Hotel Le Relais Fleuri

8,5

8 reviews over Hotel Le Relais Fleuri in het Nederlands

Charmante uitvalsbasis

Bart Schalembier, 14-7-2012

Verzorgd charme hotelletje, met uitstekende keuken. Ontbijt misschien wat ééntonig, maar avondmaal is Bourgondisch klaargemaakt. Rustig en ruim domein, met verzorgd zwembad (jammer dat het weer zwemmen niet echt toeliet). Kamers bevinden zich los van onthaal, eetplaats,... zijn sober maar ruim en verzorgd. Enige minpuntjes; drank in restaurant is duur, weinig speelgelegenheid voor kleine kinderen. Zeer goede ligging nabij autoweg, zo goede uitvalsbasis voor uitstappen. Op 4 km van centrum Avallon, ca.40' van Auxerre, 1u van Dijon. Pluim ook voor het zeer vriendelijke onthaal en bediening. Echt wel een aanrader voor een verblijf van een aantal dagen in de streek.

Is echt geweldig

Twan van Uden, 3-11-2011

Motelachtig hotel-restaurant. Kamers ruim 3* waard; enig minpunt is gebrek aan voldoende kastruimte, vooral voor hangkleding.

Ligt in mooie, grote tuin met fraai zwembad op ca 4 km van Avallon.

Het restaurant is excellent, zelfs voor Franse begrippen. Heerlijk eten; goede, vriendelijke en attente bediening. Half-pensiongasten worden niet in een tweederangshoek geplaatst.

Het ontbijt in buffetvorm. is zeer goed verzorgd.

Kortom: niets dan lof

Al drie keer bezocht

Twan van Uden, 21-10-2011

Goed hotel in mooi park 4 km van Avallon met goed zwembad. De motelachtige kamers zijn zonder meer goed met als minpunt de te kleine kastruimte, vooral voor hangkleren.

Restaurant is geweldig; dit tref je in deze prijsklasse zelden, zelfs niet in Frankrijk. Goede klassieke ambiance; zelfs kinderen beseffen dit (geen gekrijs zoals in Nederland). Prettig en adequaat personeel. Enige minpuntje is het ontbreken van een terras. Ook honden hebben in een restaurant niets te zoeken. Het ontbijt laat niets te wensen over.

goed hotel voor 1 nacht

gezin (2 kinderen) met hond, 27-7-2011

we hebben hier 3 nachten verbleven begin juli. kamer was proper, wel volledig tapijt op de vloer waar wij persoonlijk niet zo van houden. In de buurt stadjes zoals Auxerre, Avallon en Vézelay; de moeite waard om te bezichtigen. Wij zouden hier zeker terugkomen maar dan enkel voor één nacht als tussenstop naar het zuiden. Het eten is goed, echte Franse keuken, maar niet echt kindvriendelijk. Weinig gezinnen met kinderen. Al bij al, toch goed meegevallen, zeker een aanrader.

Topper

Fischer Peter, 6-6-2011

Service en kwaliteit hoog in het vaandel.Op kleine afstand van autosnelweg(5km) en toch rustig.Avondeten en ontbijt van goede kwaliteit.één van de beste hotels in de regio voor een halte naar het zuiden.

Verzorgd hotel met uitstekende keuken

Maarten en Ellen, 26-9-2010

Auberge du relais fleuri kozen wij uit om echt tot rust te komen. En het is gelukt! Het hotel bestaat uit kleine appartementjes naast elkaar op gelijkvloers. Deze zijn niet heel modern, maar met alle comfort die nodig is en het is zeker proper. Het zwembad is ook zeer verzorgd. Je hebt voldoende plaats en er zijn genoeg ligstoelen. Er is een een aparte bar. Het restaurant is uitstekend en in de prijs inbegrepen. Je kan er elke dag à la carte een driegangendiner nemen. Er is ook een uitgebreide wijnkaart. Het eten verdient een ster! Het personeel is ook heel vriendelijk. Enig minpuntje in het restaurant is wel dat er blijkbaar honden zijn toegelaten: wij zaten naast een koppel met een labrador en dat vonden wij echt niet kunnen. De geur van die hond sloeg in onze neus waardoor onze eetlust die avond toch wel wat verpest was.

Wij zijn begin september geweest. Het weer viel toen wel erg tegen waardoor we een dag vroeger naar huis vertrokken. Een echte aanrader!

Plek om van te genieten

Wouter, 17-6-2010

Het hotel is zeer goed gelegen, op enkele km van de autosnelweg. Het ligt net buiten Avallon waardoor je in het 'groen' verblijft. Het hotel heeft een openluchtzwembad (kraaknet) met een bar (tijdens ons verblijf niet open) en met gratis ligzetels. Alle kamers zijn op het gelijkvloers, verwijderd van het het restaurant waardoor je een chaletsfeer hebt, elke kamer heeft een terras in het groen, waar je gezellig kunt vertoeven. De bediening is optimaal, iedereen is er vriendelijk. Wij verbleven met 3 op een kamer en kregen spontaan een grotere kamer aangeboden zonder te moeten bijbatelen. Het eten is er gewoonweg schitterend, alsook de wijnkaart. Als ik de streek nogmaals ga bezoeken keer ik er zeker terug. Het is misschien inderdaad iets aan de prijzige kant, maar het is zijn geld zeker waard!!!

Wij gaan terug

Brigitte, 6-6-2010

Wij gaan terug, een heerlijke rust en zeer lekker eten,de kamers zijn ruim en het personeel heel vriendelijk. Prijs , tja het is mischien duur maar wij vinden het de prijs waard. Wij kijken ernaar uit om terug te keren

We hebben een aantal aanbieders voor Le Relais Fleuri voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Relais Fleuri in Avallon (Yonne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Relais Fleuri zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Le Relais Fleuri scoort een 8.5 uit 10 op basis van 8 reviews.