Tijdelijk €25 aanbetaling

4.5MatigScore uit 10 reviews
  • 4.4Staat v/h sanitair
  • 1.6Eetgelegenheden

Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

10 Reviews over Municipal (Yonne)

• 4Regina Snell24-06-2022

Nat en oud.

Goedkope, groene maar zeer gedateerde camping. Oud- en nieuwer sanitairgebouw. Dit laatste waarschijnlijk in 1990 gebouwd. Drukke stad. Als je bekend bent kan je er wel aardig fietsen.

• 4Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden
  • 5Brigitte30-08-2015

Camping uit de jaren 70.

Wij hebben op onze doorreis naar Spanje 1 keer overnacht op deze camping. Camping is redelijk. Prijs is hier ook naar. Wij betaalden slechts € 21 voor een camper + 3 personen + 1 hond. Maar ik betaal liever wat meer voor een betere camping. De camping ligt echt pal naast het voetbalstadion. Wij hebben hier geen last van gehad maar ik kan mij voorstellen dat dit anders is op het moment dat hier een wedstrijd gespeeld wordt. Sanitair is verouderd (maar niet kapot of zo). Douches zijn klein maar, op het moment dat wij er waren, wel schoon.Goed warm water. Bij de heren w.c's rook het niet fris. Wat ons betreft niet voor herhaling vatbaar.

• 2Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair
  • 8Harrie17-08-2015

Prachtige doorreis camping

Deze camping ligt aan de rand van Auxerre bij het voetbalstadion. Op de camping is alles voor handen. Door vele Nederlanders gebruikt als doorgaans camping naar het zuiden. Camping is voorzien van een snackbar. Deze camping heeft geen winkel. Een goede uitval basis om de unieke oude stad te bezichtigen. Helaas geen Wifi! [op loop afstand]

• 8Annelies18-07-2014

Handige doortrekcamping dichtbij Auxerre

Op onze terug weg naar huis een nacht verbleven (€16,75) op deze groene camping. Bij de receptie werd ons een plaats aangewezen. Later kwam deze dame aangeven hoe en waar elektra aangesloten diende te worden. De plaatsen zijn van een goede grootte. Gelegen vlakbij het stadion (geen last ondervonden) rijd je zo op de fiets naar de fraaie stad waar diverse restaurants zijn. Sanitair was in orde.

• 6An en Hans13-07-2012

jammer

Wij wilden een paar dagen in Auxerre doorbrengen, helaas was er eerst niemand bij de receptie. Later een plaats gekregen, we moesten ook 45 minumten wachten voor men de stroom aan kwam sluiten. Maar het ergste van alles, het ronduit smerige sanitair! Schimmel in de douche. Wij zijn dus maar een nacht gebleven. Jammer, want Auxerre is een prachtige stad.

• 6Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair
  • 7Rob18-03-2011

Grote caravans worden niet toegalaten

Goede camping tegenover het stadion. Net en schoon sanitair. Brood op bestelling 's morgens aan de recptie op te halen. Grote caravans ( . 5 m opbouw) worden niet toegelaten ( bang dat er zigeuners op de camping komen). als er thuiswedstrijden van Auxerre zijn, veroorzaakt dit veel geluidsoverlast op de camping. Politie bivakkeert dan ook op de camping. We gebruikten deze camping als doortrekcamping.

• 8RR14-09-2008

OK

Grote camping, klein sanitair. Ik wil aan de vorige commentaren toevoegen dat dit misschien de goedkoopste camping van Frankrijk is: zowat de helft van b.v. Troyes of Chalons.

• 5appie25-07-2006

goede doortrekcamping. Ligging is vlak naast het voetbalstadion. In de zomer dus geen probleem. Gevaar voor wateroverlast bij hevige regenval/onweer. Vriendelijk personeel! Kampwinkel zeer beperkt, maar centyrum en supermarkten vlakbij.

• 4Eetgelegenheden
  • 7Frans en Marianna27-05-2006

Frans en Marianna Camping gelegen bij het voetbalstadion. Vrij rustig gelegen. Goed sanitair. Echte camping voor doortrekkers en kort verblijf

• 8da van den berg27-05-2006

Beslist geen animatiecamping, maar een zeer goede uitvalsbasis om de Bourgogne te verkennen. Prachtig fietsen langs het kanaal van Nivernais. Rustig gelegen Camping tenzij er in het stadion wordt gevoetbald, maar dat heb ik in 3 weken niet meegemaakt. Aanrader voor fietsers en wandelaars die zelf hun vakantie maken. Overigens is Auxerre prachtig en het centrum is binnen 10 minuten wandelen te bereiken. Camping niet ver gelegen van supermarkten, bijv Aldi en Leclerc

• 8Eetgelegenheden

Camping Municipal (Yonne) info