Reviews over Andryes (Yonne)

Een geweldige camping

Cornelis,
    14-11-2018

Het is prachtig gelegen, goed te bereizen in 1 dag, rustig, beschut, mooi, ruim, ruime plekken ook, vriendelijk en goede service (o.a. hulp bij mankementen en elke ochtend heerlijke croissants bezorgd), winkeltje, fraaie omgeving, genoeg te doen. Biedt bovendien meerdere verblijfsmanieren (kamperen, huisje, caravan, reeds opgezette tent). Geweldig, we gaan er graag naar toe.

Niet gemakkelijk om weer zo'n camping te te vinden

Jeroen van Genk,
    14-9-2018

Wat beleven we hier????

Nog nooit op zo'n camping gestaan.

We zeggen jet niet vaak, maar alles klopt hier.

Klimaat, sanitair, ruime plaatsen, rust, zwembad, omgeving en niet te vergeten de eigenaren. En dit in willekeurige volgorde.

Daarbij is de service fantastisch.

Wandelen, fietsen, autotochtjes, verzin het maar. De omliggende dorpen zijn erg authentiek.

Alle voorzieningen in de omgeving voldoende aanwezig.

Eigenaren zijn zeer informatief en weten ruim voldoende over de omgeving te vertellen.

We begrijpen niet dat sommige kampeerders hier maar een of twee dagen blijven staan en dan weer doortrekken. Er is hier zoveel te ontdekken..

Overigens is dit klimatologisch een van de meest stabiele regio's in Frankrijk. Goed landklimaat met nooit te veel wind.

Tja, wat moeten we nog meer vertellen.........Gewoon langskomen en minimaal twee weken blijven staan( net als wij al twee maal dit jaar hebben gedaan).

Henriette de Vries, eigenaar, 19-9-2018
    Super hartelijk bedankt voor uw waardering, fijn dat u zo genoten hebt van de camping en de regio !

Prettige camping

Ingrid,
    23-8-2018

Een mooie camping in een heel rustig gebied, prima om te fietsen. Clamecy is een leuk plaatsje, evenals Vezelay, verder is in de omgeving niet zoveel te doen. Ideaal voor rustzoekers. Camping mist dat typisch Franse sfeertje. Wat niet verdorde bloembakken en een gezelliger terras met bijv. druivenranken en rieten stoeltjes bij de ingang zouden wonderen doen.

Maar voorzieningen zijn prima, afwas- en wasbakken op fatsoenlijke hoogte en echt warm water, schone wc's en een heerlijk zwembad. Voor een paar dagen een prettige camping.

Henriette de Vries, eigenaar, 19-9-2018

Hartelijk dank voor uw waardering en tips. Helaas is de zomer zo droog geweest dat alle regenwatervoorraden op zijn, en er geldt een leidingwaterverbruiksbeperking.

Daar hebben de bloembakken inderdaad onder te lijden...

Fijne vakantie!

Pauline,
    15-8-2018

We hebben 2,5 week op de camping gestaan en het prima naar onze zin gehad. De animatie is 'klein' maar daardoor juist erg leuk. Het zwembad is heerlijk. Het veld met de vrije kampeerplekken is wat schuin maar er zijn goede plekken te vinden. Veel schaduw, wat met deze warme zomer heel fijn was.

We hebben genoten van ons verblijf

Nienke,
    15-8-2018

We hebben genoten van ons verblijf. Wel enorme overlast ervaren van wespen. De eerste dagen waren daarom niet ontspannen. (Allergie)

Andryes (Yonne) scoort een 7,3 uit 10, op basis van 27 reviews