Camping Au Bois Joli

185 reviews over Camping Au Bois Joli in het Nederlands

Echte natuurcamping

J.W. Wijnen-Meijer
13-6-2018

Mooie omgeving, veel natuur. Gudeleon is zeker de moeite waard om te bezoeken

Relax en kom tot rust

Jerome
10-6-2018

Mooi uitzicht, groen gras en bomen, echte natuur en rust. Het is geen camping waar je 2 weken gezinsvakantie viert. Maar wel een plek waar je overnacht op weg naar het zuiden en dan toch een dag langer blijft. En het jaar erop weer aanlegt. Kortom, een mooi adres om te onthouden. Ook voor bijvoorbeeld een honk om te fietsen in de omgeving. Mogelijkheden voor sportief verpozen genoeg in Lotharingen.

Deze camping is erg verzorgd. De campeerplaatsen hebben voldoende schaduw en ogen natuurlijk. Het zwembad is prima.

Een plek om terug te komen

A.M.Batstra
10-3-2018

De bedoeling was om een rondtocht door Frankrijk te maken, Normandie, Bretagne en verder afzakken langs de Atlantische kust, richting Pyreneeën. In Bordeaux ontmoeten we de eigenaar van een kleine camping "au bois joli" Hij vertelde dat

hij in twee jaar tijd zelfstandig alles had vernieuwd. We zijn er naar toegegaan en hebben er drie weken gestaan, de eigenaar is zeer hulpvaardig, de camping heeft vrije plaatsen met 6 amp., er is veel te doen voor kinderen spelen in de bossen, het sanitair super en de in de omgeving is er heel veel te doen, leuke restaurantjes en cafeetjes.

Ik weet zeker dat dit voor jullie een geweldige ontspannende vakantie kan worden.

echt vakantie, lekker uitgerust.

Joost en Jessica
        21-1-2018

Lekker zwembad, 's ochtends vers brood uit het dorp, mooie natuurlijke omgeving, zeer vriendelijke eigenaren en personeel. Voor ons was het een uitdaging om de caravan, zonder mover, op een rechte plek te zetten. Wij waren aan het einde van het hoogseizoen, de sanitair was wel weer aan een opknapbeurt toe.

Prachtige ligging

LEO DOM
        13-9-2017

Prachtige ligging.Rustige, aangename sfeer. Vriendelijke campinguitbaters.We voelden ons lekker op deze plaats.

Mooie rustige camping.

J.C MILOT
        11-9-2017

Jammer dat het afhalen van snacks of pizza's niet meer mogelijk was.

Vriendelijke camping in een mooi gebied

Ronald Haak
        6-9-2017

De camping bestaat uit twee delen: een wat ruiger, aflopend bosdeel en een deel met plateaus. Met een wat grotere caravan even goed kijken waar je gaat staan, want je moet ook weer weg. Prima broodjesservice. Elektra kan wat verder weg zijn.

Een erg leuke camping

Anne
        3-9-2017

Deze camping is zo fijn voor wie van kleine campings houdt. De meiden/heren bij de receptie en het entertainment zijn enorm vriendelijk, echt een warm bad. Altijd bereid om mee te denken en je hebt nooit het gevoel dat ze haast hebben.

Ik snap wel dat sommige mensen bij recensies opmerken dat de eigenaren wellicht wat koeler zijn. Of eigenlijk de eigenaar? Die kan soms wat nukkig overkomen. Maar ik geloof dat hij sowieso een rustige, nuchtere man is. Wij zijn in elk geval heel vriendelijk geholpen door Henriette, ook eigenaar, toen onze zoon een ontsteking aan zijn voet bleek te hebben.

Ik vond de plekken echt prima, niet overdreven scheef. Al verschillen de groottes wel en moet je goed doorgeven met welke tent/oid je komt. Soms kan een plek te klein zijn voor een grote tent/voorluifel/eettafel/auto. Maar over het algemeen is het ruim genoeg.

Het sanitair is in orde, volgens mij komen hier ook gasten die er zelf al geen rommeltje van maken, al kan inderdaad het wc-papier wel wat vaker aangevuld worden als het wat drukker op de camping is, ik had regelmatig pas na bekijken van drie toiletten raak. Leuk ook: het kindersanitair. Van lage waterdruk hebben wij in juli niks gemerkt. (of we snappen dat de douche niet zo hard knalt als thuis in NL?).

Wat ook echt opgemerkt moet worden: de broodjes die je kunt bestellen zijn enorm lekker. Vooral de vigneron, het notenbrood. En er is een bieb waar je boeken kunt lenen.

Dan het zwembad: fijn dat die er is, maar 1m70 op het meest ondiepe punt is wel lastig. Ik kon zelf niet staan en moest wel mijn vijfjarige met bandjes boven water houden. Dan ben je al snel te moe om lekker te blijven spetteren. Oja, en wie goed kijkt, vindt op de bodem een leuk grapje van de eigenaren.

Als laatste de omgeving: zo mooi, de Bourgogne. En wat echt een aanrader is: Cyclorail. Neem de opstap waarbij je 16km fietst, met een stuk over de spoorbrug de Loire over.

Heerlijk

Edwin B.
        1-9-2017

Een erg leuke camping met vriendelijke en behulpzame medewerkers die ervoor zorgen dat je een leuke tijd hebt! Camping zelf is ruim opgezet, mooie plaatsen, goed sanitair en veel speelmogelijkheden voor kinderen. Zwembad is prima op orde voor zowel jong als oud, veel ruimte om te zonnen en goed onderhouden.

De omgeving is erg mooi, er is veel te doen voor gezinnen met kinderen ( ook zonder ); kastelen, wandelingen, fietstochten, stadjes bezoeken, kinderboerderijen etc etc......

Kortom een perfecte vakantie gehad op een goede camping!!! Een echte aanrader.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Au Bois Joli in Andryes (Yonne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Au Bois Joli zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Au Bois Joli scoort een 7.78 uit 10 op basis van 221 reviews.