Sorteren

vakanties Avallon (Yonne)

Reviews over Avallon (Yonne)

Een stad met sfeer

PaulP
    27-9-2018

Een mooie warme stad , erg oude gebouwen . Hard bezig om alles te renoveren. Heel veel bloemen ,zowel aan de huizen als in de straten . Vriendelijke mensen , en gezien er veel scholen zijn erg veel jeugd . Kortom een stad wat leeft.

Uitstekend

M. Kruijver
    1-9-2017

Diverse superbe restaurants, leuke stadsfeesten, fijne stadswandeling, leuke terrassen, prima lunchen, leuk winkelen, kortom een uitstekende uitvalsbasis voor de omgeving

Mooi en gezellig stadje

Yvonne
    22-8-2017

Wij kampeerden aan de voet van het hooggelegen avallon en kwamen er regelmatig om te eten of rond te lopen. Het lekkerst aten we bij Chez Manu.

Avallon (Yonne) scoort een 8,5 uit 10, op basis van 7 reviews