Camping Au Bois Joli

199 reviews over Camping Au Bois Joli in het Nederlands

Een geweldige camping

Cornelis
14-11-2018

Het is prachtig gelegen, goed te bereizen in 1 dag, rustig, beschut, mooi, ruim, ruime plekken ook, vriendelijk en goede service (o.a. hulp bij mankementen en elke ochtend heerlijke croissants bezorgd), winkeltje, fraaie omgeving, genoeg te doen. Biedt bovendien meerdere verblijfsmanieren (kamperen, huisje, caravan, reeds opgezette tent). Geweldig, we gaan er graag naar toe.

Nooit meer

M. Conijn
17-9-2018

Met acsi kaart gekampeerd. Gekozen op basis van sterren en recensies.

Helaas voor ons niet onze smaak.

Mooi gelegen boven op berg, in het dorp andryes is niks te beleven, net als op de camping. Rondom mooie wandelingen en fietsroutes dat wel.

Ontvangst was matig, eigenaresse leek beroepsmatig vriendelijk, maar uit zichzelf weinig contact.

Volgens camping informatie, zelfs in de folder die we bij aankomst kregen zou je pizza kunnen bestellen, niks van dit was meer mogelijk.

Rommelige camping, tent gedeelte schots en scheef. We stonden op plek 72, door brede coniferen langs pad gaan je spiegels er dwars doorheen en is op de plek draaien lastig.

Nauwelijks waterdruk bij afwas plek en thermostaatkranen werken niet naar behoren.

Naast toilet gebouw werd geklust /betongestort. Er tegenover stond een houtenplank met daar achter verschillende metalen stokken rechtomhoog. Zeer gevaarlijk voor kinderen. Van zwembad geen gebruikvgemaakt.

Na 2dagenvertrokken

Henriette de Vries, eigenaresse, eigenaar, 20-9-2018

We vinden het jammer dat we u niet hebben kunnen bieden wat u zocht.

Hoewel het nog behoorlijk druk was op de camping toen u er was, is het overdag rustig omdat iedereen erop uit trekt. Als u vertier op de camping zelf zoekt, bent u bij ons inderdaad niet aan het goede adres. Gasten komen bij ons om te genieten van de rust en de natuur. Dit is ook duidelijk op onze website beschreven.

Graag had ik meer contact met u gehad en u verteld wat er allemaal te doen en te zien is in de regio, uitgelegd waarom er even een halve dag met beton en grind gewerkt moest worden bij het sanitairgebouw, of uw tip over een mogelijk probleem bij de kranen bij de afwas of de douches ontvangen. Helaas heb ik u alleen bij het in- en uitcheckmoment even gezien.

Als u het niet naar de zin had, kon u inderdaad maar één ding doen: vertrekken en een andere camping zoeken die beter bij uw wensen past. Een heel goede beslissing !

Oh ja,… de coniferen…. die worden komend voorjaar wel weer teruggesnoeid, maar gezien de titel van uw review zal uw autospiegel daar sowieso geen last meer van hebben. ;)

Niet gemakkelijk om weer zo'n camping te te vinden

Jeroen van Genk
14-9-2018

Wat beleven we hier????

Nog nooit op zo'n camping gestaan.

We zeggen jet niet vaak, maar alles klopt hier.

Klimaat, sanitair, ruime plaatsen, rust, zwembad, omgeving en niet te vergeten de eigenaren. En dit in willekeurige volgorde.

Daarbij is de service fantastisch.

Wandelen, fietsen, autotochtjes, verzin het maar. De omliggende dorpen zijn erg authentiek.

Alle voorzieningen in de omgeving voldoende aanwezig.

Eigenaren zijn zeer informatief en weten ruim voldoende over de omgeving te vertellen.

We begrijpen niet dat sommige kampeerders hier maar een of twee dagen blijven staan en dan weer doortrekken. Er is hier zoveel te ontdekken..

Overigens is dit klimatologisch een van de meest stabiele regio's in Frankrijk. Goed landklimaat met nooit te veel wind.

Tja, wat moeten we nog meer vertellen.........Gewoon langskomen en minimaal twee weken blijven staan( net als wij al twee maal dit jaar hebben gedaan).

Henriette de Vries, eigenaar, 19-9-2018
Super hartelijk bedankt voor uw waardering, fijn dat u zo genoten hebt van de camping en de regio !

Prettige camping

Ingrid
23-8-2018

Een mooie camping in een heel rustig gebied, prima om te fietsen. Clamecy is een leuk plaatsje, evenals Vezelay, verder is in de omgeving niet zoveel te doen. Ideaal voor rustzoekers. Camping mist dat typisch Franse sfeertje. Wat niet verdorde bloembakken en een gezelliger terras met bijv. druivenranken en rieten stoeltjes bij de ingang zouden wonderen doen.

Maar voorzieningen zijn prima, afwas- en wasbakken op fatsoenlijke hoogte en echt warm water, schone wc's en een heerlijk zwembad. Voor een paar dagen een prettige camping.

Henriette de Vries, eigenaar, 19-9-2018

Hartelijk dank voor uw waardering en tips. Helaas is de zomer zo droog geweest dat alle regenwatervoorraden op zijn, en er geldt een leidingwaterverbruiksbeperking.

Daar hebben de bloembakken inderdaad onder te lijden...

Fijne vakantie!

Pauline
15-8-2018

We hebben 2,5 week op de camping gestaan en het prima naar onze zin gehad. De animatie is 'klein' maar daardoor juist erg leuk. Het zwembad is heerlijk. Het veld met de vrije kampeerplekken is wat schuin maar er zijn goede plekken te vinden. Veel schaduw, wat met deze warme zomer heel fijn was.

Prima camping

Peter
15-8-2018

De camping viel ons best wel tegen, dat wil niet zeggen dat we het niet naar onze zin hebben gehad dus hier onze feedback:

Wij hadden één van de weinige plekken (46-47) waar nauwelijks schaduw te vinden is en met gemiddeld 37 graden is dat geen pretje.

Het zwembad is niet kind vriendelijk, het meest ondiepe punt is te diep en het kinderbad is niet met hekwerk gescheiden van het grote bad. (Verwarmt met zonnepanelen is wel een groot pluspunt!)

Daarnaast waren er te weinig sanitaire voorzieningen (nog in aanbouw), Douches waren wel erg mooi en werden goed verzorgt, warm water was alleen zoals op vele campings een ramp.

De wasbakken die beschikbaar waren hadden vaak geen warm water druk.

Er waren geen vindbare tapkranen in de buurt van de plekken om een jerrycan te vullen.

Daarnaast snap ik werkelijk niet hoe deze camping 4 sterren heeft gekregen, wellicht word dit getoetst aan de hand van de streek en omliggende campings?

Wij hebben meerdere jaren op een 2 sterren camping gestaan die betere voorzieningen heeft dan deze camping.

We hebben genoten van ons verblijf

Nienke
15-8-2018

We hebben genoten van ons verblijf. Wel enorme overlast ervaren van wespen. De eerste dagen waren daarom niet ontspannen. (Allergie)

Prima camping, maar vier sterren is wel overdreven. Dan verwacht ik echt top sanitair en rechte plekken. Ook zeker voor de prijs die gevraagd wordt. Onlogische locatie en indeling sanitairblokken tov plekken. Op basis van de website verwachtten wij een persoonlijke, charmecamping. Omdat de camping groot is en veel mensen er kort staan ivm doorreis is er weinig sfeer en alleen kort contact. De camping is teveel doorgeschoten in regels. Overal hingen bordjes wat wel/niet mag. Op natuurveld alleen schuine plekken. Zwembad is prima. Zomerpersoneel erg vriendelijk, beheerdersechtpaar kortaf. Eten in restaurant was goed.

Henriette de Vries, eigenaresse, eigenaar, 19-9-2018

Hartelijk dank voor uw review. We vinden het jammer dat we niet aan al uw wensen hebben kunnen voldoen. Over sterren gaan campings niet zelf in Frankrijk. Elke 5 jaar worden we op meer dan 500 punten gecontroleerd door een onafhankelijk gecertificeerd bedrijf.

Met 100 plekken vallen wij nog onder de kleine campings, hoewel er in het hoogseizoen wel zo'n 300 mensen kunnen zijn. In het hoogseizoen worden doorreizigers geweerd van de camping om langer blijvende gasten zoveel mogelijk rust te geven. We vinden het jammer dat u dit anders hebt ervaren.

Heerlijke camping!

Rachel
14-8-2018

Een mooie camping. Mooi gelegen aan de rand van een bos. Wij stonden op de vrije plaatsen en met een beetje creativiteit stonden we behoorlijk recht(het loopt wel een beetje schuin). Sanitair netjes met frisse geurblokjes en wc papier. Douches vooral in het nieuwe sanitairblok heel fijn. Rustige animatie voor de kinderen. Zwembad echt mooi : verfrissend, diep (maar allemaal van die drijfslurven voor als je wilde poedelen) en een mooi uitzicht. Met de hond kon je heerlijk wandelen in het bos achter de camping of over de landweggetjes die rond de camping liggen. In de buurt veel mooie oude dorpjes en kastelen. Ook het riviertje in het dorp is fijn.

Henriette de Vries, eigenaresse, eigenaar, 19-9-2018
Dank u wel, fijn dat u zo genoten hebt van uw verblijf !

Fijne vakantie in een rustige omgeving.

Pieter Jan
11-8-2018

Omgeving was wel heel rustig. Dorpjes zijn leeggelopen, veel dichte luiken, weinig vertier of terrasjes. Voor ons net iets “te” rustig. Fijne camping, voor onze dochters (5 & 8) goed te overzien. Sfeer was prettig, veel kampeerders (veel vouwwagens en tenten), weinig stacaravans en vaste plekken; vinden wij vaak de sfeer ten goede komen. Animatie (NL) aanwezig maar zeer op de achtergrond. Sanitair oké en over het algemeen schoon, zeep en wc papier aanwezig, douches zeer zwakke waterstraal. Zwembad heerlijk met het warme weer. Diep, dus eindeloos duiken. Veel plastic banden, opblaas krokodillen etc. Super leuk voor de kinderen, niet voor de rustige zwemmer. Restaurant heeft veel potentie, maar kwam er net niet helemaal uit. Beetje horeca ervaring zou wonderen doen. Onze afhaalpizza’s waren niet al te best, maar hoorde ook goede ervaringen hierover.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Au Bois Joli in Andryes (Yonne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Au Bois Joli zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.