Bed and Breakfast Moulin Renaudiots

Bed and Breakfast Moulin Renaudiots

9.5Fenomenaal

Frankrijk, Bourgogne, Autun

Op vakantie geweest naar Moulin Renaudiots?

9.5Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Moulin Renaudiots voor je op een rij gezet:

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

4 reviews over Bed and Breakfast Moulin Renaudiots

• 10HelgaDW30-07-2012

Heel mooie authenieke B&B & lekkere keuken

Mijn partner & ik verbleven 2 nachten in deze prachtige B&B en genoten van een overheerlijke en culinair hoogstaande table d'hôtes. Het is een gerestaureerde molen met héél veel smaak ingericht met Deens design uit de jaren '50 & '60 Gastvrij onthaal met glaasje wijn door Peter & Jan op een aangenaam terras met zicht op de prachtig aangelegde tuin; We verbleven in kamer Rolin op de 1ste verdieping: zeer ruim & alle comfort, wel wat weinig ramen (daglicht) maar dat is muggen ziften

Gereisd met partner in juli 2012

• 9Mary29-06-2011

Perfecte service en gastvrijheid

In een oude watermolen , net buiten Autun, runnen Jan ( Nederlands) en Peter (Deens) sinds een paar jaar een prachtige sfeervolle bed en breakfast. Het huis is stijlvol ingericht en de 5 kamers zijn ruim met prima bedden. Het huis is omgeven door een grote tuin met veel bloemen en kruiden en er is ook een prachtig zwembad beschikbaar. Genoeg ruimte en privacy voor iedereen. Er is enkele avonden per week een table d'hotes waar een perfect diner wordt geserveerd vergezeld van wijnen uit de streek ( Bourgogne). Samen met de andere (internationale) gasten en de gastheren eet je aan een lange tafel binnen en bij goed weer buiten met de ondergaande zon. Een prachtige plek om tot rust te komen en toch niet al te ver weg van de bekende plaatsjes van de Bourgogne ( b.v.Baune) . Een aanrader!

Gereisd met partner in juni 2011

Bed and Breakfast Moulin Renaudiots info