Camping L'étang de Fouché

7.7Goed

Frankrijk, Bourgogne, Arnay-le-Duc (Cote d Or)

7.7Goed

• 6.9Eetgelegenheden
  • 8.4Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor L'étang de Fouché voor je op een rij gezet:

• Jacuzzi
Meer camping info

112 reviews over Camping L'étang de Fouché

• 2019
    9NIco&Yolanda22-09-2019

volgend jaar weer, maar dan een hengeltje meenemen

Als tussenstop op de terug weg naar Nederland..... uiteindelijk 10 dagen gebleven! Mooie ruime plaatsen, prachtig meer, leuk zwembad, fietsenwandelen alles direct vanaf de camping.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2019

• 8Femke Jacobs15-08-2019

Heerlijk! Ik ga vanaf nu vaker naar Huttopia

Heerlijke camping, grote plekken. Wij zaten in een accommodatie (Vista) en ik kan niet anders zeggen dan: heerlijk! Ook de voorzieningen: speeltuin, zwembad, restaurant en activiteiten: 👍🏻 Alle oudere reviews kloppen niet meer. Helemaal gerenoveerd. Wel veel Nederlanders.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8Maarten en Anne-Marije10-08-2019

Uitstekende vernieuwde met nieuw sanitair!

Prima camping op een centrale plek in de Bourgogne. Wij waren er in het hoogseizoen. Op de camping zijn overwegend Nederlandse gezinnen met jonge kinderen (2 - 8 jaar).

De camping is geheel vernieuwd, dus de oude reviews zijn niet meer actueel.

Het sanitair is nieuw en prima verzorgd. De hygiëne is zeker voor het hoogseizoen goed in orde. Het eten op de camping (pizza en burger) is prima, maar verwacht geen echt restaurant. De camping heeft veel ruime plekken, maar ook enkele kleinere. Plekken zijn netjes verzorgd en afgebakend met vaak combi van zon en schaduw.

Het entertainment voor volwassenen stelt niet veel voor. Het zwembad ziet er netjes uit, maar is in het hoogseizoen al druk bezocht. Het personeel is vriendelijk en spreekt goed Engels. Broodjes zijn elke ochtend vers op de camping, kwaliteit is voldoende maar niet geweldig.

Al met al verdient deze camping wat ons betreft een ruime 8!

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2019

• 8Marc28-07-2019

Mooie camping met ruime plaatsen.

Erg mooie camping met grote plaatsen. Geheel vernieuwd en alles erg netjes, mooi zwembad ( niet te groot) en een groot meer. Onze kids en wij hebben ons erg goed vermaakt! Cijfer mag echt wel omhoog hier, daarom ook een 8.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8Karolien Schipper-Kuipers18-07-2019

Goede, vernieuwde camping met mooi sanitair

Zeer vriendelijk ontvangst door een goed Engels sprekende receptioniste. Hier 2 nachten verbleven op een zeer ruime schaduwrijke plek. Vernieuwd sanitair, ziet er erg netjes uit! Zwembad wat aan de kleine kant maar prima! Zwemmen kan ook aan het meer met waterglijbaan. Kortom prima camping met mooie speeltuin en vriendelijk personeel! Brood kan pas vanaf 8 uur opgehaald worden. Zeker geen 6,2 (huidig cijfer) waard, maar eerder een 8

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 2018
    8winterjas10-07-2018

Een camping om terug te komen.

Goede camping met ruime plekken. Redelijk sanitair. Wel schoon maar beetje gedateerd. Urinoirs van buiten zichtbaar is niet prettig. Leuk zwembad. Bij volle camping wellicht te klein. Geen eetgelegenheid wel brood bestellen. Dorp stelt niets voor. Mooi meer. Leuk om te wandelen om het meer.

• 7Staat v/h sanitair

Pierre, The Campsite Manager, Responsable réservation, 10-08-2018

Hello,

Thank you for your comment. We’re glad that our large pitches pleased you. It is true that our sanitary facilities are getting old fashioned, they will be restored for next year.

Our campsite is beside the lake, which makes our place very calm and surrounded by nature. Don’t hesitate to come enjoy it again.T The campsite manager

Gereisd met partner in juni 2018

• 7Lerang24-04-2018

Was niet verkeerd, maar het terugkomen niet waard.

Camping Etang de Fouché
    Arnay-le-Duc (Côte d'Or)

25-08-2017 tot 28-08-2017 (3 nachten)

Op weg naar huis, even buiten het stadje een camping met ruime afgebakende plaatsen met genoeg schaduw en privacy door de scheidingsheggen.
    Eind augustus is de camping minder dan half vol en toch is het druk in het zwembad ... dat te klein is voor de grootte van de camping.
    Vriendelijk meisje aan de receptie, het "restaurant" nodigt helaas niet uit ... we hebben er niets gegeten.
    Diverse sanitairgebouwen, een beetje verouderd, maar netjes.
    Naast de camping een meertje met een openbaar strandje, er werd gezwommen (...).
    Was niet verkeerd, maar het terugkomen niet waard.

• 7Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden

The campsite manager, Responsable réservation, 30-05-2018

Hello, First of all, we are very thankful for your comment. We’re glad that you appreciated our large pitches and the full choice of these. We are happy that you could enjoy the lake which very close by the campsite. On the other hand, we’re sorry if the swimming pool didn’t reach your expectations. Some of our buildings are about to be modernize, but we appreciate that you noticed their cleanliness. In spite of all, we hope to welcome you again soon.

Gereisd met partner in augustus 2017

• Oude reviews

8fam van der Voort24-08-2017

Verrassend leuke camping

We hebben 5 nachten in een luxe huur tent doorgebracht, dit was verrassend leuk. We stonden aan het meertje, waar we lekker in zwommen. Het personeel was erg vriendelijk, het dorpje Arnay is op loopafstand, hier vindt je een supermarkt en we maakten `s avonds het dorpsfeest mee, heel gezellig! Wij troffen het met heel goed weer, als het slecht weer is er niet zoveel te doen op de camping, maar in de omgeving zijn genoeg leuke stadjes te bezoeken.

• 8Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 7Renske12-08-2017

Geen gedoe, gewoon lekker vakantie!

Rustige camping met ruime schaduwrijke plekken. Sanitair is eenvoudig en schoon. Speciaal familie douche met babybadje was ideaal! Zwembad is klein en snel druk. Water was lekker warm. Helaas geen afgesloten 'pierenbad', was handig geweest met ondernemende dreumes. Geen gebruik gemaakt van kidsclub door voldoende kindjes om mee te spelen. Dorpje met bakker en diverse winkels op loopafstand, handig brood bestellen op de camping. Omgeving is mooi, veel mooie historische plaatsen, veel te zien!

The campsite team, Responsable réservation, 24-08-2017

Hello, Thank you for sharing your feelings about your stay. We are glad to hear that you enjoyed the campsite, its swimming pool and the bread service that we propose. The region is indeed very rich to visit, there is something to suit all tastes! We hope to welcome you again soon. Kind regards,

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 5Ed gebuijs05-08-2017

Slecht onderhoud, ruime plaatsen

Het eten is slecht en veel te duur, Koud en aangebrand. De omgeving is dood. Dus geen plek voor vakantie. Zo snel mogelijk naar huis.

• 6Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden