accommodatie Bourgogne met all inclusive

Reviews over accommodaties in Bourgogne

Mooi plekje in het oude centrum

Bax,
    30-7-2017

Hotel Nauson Philippe le Bon is een klein gezellig hotel met een uitstekend restaurant en voorkomend personeel. De kamer die wij hadden was keurig, schoon, maar wel wat aan de krappe kant voor de prijs en het predikaat 'superieur' hoort er niet bij voor ons gevoel. De andere, standaard, kamers hebben we niet gezien maar zullen niet veel kleiner geweest kunnen zijn, anders kun je je niet bewegen. Het restaurant zat goed vol, begrijpelijk, want het eten was echt heerlijk en ook werd er een ruime keuze aan wijnen geboden, ook halve flesjes, heel fijn. Helaas werd er geen alcoholvrij aperitief geschonken, dat viel ons wat tegen.

Prima hotel

Ed L. Blik,
    16-8-2016

Reeds meerdere malen hebben wij in Dijon overnacht.Deze keer kwamen wij voor het eerst in Maison Philippe Le Bon. Indien wij weer Dijon als tussenstop gebruiken zullen wij zonder meer een kamer bij dit hotel boeken.