vakanties Avallon (Yonne)

Reviews over Avallon (Yonne)

Mooie camping een aanrader

PaulP,
    27-9-2018

Voor een municpal camping alle lof .

Schone en verwarmde toiletten en douches .Personeel is wel oplettend ,maar niet vervelend . Ze houden de boel wel goed bij, en letten ook op misbruik maken van de geboden faciliteiten, en dat is goed. Een winkeltje is aanwezig en brood kan men bestellen . Een pizza kan men ook bestellen en er warm eten . Er is een verwarmd buitenzwembad , en voldoende sanitair. Indien gewenst kan je een droogrekje krijgen voor je was , wasmachine ,droger en een strijkplank zijn aanwezig . Er staat een ijskastje voor de mensen met een tent ter beschikking . Een speeltuintje voor de kleintjes is er ook aanwezig . De campers staan los van de caravans op de andere zijde van de camping . Er zijn ook dingen te huur chalets en andere cabanes (hutjes) Ik mis wat water tappunten op de camping die zouden iets meer mogen zijn ,maar dat is ook erg persoonlijk. Wij komen gegarandeerd terug .

Mooie, schone camping met zwembad !

Peet& Juud,
    31-8-2018

Wij stonden hier voor 1 nachtje op doorreis naar huis. Naast het zwembad, dus perfect voor de kids. Ruime plekken, schoon en goed sanitair. Mooie gelegen tussen de heuvels met veel groen. 's avonds door het bos naar Avallon gelopen. Dat valt tegen aangezien het dorp 200 meter hoger ligt. Dus veel klimmen via een smal paadje met losliggende stenen.

1 week ipv twee dagen.

Frank Swinkels,
    19-8-2018

Camping ligt mooi, is niet druk, helft blijft wat langer en andere helft doorreis vnl campers. Geen last van. Zwembad is klein maar fijn. Overzichtelijk en niet druk. Lac de crescent op 15 km. Is een prachtig meer dat niet gecommercialiseerd is. Heerlijk zwemmen. Avallon is een flinke plaats met genoeg restaurants. Kunt goed wandelen in de omgeving. Zijn er uiteindelijk een week gebleven en heel tevreden. Het was zo warm

Overal dat we niet verder naar het zuiden wilden. Moesten voor 5 mensen ca €25 betalen per nacht. Dat was lang geleden dat we zo goedkoop hebben gestaan. Voorzieningen en schoonmaak waren ook beter dan normaal op drie sterren camping.

compact, groen, heerlijk Frans

Louise vd Berg,
    2-8-2018

Erg fijne camping, mooi gelegen, goed onderhouden en super uitvalsbasis voor bezoek aan de streek. Perfect voor een weekje of langer.

Perfecte camping, gastvrij, prachtige omgeving

M. Kruijver,
    1-9-2017

Prachtige plek bij een prachtig dorp op loopafstand. Prachtige plekken, uitstekende gastheer en gastvrouw, prima zwembad, héél schoon sanitair, leuke live muziek op zaterdagen met foodtruck, om 10 uur muisstil, kortom een prima camping, ook voor een langere periode , of misschien wel júist voor een langere periode. Uitstekende restaurants in het dorp, goede pizza op de camping. Omgeving de moeite waard. Vezelay, Geudelon, en Avallon.

We huurden een "Canedienne" tent, helemaal goed. Ook pods, huisjes, tent plekken, caravan plekken en speciale plekken voor campers, alles even netjes en verzorgt!

Avallon (Yonne) scoort een 8,6 uit 10, op basis van 7 reviews