk en m.i. wat overroepen). Een ritje door de wijnvelden van de Chablis is zeker ook een echte aanrader. Voorts leuke uitstapjes naar charmante dorpjes zoals Noyers, Avallon en enkele kastelen in de buurt. Voor echte cultuurfreaks kun je best je bezoek beperken tot een week om van daaruit door te trekken naar bv. Beaune of andere regio in de Bourgogne gezien afstand.
Twan van Uden, 3-11-2011
Als je langer blijft, neem dan half-pension. Je mag dan uit de hele kaart een 4-gangendiner samenstellen, ook uit de duurdere menu's.
Twan van Uden, 21-10-2011
Neem halfpension: je hebt dan vrije keus uit de volledige kaart om een vier-gangendiner samen te stellen (zelfs uit de duurste menus kan gekozen worden).

We hebben een aantal aanbieders voor Le Relais Fleuri voor je op een rij gezet:

Twan van Uden, 19-10-2011
Neem half-pension. Je kunt dan letterlijk bijna alles uit de grote kaart kiezen (ook van de duurste menus) om je 4-gangendiner samen te stellen. Alle gerechten overigens ook "los" te bestellen.
Twan van Uden, 18-10-2011
Neem half-pension: je kunt dan uit alle menus (ook de duurste) kiezen om een viergangendiner samen te stellen. Je krijgt hier bepaald niet, zoals zo vaak gebeurt, in een onooglijk zaaltje het goedkoopst denkbare "voedsel" geserveerd.
ALLH Damen, 17-10-2011
Half-pension is aan te bevelen: je kunt uit bijna de hele kaart een diner samenstellen (dus ook spijzen uit het duurste menu kiezen).

We hebben een aantal aanbieders voor Le Relais Fleuri voor je op een rij gezet: