Reviews over Auxonne (Cote d'Or)

Prima voor een paar nachten

Rene Vroom,
    2-8-2018

Makkelijke overblijf- en doorreiscamping, veel ruimte, flexibel

prima overnachtingsplek

Marcel Kamphuis,
    30-7-2018

Prima kamer. Net sanitair. Goede overnachtingsplek voor op doorreis. aardig personeel. Ook heerlijk eten in het restaurant.

goede overnachting gehad

Rene,
    16-1-2018

Wij verbleven hier een nachtje op terugreis naar Nederland.

Vriendelijke eigenaar. We kregen een eenvoudige maar schoon en ruime kamer. Het eten was perfect savonds. Wij mochten van de eigenaar zelf de flesjes drinken voor onze dochters opwarmen in de keuken. Wij zouden hier terugkeren.

Zelden zo'n grote pachtige plaats gehad!

elisabeth,
    3-7-2017

We konden gewoon kiezen: een heeeele grote plaats onder de prachtigste bomen aan de rivier de Saone. Met uitzicht op het haventje van Auxonne.

Okee, we hebben wel eens beter sanitair gezien ;) maar wij gebruiken alleen de douches en die zijn goed.

En de mensen aan de receptie zijn heel aardig en behulpzaam!

Alles binnen loopafstand

Fam. Ekstijn,
    10-8-2016

Prima doortrekkerscamping voor 2 of meerdere dagen. Zwembad, viswater en mooie garnizoensstad binnen loopafstand. Aardig personeel en mocht er onverhoopt een vuil toilet zijn, dan is dat te wijten aan de 'snelle' kampeerders, die voor één nachtje verblijven en in alle vroegte hun ellende op de camping achterlaten.

Auxonne (Cote d'Or) scoort een 7 uit 10, op basis van 3 reviews