Géén boekingskosten

Camping Au Bois Joli

FrankrijkBourgogneAndryes (Yonne)

We hebben de beste aanbieders voor Camping Au Bois Joli voor je op een rij gezet:

7.3GoedScore uit 274 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

274 Reviews over Au Bois Joli

• 1Jan Willem20-09-2022

mooie camping verblijf een drama vanwege herrie

Mooie camping maar er was een trouw feest, heel harde muzikale met harde bassen de hele nacht van 24:00 - 07:30 geen moment kunnen slapen en de andere campeerders hebben ook niet geslapen vanwege de herrie.

• 1Eetgelegenheden
  • 8MvF12-09-2022

Prima camping met mooie plekken in bosgedeelte.

Mooi aangelegde camping in een beetje saaie omgeving, met een gedeelte met vlakke plaatsen en een bos gedeelte met plekken op een meer hellend gedeelte (niet allemaal even toegankelijk voor grote caravancombinaties) Vriendelijk personeel, netjes en goed schoon gehouden sanitair. Mooi zwembad. In bosgedeelte geen watertapmpunten, water moest in sanotair blok gehaald worden, paar extra watertapmpunten zou wel handig zijn.

• 9Eline25-08-2022

Alle ingrediënten aanwezig voor een fijne vakantie

Wij hebben twee heerlijke weken achter de rug op 'Au bois Joli'. Volop genoten van alles wat de camping te bieden heeft: een fijn zwembad, gezellige kampvuurtjes met marshmallows, volop vriendjes voor de kinderen, iedere ochtend verse broodjes, een fijne, grote speelweide, de legoblokken, schoon sanitair, pizza's en frietjes, vriendelijk personeel en de fijne plek in het bos. De omgeving is rustig, maar er is wel voldoende te doen, zien en ontdekken.

Het sanitair is verouderd, maar schoon, dus wat ons betreft geen probleem.

Bijna iedere dag is er de mogelijkheid om 's avonds te eten op de camping. De ene avond friet, dan weer pizza, dan weer een menu in het 'restaurant. Je kunt tot 18.00u aangeven of je daar gebruik van wilt maken. De pizza's en frietjes zijn heerlijk!

De plekken zijn allemaal verschillend en inderdaad niet even recht. Laat je vooraf even informeren als je met een grote vouwwagen komt, welke plek geschikt is.

• 5Marco Walravens10-08-2022

Eerste en laatste keer

Heb deze camping geboekt door de site maar deze is niet zoals het echt is. Eten is zeer slecht te verkrijgen. Je kunt nog iets krijgen met wat geluk. Als je geen eigen kookgelegenheid bij hebt heb je pech. Eten bestellen is dag van te voren en zeer beperkt. Als je iets wil eten moet je naar stad of supermarkt op 10 km . Waterdruk is erg laag douchen en scheren gaat dus moeilijk en ook weinig toiletten en ook nog paar stuk. Papier zit regelmatig in de trommel vast en dan kun je er niet meer bij. Dus camping voor gezinnen maar niet voor ons. Wel mooie plaats onder de bomen. En normaal rustig maar wij hadden de pech dat er van de 4 dagen 3 dagen een schreeuwend en gillend kind bij ons in de buurt zat en dat ging soms vanaf 17. 00 uur maar ook paar keer tot 4 uur snachts. Dus wij zijn naar Luxemburg gereden naar heerlijke camping met fijn restaurant erbij. En zeer fijn personeel. Dus foute keuze van ons geweest. Camping is erg duur .

• 4Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden
  • 8Mieke10-08-2022

Kamperen in het bos

Een heerlijk rustige camping met veel (Nederlandse) kinderen, waardoor onze kinderen zich heerlijk vermaakt hebben. Leuke animatie met druk bezochte kidsclub. Zwembadwater heeft fijne temperatuur en biedt heerlijk afkoeling, het is wel diep, ik kon nergens staan, dus watertrappelen als je met je kinderen zwemt. De eigenaren en werknemers zijn vriendelijk, denken mee. Na 22u is het heerlijk rustig. Het sanitair werkt naar behoren, maar is wel gedateerd en met wat kleine reparaties zou het al beter ogen. Avond uit eten in de oranjerie was heerlijk en gezellig, je eet wat het menu is, dus geen keuze, maar heerlijk gegeten. Wij hebben het er 6 dagen heerlijk gehad, wat ons betreft is deze camping een aanrader.

• 6Staat v/h sanitair
  • 6Erik17-06-2022

Een niet onderhouden camping. Niet voor ons.

Dit is een natuurcamping pur sang en dat moet je liggen. Het komt allemaal "erg niet onderhouden" over. De paden, die veelal behoorlijk steil omhoog gaan, bestaan uit gaten, kuilen en losse stenen. Niet prettig als je met de caravan omhoog moet. Grote coniferen zijn niet gesnoeid waardoor het risico van krassen op de caravan groot is en je de boel moet loskoppelen om de bocht om te kunnen en dan op de mover verder! Conclusie : alle hoger gelegen plekken zijn niet geschikt voor caravans. De staanplaatsen zijn in het behoorlijk dichte bos zonder uitzicht. Het sanitair is prima maar alles is een beetje over de uiterste verkoopdatum heen. Heerlijk zwembad en lekker diep

• 6Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden
  • 9Floris van den Berg02-01-2022

Heerlijke camping

We hebben een heerlijke vakantie gehad. De kinderen kunnen zich heerlijk vermaken in het zwembad of in de speeltuinen. Leuk dat er veel Nederlandse kinderen zijn. Service van de eigenaren en personeel is top. Ze hebben geregeld een stapje extra gezet om ons te helpen. Broodservice op de camping is ook top. Smaak is erg goed. Sanitair is schoon maar zou een update mogen hebben. Wij komen nog wel een keertje langs komende jaren.

• 9Eetgelegenheden
  • 8Rene01-09-2021

Zeker nog een keer !

Dit is gelukkig een echte camping, niet vol gestampt met verschillende chalets, huurtenten etc. We hebben hier heerlijk genoten van de omgeving en mooie wandelingen gemaakt. Rechtstreeks van de camping af zo het bos in waar sommige paden niet eens echt op een pad lijken. Mooie plaatsen verspreid door het bos die ook echt heel groot zijn. Hier en daar is de ondergrond niet helemaal recht waardoor waterpas zetten lastig zal zijn maar ja … in de natuur is ook niet alles recht. Sanitair is deels wat ouder maar je ziet ook al wat nieuwere douches, het belangrijkste is dat het wel goed schoon was. Voor ons duidelijke Coronaregels m.b.t. een richting verkeer in het sanitair, jammer dat andere gasten soms lak aan hadden. Het warme water was altijd goed warm … voor de afwas zelfs heet, prima ! Jammer dat het restaurantje dicht was maar er werd een afhaal mogelijkheid aangeboden. Brood op bestelling voor de volgende dag. Supermarkten op 15 min.

• 7Eetgelegenheden
  • 9Annemarie30-08-2021

Aanrader!

Wat een fijne plek! Veel schaduwrijke plekken. Ideale camping met jonge kinderen; niet te groot, leuke speeltuintjes en genoeg kindjes voor hen om mee te spelen. Heerlijke sfeer! En de charme van de camping vond ik juist de niet overal even rechte plaatsen. Dé plek om tot rust te komen. En wat ons betreft voldoende mogelijkheden voor uitstapjes in de omgeving (en die omgeving is ook nog eens prachtig).

• 9Sashja en Co24-08-2021

heerlijk gemoedelijke camping

Zeer gastvrije eigenaren en hun personeel. Ze kunnen je veel informatie geven.Vanaf 22 uur lekker rustig op de camping.Heerlijk brood. Alles (brood, ijs en afhaal) gaat op rekening dus geen gedoe met kleingeld.Heerlijke natuurlijke ambiance...... Ja er zijn veel beestje, ja de plaatsen zijn niet geheel vlak waardoor je je luchtbed of stoel even iets anders moet plaatsen en ja het water is soms koud of de druk valt even weg maar ja.... dat is echt kamperen in een natuurlijke omgeving. De camping is gecreëerd in een bos en niet andersom.De Taverne kon door coronaregels niet open maar elke dag kon je op bestelling eten afhalen en dat was prima geregeld. De hamburgers super!Je kan altijd wat te 'zeuren' hebben maar ik heb niet iets kunnen vinden wat een terugkomende ergenis was.

• 9Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar