Camping Au Bois Joli

8Fantastisch

Frankrijk, Bourgogne, Andryes (Yonne)

8Fantastisch

Meer camping info

255 reviews over Camping Au Bois Joli

• 8Fam. Stevens02-08-2020

Heerlijke camping

Wat een fijne camping! Niet te groot en mooie plekken, wij hadden extra een picknickbank. Leuk kadootje voor onze dochter bij aankomst. Lekker zwembad met prachtig uitzicht, ook vanaf het veld vooraan de camping. Leuke animatie verzorgd door Jeroen. Elke dag iets leuks te doen voor kleine kinderen. We zouden 5 nachten blijven maar bleven uiteindelijk 1,5 week. Elke dag lekker vers brood en ook de pizza's smaakten prima. Schoon sanitair. Toen onze dochter ongelukkig was gevallen heeft Henriëtte ons keurig en lief geholpen! Zeker een camping om naartoe terug te komen!

• 7Staat v/h sanitair

Henriette de Vries, eigenaar, eigenaar, 04-08-2020

hartelijk dank voor uw complimenten ! Fijn dat u zo genoten hebt van uw verblijf, dat geeft mooie vakantieherinneringen voor u ;) We zien u graag nog eens terug !

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 8Van Nimwegen31-07-2020

Gemoedelijk, natuurlijk en gewoon fijn!

Op een dagje rijden ontdekten we deze natuurlijke, gemoedelijke camping. We hebben het er heerlijk gehad. Even in deze onrustige tijd helemaal niks hoeven en genieten van een mooie plek om te kamperen. We vonden het er eigenlijk precies goed voor nu. Niet te groot, fijn zwembad, aardige mensen en eigenaren die fijne keuzes maken. Goeie oplossing voor een restaurantje waar we ook heerlijke aten. Het was zowaar een avondje uit. Jeroen organiseerde voor onze jongens leuke activiteiten! Jammer dat we alweer naar huis moesten.

Henriette de Vries, eigenaar, 04-08-2020

Fijn dat u zo genoten hebt in deze bijzondere Coronatijd, daar is vakantie voor ! Hartelijk dank ook voor de complimenten, we brengen ze uiteraard ook aan Jeroen over. Zoals het er nu uitziet, doen we het volgend jaar weer op dezelfde manier...

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 7ACA14-07-2020

Mooi gelegen camping met mooi zwembad en uitzicht

De boscamping ligt mooi en rustig gelegen, vanaf de camping kun je fijn weg wandelen. De plaatsen zijn ruim maar wel scheef.Het zwembad is fijn en diep en goed verzorgd. De rest van de camping oogt verwaarloosd. Hoog gras op de plekken, rommel in de speeltuin. Bloembakken verwaarloosd. Rommel bij de ingang. Sanitair is redelijk maar de waterdruk is slecht. Eigenaren zijn wat stug.

• 4Staat v/h sanitair

Henriette et Robert, propriétaires, eigenaar, 17-07-2020

Dank voor uw review, fijn dat u het naar de zin gehad hebt. Door de Coronacrisis zijn helaas niet alle voor de winter gedane bestellingen op tijd geleverd, wat in maart had moeten komen voor het nieuwe seizoen, hebben wij slechts begin juli ontvangen... en dus is de nieuwe speeltuin helaas niet klaar. Dit vinden wij ook heel jammer natuurlijk, maar Corona is een wereldwijd probleem dat ons allemaal raakt, we hebben er allemaal mee te dealen. Onze camping is een natuurcamping, er is dus bewust op een aantal plekken hoog gras. Voor de één is dit natuur, voor de ander misschien onverzorgd, het ligt er maar aan wat je verwacht. Wij laten onze gasten graag genieten van de rijkdom van de natuur, met alle wilde orchideeën en bloemen en insecten in plaats van alles weg te maaien. Er zullen grote werkzaamheden plaatsvinden aan het waterleidingnet buiten de camping door het waterleidingbedrijf is ons verzekerd om de problemen met de watervoorziening definitief op te lossen, ook wij balen er steeds opnieuw van als het weer mis gaat. Voor wat betreft uw persoonlijke opmerking over ons, wij weten nu niet wie u bent, u schrijft anoniem, dat laten we dus maar voor wat het is...

Gereisd met partner in juli 2020

• 2019
    9Sandra11-08-2019

Aanrader deze kleinschalige camping

Zonder hoge verwachtingen afgereisd maar wat zijn we blij verrast. Een warm ontvangst incl kadootje voor de kinderen, alles netjes en schoon in de Coco Sweet en zeer verzorgd door een kleine attentie, het handige tasje met afwasspullen en opgemaakte bedden. De coco sweet is echt een aanrader met schitterend uitzicht en mega grote vlonder. Alles is er op deze kleinschalige maar gezellige familiecamping. Personeel doet zijn best om alle Nederlanders te begrijpen, eten in restaurant is heerlijk en de verse croissant en meergranenbrood zijn echte aanraders. Het zwembad is schoon en groot genoeg, geen handdoekleggers, spelletjes vooraan de camping en genoeg tijdschriften en boeken te leen. Het meisje van de animatie organiseert kleine maar leuke activiteiten. Precies goed! Schoon sanitair en geen last gehad van koude douche oid. Wandelingen vanaf de camping, oude dorpjes, kanoën genoeg te zien in deze schitterende omgeving!

• 9Eetgelegenheden

Henriette de Vries, eigenaar, 14-08-2019

Heel hartelijk dank voor al uw complimenten, fijn dat u zo genoten hebt in de Coco Sweet en van de camping.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8fam. Jack09-08-2019

Fijne gezinscamping voor kleine kinderen

Leuke boscamping. Zwembad is verwarmd, maar in het grote bad kunnen de (meeste) mensen niet staan, dus soms onhandig als je met kleine kinderen wilt spelen, want je moet je zelf steeds drijvende houden. Rustige animatie voor kids tot 12 jaar ('s ochtends kleuren/knutselen, 's avonds 15 minuten mini disco). Kampvuur 2x/ week. Algemene koelkast beschikbaar (tegen betaling). Voldoende algemene parkeerruimte, dus auto hoeft niet voor de tent geparkeerd te worden. Broodjesservice ook aanwezig, eigenaar is wel kortaf naar kinderen toe. Enig groot nadeel: veel hinderlijke wespen (ondanks de vele vallen her en der), meer dan andere camping. Elk kind werd wel een keer gestoken. Zou de eigenaar toch adviseren om dat nest te gaan zoeken en uit te roeien.

Henriette de Vries, eigenaar, 14-08-2019

Hartelijk dank voor uw waardering en complimenten. Vervelend dat uw kind(eren) gestoken zijn, voor wat betreft een mogelijk wespennest... zodra wij melding krijgen van gasten dat er ergens iets gesignaleerd is, wordt er dezelfde avond nog ingegrepen en wordt het nest vernietigd. Dit komt gelukkig niet zo vaak voor.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 7Fam. de Jong08-08-2019

Veel lawaai van kleine kinderen

Grote plaats maar deze was heel schuin kon maar de helft gebruiken Goed weer gehad, waterdruk was waardeloos je kon niet normaal douchen. Mooi zwembad maar te diep 170 cm tot 260 cm (!). Campingeigenaar had de neiging gelijk te willen hebben ten koste van de klant, beetje onhandig. Vanwege goed weer prima vakantie gehad maar niet voor herhaling vatbaar. Kleine kinderen zeer veel en erg veel geschreeuw van kleine kinderen geen rustige boscamping.

• 6Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

Henriette de Vries, eigenaar, 14-08-2019

Dank voor uw review. We hebben al veel contact gehad via de mail, helaas communiceren u en wij niet echt op dezelfde golflengte, waardoor het een en ander niet echt makkelijk verlopen is. Hierbij de tekst op de eerste pagina van onze website:

In het hoogseizoen doen we ons best het ‘goede midden’ te vinden tussen levendigheid en rust, tussen activiteit en ontspanning. Komt u echt voor de rust? Mijdt u dan de maanden juli en augustus en kom lekker genieten in voor- of naseizoen.

Onze camping bleek voor u helaas niet de juiste keuze, we wensen u toe dat dit een volgende keer beter uitpakt.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9marian en peter14-07-2019

Toppertje!

Hier 2 heerlijke weken doorgebracht. Gemoedelijke boscamping, wat heerlijk was met de warmte. Hele mooie grote plaats, met voldoende vlak deel voor onze tent. Eigenaren en het hoogseizoen team zijn enthousiast, vriendelijk en service gericht. Zwembad heerlijk. Om te dobberen voor de kleinere onder ons genoeg materiaal om lekker te drijven. Het terrein is speels ingericht, en toch overzichtelijk. Heel fijn en ruim voldoende sanitair, wat echt super schoon gehouden wordt. Eigenaren werken keihard om alles op orde te houden. Geven ook ruime info over van alles. Broodservice, warme croissants, en een restaurant. Heerlijke biertjes te koop. Nachtrust gewaarborgd, en heerlijk slapen in de stilte. Voor mij was het enige minpunt de insecten/dieren die een bos met zich meebrengt. Maar de camping was zo heerlijk dat we dat op de koop toe namen.
    Prima plek , net voor de drukte, om heerlijk tot rust te komen .

Henriette de Vries, eigenaar, 16-07-2019

Hartelijk dank voor uw mooie beschrijving van ons terrein. Fijn nogmaals te horen dat u genoten hebt van de vakantie.

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Franken12-07-2019

Mooie, rustige bosrijke camping.

Mooi gelegen, rustige boscamping. De vele bomen geven het gevoel dat je in een bos staat en niet op een camping. De plekken zijn mooi en groot en bieden voldoende schaduw. Het sanitair is hier en daar wat verouderd maar wel zeer schoon, en biedt alles wat je nodig hebt, zoals toiletpapier, zeep, een normale douche zonder drukknop en baby/familiesanitair. Er is voldoende speelgelegenheid voor kinderen. Vriendelijk personeel.

Fijn zwembad. De eerste paar dagen van ons verblijf was het peuterbad niet beschikbaar, dit was jammer met 41 graden, maar uiteindelijk was het gerepareerd en voldeed het verder prima.

De enige (kleine) nadelen van deze camping zijn dat de plekken vrij schuin zijn en dat er geen waterpunten zijn behalve het sanitairgebouw. Hier en daar wat rommelig door bouwmaterialen in het zicht, maar anderen in het gezelschap vonden dit juist lekker Frans ;)

Al met al vonden wij dit een erg prettige camping om te staan!

Henriette de Vries, eigenaar, 16-07-2019

Heel veel dank voor al uw complimenten, fijn dat u zo genoten hebt ! De bouwmaterialen... da's echt Frans inderdaad, en ook tegen onze zin en gewoonte. Maar ja, we hebben ons er ook alleen maar over verwonderd dat 4 totaal verschillende leveranciers het tegelijk kunnen presteren ruim 6 weken later dan afgesproken te leveren. intussen is ook de laatste klus bijna geklaard ;)

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 9Floris Hillebrand10-07-2019

Super!

Na twee weken in een prachtig huis te hebben gezeten in Courson-Les-Carrieres hebben we als gezin bij nachten gekampeerd op deze camping. Voor mij was het decennia geleden dat ik als kind met mijn ouders in Frankrijk kampeerde en ik was erg benieuwd hoe dit alles zou gaan nu ik zelf kinderen heb. Dat was een groot succes. Het samen slapen in de tipi op deze schitterend gelegen camping was een waar feest. Het team is buitengewoon vriendelijk en doet er alles aan om het de gasten zo aangenaam mogelijk te maken. Echt warm en professioneel gastheerschap. Niks is teveel en als gast heb je echt het gevoel dat ze er voor je zijn. Kinderstoel halen, koelbox plaatsen, allemaal geen probleem. Bovendien weergaloos uitzicht over de glooiende korenvelden en het dorpje met het kerkje iets lager gelegen. Hitte kon prima bestreden worden in het zwembad. Blij dat deze eerste gezamenlijke kampeerervaring als gezin zo'n succes was. Dank!

Henriette de Vries, eigenaar, 12-07-2019

Fijn te lezen dat uw kampeertest geslaagd is en dat u genoten hebt op onze camping. We zetten ons met het hele team in om te doen wat we kunnen zodat onze gasten een fijne vakantie hebben, waardering van de team inzet, geeft energie om door te gaan :) Hartelijk dank daarvoor.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Kees08-07-2019

Prima plek

We kwamen hier voor 1 nachtje op doorreis naar het zuiden van Frankrijk . Het zijn fijne grote plekken , en je mag zelf kiezen . Jammer dat het toen nog erg koud was, maar daar kan de camping niks aan doen , anders waren we een paar dagen gebleven, tussen al die vogeltjes. Sanitair is super schoon . Op onze terugreis na 8 weken zijn we er nog 1 nachtje geweest . Wij komen graag volgend jaar wat langer staan. Prima plek !!!

Henriette de Vries, eigenaar, 12-07-2019

Fijn dat u genoten hebt en graag nog eens terug komt, u bent altijd weer van harte welkom. Na uw verblijf tijdens de koude periode, kwam de extreme hittegolf in juni, het weer is van slag, dat is inderdaad duidelijk merkbaar... hierop zijn andere termen van toepassing die ons allemaal aangaan, niet waar?

Gereisd met partner in mei 2019

Camping Au Bois Joli info