Sorteren

Reviews over Andryes (Yonne)

5 huizen en een kerk

G.J de Gorter
    9-8-2016

Voor het dorpje hoef je er niet voor op vakantie, want dat is echt niks. Voor de rust en de natuur zit je hier prima.

La France Profonde

N.K. de Kreij
    6-10-2014

Rust, Lekker eten, lekkere wijn, vriendelijke bevolking

Verstild dorpje in rustgevend landschap

K. Aardse
    24-9-2014

Andryes zelf is een verstild dorpje in een Bourgondische omgeving. Het dorpje zelf heeft geen winkels, uitgaansleven of culturele bezienswaardigheden. Voor boodschappen ga je naar het nabije Coulanges sur Yonne of Clamecy. De omgeving is echter sfeervol en je kunt er goed wandelen. Langs het kanaal langs de Yonne kun je ook makkelijk fietsen. De locatie ligt gunstig voor uitstapjes naar cultuurcentra als Vézelay en Auxerre. Bij aanmelding verstrekt de campingbeheerder een map met suggesties voor een aangenaam verblijf.

Niks te doen in dit plaatsje

Jan
    1-9-2014

Er is niets te doen in Andryes. Hiervoor moet je echt met de auto eropuit.

Nog mooier dan zuidlimburg.

Jos schouten
    17-8-2014

Half open landschap met slaperige monumentale dorpjes. Kastelen. Zeer soortenrijk aan vogels, vlinders, bloemrijke bermen en veldjes. Relief is goed befietsbaar, nauwelijks auto's. Genoeg leuke dingen voor daguitjes.

Andryes (Yonne) scoort een 7,4 uit 10, op basis van 27 reviews