Sorteren

Reviews over accommodaties in Bourgogne

Prachtig uitzicht!

Anja
    10-10-2018

Prachtig gelegen natuurcamping! Mooie grote plekken met geweldig uitzicht. Wij waren er in het naseizoen een paar dagen de enige gasten. Dus volop genoten van alle ruimte en privacy. Maar de plekken zijn zo groot dat je er zelfs in het hoogseizoen veel ruimte hebt.

Heerlijke vakantieplek!

Familie Engelsman - Vast
    28-8-2018

Wij hebben dit jaar weer met veel plezier ruim twee weken in een van de twee kampeerbungalows gebivakkeerd. Het mooiste plekje op de camping wat ons betreft! Een zeer warm welkom van Peter en Annemieke, meerdere keren “aangeschoven” voor een lekkere maaltijd, afgekoeld bij/in het riviertje, en Jurre heeft zelfs twee keer met veel plezier een spelletje met Peter kunnen doen. Kortom: gezellig en warm, prachtige locatie, heerlijke vakantieplek!

Prima voor doorreis, voor herhaling vatbaar

MAR
    27-8-2018

Prima ligging voor doorreishotel, dicht bij snelweg. Eenvoudig hotel met gerenoveerde kamers. Wij waren verrast door kwaliteit eten(diner), heerlijk. En ook voor kids gewoon frites met soort kipnuggets. Prima geslapen, van omgevingsgeluid van wegen hebben wij amper last gehad. Ontbijt was eenvoudig maar prima in orde. Duik in zwembad op warme dag is echt lekker verfrissend. Enig verbeterpuntje is dat men iets meer begrip heeft en open staat voor internationale toerist en Engelse taal . Men wil alleen Franse taal spreken terwijl duidelijk is dat men meer talen begrijpt. Het zou zoveel meer goodwill kweken.

Iig voor ons bij gelegenheid zeker weer optie als doorreishotel.

Ontspannen in een mooie omgeving met kleine kids!

Hanneke en Ward
    21-7-2018

Wat een heerlijke plek! Prachtig uitzicht en volkomen vrij. Kippen (en de poes) scharrelen rond. Fijn overzichtelijk speelveld. Vooral voor jonge kinderen een enorme aanrader! Paardje rijden van de wei naar de camping was heel leuk voor de kinderen. Ongedwongens sfeer waar veel kan maar niks moet.

Fantastisch en comfortabel appartement

Coen Kalsbeek
    7-4-2016

We hebben genoten van dit mooie appartement voorzien van alle comfort. Prachtig uitzicht en mooie omgeving. Heerlijke wandelingen gemaakt. Johann en Erna bedankt, wij komen zeker nog eens terug

Coen en Jacqueline Kalsbeek